چرا کانادا به مهاجران بیشتری نیاز دارد؟

از آنجا که جمعیت کانادا شاهد رشد بی سابقه مهاجران جدید است ، اقتصاددانان می گویند که مهاجران برای پایدار نگه داشتن مواردی مانند حقوق بازنشستگی و بهداشت و درمان بسیار مهم هستند.

چرا کانادا به مهاجران بیشتری نیاز دارد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با افزایش امید به زندگی ، کاهش نرخ زاد و ولد و افزایش سن رشد کودک ، میانگین سنی جمعیت در حال افزایش است. طبق پیش بینی های شورای کنفرانس کانادا ، تا سال 2040 ، 25 درصد از جمعیت حداقل 65 سال سن دارند، که این رقم 17 درصد بیشتر از امروزه است.

تاثیر کم بودن کمک های برنامه بازنشستگی کانادا از کارگران و پرداخت بیشتر به ذی نفعان این است که یا کارگران مشارکت بیشتری کنند یا حقوق بگیران کمتر حقوق بگیرند

کیت آمباچتشیر ، مدیریت ممتاز مرکز بین المللی بازنشستگی ، گفت: "این جایی است که مهاجرت در آن نقش دارد." "ما به دلایل زیادی به مهاجران نیاز داریم ، اما یکی از آنها تبدیل شدن مهاجران به همکاران در آینده می باشد ."

مهاجرت غالباً بحثی داغ است. طبق آمار جمعیت، کشور کانادا از ژانویه به 37.6 میلیون نفر رسیده است. هم‌چنین نرخ رشد سالانه 1.4 درصد - یا حدود 531000 نفر - نشان دهنده بزرگترین رشد سالانه در تاریخ کانادا و بالاترین رشد در میان کشورهای G7 است.

سیاستمداران ادعاهای مختلفی راجع به تعداد افرادی که کشور می تواند آنها را اداره کند، دارند. اما اقتصاددانان به طور کلی در یک نکته ساده اتفاق نظر دارند:

وجود مهاجران برای دستیابی به رشد اقتصادی و متعادل نگه داشتن سیستم‌های تامین مالیات مانند حقوق بازنشستگی و مراقبت‌های بهداشتی ضروری است.

امسال ، کانادا حدود 300،000 مهاجر پذیرفته است. پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2021 به 350 هزار نفر در سال و یا حتی بیشتر هم برسد.

از سال 2001 تعداد افراد صد ساله سه برابر شده و به بیش از 10 هزار نفر رسیده است.

گروهی از افراد که بین سالهای 1946 و 1964 متولد شده اند، اکثریت سالمندان را تشکیل می دهد و همانطور که تعداد آنها به طور فزاینده ای بازنشسته می شوند موجب عدم تعادل در نیروی کار شده و باعث ایجاد انواع فشارها بر دولت و مشاغل می‌شوند.

در نتیجه ، کانادا طی دهه آینده با افزایش چشمگیر نرخ بازنشستگی مواجه خواهد شد ، که به گفته آنتونس چالش های قابل پیش بینی زیادی را ایجاد می کند.

با افزایش سن و توقف در سیستم کاری، افراد دیگر به سیستم بهداشت و درمان کمک نمی کنند ، اما هزینه های مراقبت های بهداشتی آنها افزایش می یابد. سازمان Antunes که علاقه مند به تأثیر این امر بود ، مطالعه ای را انجام داد که و‌ به بررسی تأثیر مهاجرت بر سیستم مراقبت های بهداشتی ملی پرداخت.

در سال 2017 ، مراقبت های بهداشتی به طور متوسط ​​35 درصد از هزینه های استانی را به خود اختصاص داده است و طبق داده های هیئت کنفرانس پیش بینی می شود تا سال 2040 به 40 درصد برسد.

در شرایط موجود، هزینه های مراقبت های بهداشتی به عنوان سهمی از درآمد استانی به 42.6 درصد افزایش می یابد. این هزینه‌ها به عنوان سهمی از درآمد استانی در سال 2040 فقط به 39.2 درصد می رسد.

مشاغل به ندرت علاقه مند به سرمایه گذاری در کشوری هستند که هزینه های مراقبت های بهداشتی آن بیش از حد افزایش یابد.

اما چالش بزرگ کانادا عدم تعادل نیروی کار آن است. پیش بینی می شود طی دو دهه آینده 13.4 میلیون نفر از شغلشان خارج شوند ، اما تنها 11.8 میلیون نفر مدرسه را به پایان می رسانند و به سرکار می‌روند.

 اساساً ، استخدام کارگران جدید برای کارفرمایان و مشاغلی که قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارند و باعث‌ رشد اقتصادی می‌شوند یک چالش است.

بازار کار فشرده البته مزایایی هم دارد. یافتن شغل برای مردم آسان تر است و حتی ممکن است در کوتاه مدت دستمزد آنها افزایش یابد.

اقتصاددانان می گویند که افزایش دستمزد تنها درصورتیکه به افزایش بهره وری کمک کند وجود دارد ، بنابراین یک بازار کار فشرده در نهایت می تواند به معنای رشد نکردن مشاغل باشد و بنابراین در دراز مدت دستمزد کاهش می یابد.

طبق گزارشی توسط Antunes در سال 2019، مهاجرت، کلیدی برای استراتژی رشد کانادا است زیرا مشاغل نمی توانند رشد کنند وقتی قادر به استخدام کارگران نیستند.

انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 418

به "چرا کانادا به مهاجران بیشتری نیاز دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا کانادا به مهاجران بیشتری نیاز دارد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کانادا به مهاجران بیشتری نیاز دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید