کشتی کروز 1000 جزیره و کینگستون

منطقه کینگستون و هزار جزیره از زیباترین جذابیتهای سفر شما به کانادا خواهد بود، سفری که میتوانید آن را با تورهای مختلف آبی در میان جزیره ها آن را کاملتر کنید، در ادامه تورهای کشتی های کروز کوچک د رجزایر هزار جزیره را مرور خواهیم کرد.

کشتی کروز 1000 جزیره و کینگستون

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی تفریحی 1000 Islands و Seaway

سفر تفریحی و آموزنده و راحت با بیشترین عزیمت ها شامل 1000 Islands، خیابان سنت لارنس، Millionaire’s Row و اسکله تاریخی بروکویل میشود. در حالی که در سایه کشتی هایی عبور می کنید که کانال اصلی حمل و نقل رودخانه سنت لارنس را پشت سر می گذارند، از منظره عمارت های جلگه ای، کلبه های عجیب جزیره و بسیاری از عجایب طبیعی در 1000 Islands لذت ببرید.

آدرس:

30 Block House Island Pkwy, Brockville

853 1000 Islands Pkwy, Mallorytown

هزینه: 25 دلار و بیشتر

خطوط Gananoque

Gananoque ناوگان متشکل از پنج کشتی سه طبقه را از قلب 1000 islands در Gananoque، انتاریو اداره می کند. قایق ها جادار هستند و صندلی های داخلی و خارجی فراهم است تا مناظر خیره کننده رودخانه سنت لارنس را تماشا کنید. کشتی های Gananoque Boat Line می توانند تا 500 مسافر را برای چارترهای معمولی در خود جای دهند و می توانند برای پذیرایی، رقص، جلسات و غیره برای حداکثر 350 مسافر جا داشته باشند.

آدرس: 280 Main Street, Gananoque

95 Ivy Lea Road., Lansdowne

هزینه: 14.09 دلار و بیشتر، گزینه های مختلفی موجود است.

کشتی Rockport

هنگامی که در 1000 Islands با کشتی Rockport گشت و گذار می کنید،، قلعه های باشکوه و زمزمه های هزار افسانه را کشف و تجربه کنید. سفرهای تفریحی با Rockport تمام ویژگی های اصلی این جزایر را به نمایش می گذارد از جمله: جزیره Zavikon، قلعه Boldt، Millionaire’s Row، Palisades کانادایی، پل بین المللی 1000 Islands و قلعه Singer.. این ماجراجویی را فقط در کشتی های تفریحی ما در حال عبور از رودخانه سنت لارنس تجربه خواهید کرد.

آدرس: 20 Front Street, Rockport

هزینه:14 دلار و بیشتر - گزینه های مختلف موجود است.

کشتی تفریحی St. Lawrence،Kingston و 1000 Islands

مهمانان می توانند از بین برنامه های مختلف سفر دریایی که مایل به استفاده از آن هستند، یکی را انتخاب کنند. کینگستون به Quebec یا کینگستون به اوتاوا. در حالی که به طبیعت نزدیک میروید قادر هستید فرهنگ، مکانها و همچنین مردم را تماشا کنید.

آدرس: Kingston - Brock St. Dock.

هزینه : برای 4 شب حدود 2 هزار دلار وبیشتربه ازای اتاق های دو نفره

انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 486

به "کشتی کروز 1000 جزیره و کینگستون" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشتی کروز 1000 جزیره و کینگستون" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز 1000 جزیره و کینگستون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید