کاهش دانش آموزان بین المللی کانادا، ضربه ای به مدارس و خانواده های میزبان

رفع محدودیت‌ها در سفرهای جهانی ممکن است ماهها طول بکشد و برنامه های تحصیلی کانادا را برای بسیاری از دانشجویان بین المللی متوقف کند، هم‌چنین انتظار مالی را برای بسیاری از خانواده‌های میزبان که از پرداختی دانشجویان برای تخت و اتاق کسب درآمد میکنند نیز زیاد میکند.

کاهش دانش آموزان بین المللی کانادا، ضربه ای به مدارس و خانواده های میزبان

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مدرسه منطقه شمال ونکوور برای سال تحصیلی 2019-2020 از حدود 685 دانش‌آموز بین‌المللی استقبال کرد که بسیاری از آنها با بدتر شدن شرایط بیماری کرونا به کشور خود بازگشتند.

نکته بسیار مهم این است که اکنون بسیار زود است برای پیش‌بینی اینکه این شرایط چه تاثیری بر بودجه ما میگذارد.

مدرسه منطقه شمال ونکوور به ازای هر دانش آموز بین المللی 15000 دلار دریافت می کند و به معنای این است که حدود 3 میلیون دلار  در مقایسه با سال تحصیلی قبلی کاهش درآمد داشته است.

به تور دوره زبان انگلیسی در کانادا هم سری بزنید.

در همین حال ، یک آژانس اقامتی در ساحل شمالی پیش‌بینی می‌کند که پس از دیدن دو سوم دانشجویان بین المللی خود با وخیم تر شدن ویروس همه‌گیر کرونا، تجارتش کاهش چشمگیری در آینده داشته باشد.

مرسر می گوید که خانواده‌های میزبان معمولاً بیش از 400 دانش آموز را در طول ماههای تابستان در خانواده های خود جای می دهند و هر ماه نزدیک به 1000 دلار برای اجاره اتاق و‌ تخت درآمدزایی میکنند.

در مقطع دبیرستان ، شاهد کاهش چشمگیر پذیرش دانش آموزان هستیم. ما به طور معمول دانش آموزان دبیرستانی را تا پایان ماه آگست پذیرش نمی کنیم. سال گذشته بیش از 400 دانش آموز دبیرستانی در برنامه خود ثبت نام کردیم.

وی افزود: یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم این است که اگر دانش‌آموزی بیش از شش ماه در کانادا بماند باید درخواست مجوز تحصیل دهد و اکنون دفاتر ویزا تعطیل هستند.

مرسر میگوید؛ در نتیجه مجبور شده‌اند کارکنان خود را کاهش دهند.

هم‌چنین جدا از گشایش اقتصادی مسئله حائز اهمیت این است که چه زمانی می‌توانند دانشجویان و‌ دانش‌آموزان را به کانادا برسانند.

ما نتوانستیم از اخراج موقت کارکنان استفاده کنیم.

انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 396

به "کاهش دانش آموزان بین المللی کانادا، ضربه ای به مدارس و خانواده های میزبان" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاهش دانش آموزان بین المللی کانادا، ضربه ای به مدارس و خانواده های میزبان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دانش آموزان بین المللی کانادا، ضربه ای به مدارس و خانواده های میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید