بهترین کشتی کروز رویال کارائیب برای هر نوع مسافری

کدام کشتی کروز Royal Caribbean بهترین است؟ این سوالی است که ما زیاد دریافت می کنیم و پاسخ ما همیشه یکسان است: بستگی دارد.

بستگی به این دارد که شما چه نوع مسافری هستید. Royal Caribbean بزرگترین خط کروز جهان است و بیش از هر خط بزرگ دیگری کشتی دارد، از جمله کشتی هایی در اندازه های مختلف و با امکانات مختلف. در حالی که همه آنها شباهت های زیادی دارند، اما تفاوت های عمده ای نیز دارند که آنها را برای انواع مختلف مسافران جذاب تر یا کمتر جذاب می کند.

بهترین کشتی کروز رویال کارائیب برای هر نوع مسافری

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برخی از کشتی‌های Royal Caribbean (مانند کشتی‌های کلاس Oasis و Icon of the Seas که به زودی عرضه می‌شوند - با فعالیت‌های بسیار بیشتر متمرکز بر خانواده نسبت به سایرین ساخته شده‌اند. برخی مانند کشتی یک ساله Wonder of the Seas ویژگی‌هایی را اضافه کرده اند که برای مسافران عاشق سفر لوکس جذاب است. سایر کشتی‌های Royal Caribbean در مسیرهای سفر کم‌هزینه حرکت می‌کنند که برای مسافرانی که ترجیح به بودجه مناسب دارند، بهترین هستند.

به طور خلاصه، بهترین کشتی کروز Royal Caribbean برای شما، اگر با کودکان سفر می کنید، ممکن است با بهترین کشتی کروز برای یک مسافر تنها یا بهترین برای یک بازنشسته یکسان نباشد.

در اینجا، ما بهترین انتخاب های خود را برای بهترین کشتی های کروز Royal Caribbean برای پنج نوع مسافر مختلف فهرست می کنیم.

کشتی Icon of the Seas برای خانواده ها

بهترین کشتی کروز Royal Caribbean برای خانواده ها هنوز معرفی نشده است. اما به زودی سفرهایش را آغاز خواهد کرد و بازی را برای مسافران خانوادگی در دریا تغییر خواهد داد.

Icon of the Seas که قرار است در ژانویه 2024 شروع به حرکت کند و هم اکنون برای رزرو در دسترس است، بزرگترین کشتی کروز جهان خواهد بود، بیش از 6 درصد بزرگتر از بزرگترین کشتی های Royal Caribbean که در حال حاضر در دریا هستند. این بدان معناست که فضای بیشتری برای مناطق سرگرمی خانوادگی، از کلوپ های کودکان گرفته تا پارک های آبی وجود دارد.

با این حال، این فقط اندازه بزرگتر آن نیست که Icon of the Seas را به بهترین کشتی Royal Caribbean برای خانواده ها تبدیل می کند. همانطور کهدر خبرهایی از این کشتی آمده است این اولین کشتی از یک کلاس جدید کشتی هاست که به طور ویژه برای پاسخگویی به نیازهای خانواده ها طراحی شده است.

Wonder of the Seas: بهترین کشتی برای عاشقان سفر لوکس

Wonder of the Seas بزرگترین کشتی کروز جهان است و انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال سفر لوکس در دریا هستند. این کشتی دارای یک مجموعه اختصاصی سوئیت برای افراد ثروتمند است که شامل یک سالن خصوصی مجلل، رستوران و عرشه آفتاب می‌شود.

اگر سوئیتی در این مجموعه رزرو کنید، از یک تجربه لوکس برخوردار خواهید شد که در هیچ جای دیگری از کشتی‌های Royal Caribbean پیدا نمی‌کنید.

این مجموعه که Suite Neighborhood نامیده می‌شود، برخی از بزرگترین (و گران‌ترین) سوئیت‌های دریایی را ارائه می‌دهد، از جمله سوئیت‌های Royal Loft که دو طبقه ارتفاع دارند و بیش از 1500 فوت مربع وسعت دارند.

رزرو یکی از این سوئیت‌ها همچنین با مزایای زیادی همراه است، از جمله وای‌فای رایگان و دسترسی به ساحل خصوصی در Labadee، مقصد ساحل خصوصی Royal Caribbean در هائیتی. یکی از بهترین مزایا دسترسی به منشی های خصوصی است که روزانه در مجموعه سوئیت‌ها مستقر هستند و اطمینان می‌دهند که صندلی‌های خوبی در نمایش‌های کشتی یا میزی در رستوران همیشه شلوغ Mason Jar داشته باشید. در کشتی که می‌تواند بیش از 6000 نفر را حمل کند، چنین رزروهایی ضروری است.

توجه داشته باشید که مجموعه سوئیت‌ها یک مجتمع مسکونی محصور است و فقط با دیگر افراد ثروتمندی که پول زیادی برای این خدمات اختصاصی پرداخت کرده اند، احاطه شده اید. هیچ کس نمی تواند بدون داشتن کارت کلیدی که نشان دهنده ساکن بودن آنها است وارد این منطقه شود.

با دسترسی به استخر شیک روی پشت بام و صندلی‌های آفتابگیر در عرشه آفتاب خصوصی مجموعه سوئیت‌ها و غذای سطح بالاتر در رستوران خصوصی Coastal Kitchen، ممکن است هرگز نخواهید این محله را ترک کنید. با این حال، از آنجایی که این Royal Caribbean است، به مجموعه‌ای بی‌نهایت از سرگرمی‌ها از سرسره‌های آبی گرفته تا نمایش‌های آبی هوایی دسترسی خواهید داشت که فقط چند قدم دورتر است.

Freedom of the Seas: بهترین کشتی برای مسافران با بودجه محدود

کشتی Freedom of the Seas بهترین کشتی برای مسافران بودجه محدود است. این کشتی متعلق به شرکت Royal Caribbean است و برای کسانی که به دنبال یک تعطیلات کوتاه و مقرون به صرفه هستند، انتخابی عالی است. این کشتی سفرهای کوتاه سه و چهار شبه به باهاما را انجام می‌دهد که اغلب با قیمت 250 دلار یا کمتر به ازای هر نفر در فروخته می‌شوند. این قیمت برای کل سفر است، نه برای هر شب. این کشتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از دو کشتی دیگری است که در بالا ذکر شد، که بهترین کشتی‌های Royal Caribbean هستند و قیمت‌های بسیار بالاتری دارند.

کشتی Freedom of the Seas برای کسانی که می‌خواهند این کمپانی را امتحان کنند، کشتی مناسبی است. سفرهای کوتاه و قیمت پایین آن به این معنی است که اگر از سفر خود لذت نبرید، ضرر مالی زیادی نخواهید کرد. این کشتی بیشتر برای مسافران تازه‌کار و همچنین ساکنان فلوریدا که می‌توانند در مدت زمان کوتاهی رزرو کنند و برای یک تعطیلات کوتاه به بندر بروند، مناسب است.

کشتی Freedom of the Seas یکی از سه کشتی کلاس Freedom است که قدمت آن به اواسط دهه 2000 برمی‌گردد. این کشتی دیگر بهترین کشتی Royal Caribbean نیست (اگرچه در زمان عرضه آن بود). با وزن حدود 156000 تن، حدود 30٪ از کشتی‌های جدید کلاس Oasis کوچک‌تر است و مکان‌های کمتری از جمله بارها و رستوران‌ها تا فضاهای سرگرمی دارد.

با این حال، کشتی Freedom of the Seas هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه به همه مسافران، از زوج‌ها تا خانواده‌هایی با بچه‌ها دارد. این کشتی اولین کشتی Royal Caribbean بود که دارای شبیه‌ساز موج سواری FlowRider در عرشه بالایی خود بود که اکنون به یک جاذبه اختصاصی برای این شرکت تبدیل شده است.

این کشتی همچنین دارای چندین استخر، یک پارک آبی، یک زمین گلف مینیاتوری و یک دیوار صخره‌نوردی در عرشه بالایی خود است. همچنین دارای یکی از Royal Promenades امضا Royal Caribbean در فضای داخلی خود است - فضایی شبیه به مرکز خرید که مملو از رستوران‌ها، بارها و مغازه‌ها است.

تنها چیزی که در این کشتی پیدا نمی‌کنید، جاذبه‌های شگفت‌انگیز Royal Caribbean است که در کشتی‌های جدیدتر یافت می‌شود، مانند زیپ‌لاین‌ها، شبیه‌سازهای چتربازی و غرفه‌های ماشین‌بازی.

Quantum of the Seas بهترین کشتی Royal Caribbean برای مسافران تنها

Quantum of the Seas بهترین کشتی Royal Caribbean برای مسافران انفرادی است. رویال کاریبین به طور خاص به عنوان یک شرکت کشتی کروز مناسب برای مسافران انفرادی شناخته نمی شود، اما کشتی‌های کلاس Quantum از این لحاظ بهترین هستند.

در طراحی این کشتی‌ها از Norwegian Cruise Line که به طور خاص به مسافران انفرادی توجه می‌کند، الگو گرفته شده و چندین کابین مخصوص مسافران انفرادی به این کشتی‌ها اضافه شده است. Quantum of the Seas دارای 28 کابین استودیویی اختصاصی برای مسافران انفرادی است که هر کدام از 101 تا 119 فوت مربع وسعت دارند.

برخلاف کابین‌های انفرادی Norwegian، برخی از این کابین‌ها اتاق‌های رو به اقیانوس با بالکن هستند. برخی دیگر دارای بالکن مجازی هستند که در نگاه اول شبیه به یک ایوان است، اما در واقع یک صفحه نمایش دیجیتال است که نمای بیرونی را به صورت زنده نشان می‌دهد. (شاید خنده‌دار به نظر برسد، اما کار می‌کند.)

اگرچه کابین‌های انفرادی در کشتی‌های کلاس Quantum مانند کشتی‌های Norwegian دارای سالن اختصاصی برای مسافران انفرادی نیستند، اما بار بسیار خوبی در کشتی‌های کلاس Quantum وجود دارد، با تعداد زیادی صندلی در پیشخوان بارها که مکان عالی برای یافتن دوستان جدید در میان مسافران دیگر است. ما یکی از دو بار بزرگ در Music Hall را توصیه می‌کنیم، جایی که می‌توانید در حالی که نوشیدنی مینوشید و به موسیقی زنده گوش می‌دهید، دوستان جدیدی پیدا کنید. اگر Music Hall برای گفتگو با مسافران انفرادی دیگر خیلی پر سر و صدا است، به Schooner Bar بروید که گاهی اوقات آرام تر است.

علاوه بر این، کشتی‌های Quantum of the Seas به دلیل فعالیت‌های غیرمعمول خود مانند شبیه‌سازهای چتربازی و ماشین‌های بازی که می‌توانید به عنوان یک مسافر انفرادی از آن‌ها لذت ببرید، شناخته شده‌اند.

Rhapsody of the Seas: بهترین کشتی برای بازنشستگان

برای مسافرانی که به دنبال یک کشتی Royal Caribbean هستند که پر از کودک نباشد، Rhapsody of the Seas بهترین انتخاب است.

Rhapsody of the Seas یکی از قدیمی‌ترین و کوچک‌ترین کشتی‌های Royal Caribbean است که در سال 1997 ساخته شده است. این کشتی تقریباً هیچ‌یک از جاذبه‌های خانوادگی را که در کشتی‌های جدیدتر Royal Caribbean یافت می‌شود، ندارد. شما هیچ پارک آبی بزرگ، منطقه بازی کودکان، زیپ لاین یا سالن ماشین‌های سپر را در این کشتی پیدا نخواهید کرد.

در بیشتر موارد، عرشه بالایی کشتی فقط دارای استخر، جکوزی و مناطق آفتاب‌گیر است، همانطور که در کشتی‌های ساخته‌شده در دهه 1990 رایج است. در نتیجه، این کشتی خانواده‌های بسیار کمتری را نسبت به سایر کشتی‌های کمپانی جذب می‌کند و بیشتر به زوج‌های مسن‌تر اختصاص دارد.

جمع بندی

رویال کارائیب بزرگترین خطوط کشتیرانی کروز در جهان است، با تعداد زیادی کشتی که انواع مختلفی از مسافران را پوشش می دهند.

در حالی که تمرکز اصلی این شرکت در سال های اخیر بر روی بازار خانواده بوده است، اما کشتی هایی نیز دارد که به مسافران لوکس، مسافران با بودجه محدود، مسافران انفرادی و بازنشستگان نیز جذاب خواهد بود.

منبع: thepointsguy.com
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1268

به "بهترین کشتی کروز رویال کارائیب برای هر نوع مسافری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشتی کروز رویال کارائیب برای هر نوع مسافری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید