به جز دیزنی و ساحل رفتن! در کالیفرنیا جه کنیم؟

Golden State با چشم اندازهای آبی و جذاب اقیانوس و جاذبه های دیزنی بی نظیر است، اما در واقع کارهای زیادی در کالیفرنیا برای انجام دادن وجود دارد. از سافاری گرفته تا شهرهای کوچک جذاب و صرف یک غذایی دلپذیر ، اگر بدانید کجا باید بروید ، فعالیت هایی که میتوانید انجام دهید تقریباً بی پایان است.

به جز دیزنی و ساحل رفتن! در کالیفرنیا جه کنیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جزیره آلکاتراز سانفرانسیسکو

یکی از پر بازدیدترین مقاصد گردشگری آمریکا و جالبترین کارهایی که در سانفرانسیسکو میشود انجام داد، رفتن به آلکاتراز است که زمانی قلعه، زندان نظامی وصحن مجازات فدرال با حداکثر میزان امنیت بوده است. برای تماشای آن چند راه وجود دارد - شما می توانید خودتان بروید، یا به یک تور بپیوندید یا در هر یک از برنامه های رایگان که کارکنان پارک ملی و داوطلبان در طول روز ارائه می دهند، شرکت کنید. طبق NPS، حداقل دو تا سه ساعت برای بازدید کامل از آن باید اختصاص داده دهید و با توجه به اینکه هر نیم ساعت کشتی ها حرکت میکنند، می توانید بدون هیچ دردسری به سانفرانسیسکو برگردید.

Antelope Valley Poppy Reserve, Lancaster

گل کالیفرنیا poppy است و مکانی بهتر از Antelope Valley Poppy Reserve وجود ندارد. درست در خارج از لس آنجلس، این مکان حفاظت شده پوشیده از گلهای خیره کننده نارنجی، قرمز و زرد است. شکوفه های poppy را ببینید تا بازدید شما خاطره انگیز تر شود. برای دیدن بهترین گلهای وحشی، یک سفر را در اواسط فوریه تا می برنامه ریزی کنید. این یکی از بهترین تعطیلات بهاری در آمریکا خواهد شد. و چند مورد وجود دارد که باید قبل از رفتن به آن توجه کنید: در مسیر بمانید و گلها را جدا نکنید.

Monterey and Carmel

یک ماجراجویی عاشقانه در کالیفرنیا، رانندگی در امتداد 17 مایلی ساحل اقیانوس آرام در Monterey و Carmel کنار دریا منتظر شماست. برای رفتن با سواری بین Pacific Grove و Pebble Beach هزینه ای باید پرداخت شود، اما پیاده روی و دوچرخه سواری رایگان است. Carmel-by-the-Sea یکی از زیباترین شهرهای آمریکا است.

Big Sur

یکی دیگر از انتخابهای خوب در کالیفرنیا Big Sur است، با وجود جاذبه های دیدنی و جذاب در مکان هایی مانند پل با شکوه Bixby. همچنین می توانید بسیاری از condor های در معرض خطر انقراض در کالیفرنیا و بزرگترین پرندگان آمریکای شمالی یا نهنگ های مهاجر را در اقیانوس مشاهده کنید. مناظر دیدنی و زیبا، فضاهای های کمپینگ و پارک ایالتی Pfeiffer Big Sur برای تعطیلات انتخاب بسیار مناسبی است.

Big Sur

باغ گیاه شناسی سانفرانسیسکو

باغ گیاه شناسی سانفرانسیسکو نزدیک به 9000 نوع گیاه مختلف از سراسر جهان، از جمله جوانه های آفریقای جنوبی، شیلی، جنوب شرقی آسیا و غیره را به نمایش می گذارد. این باغ دارای باغ های موضوعی کوچکتر و همچنین یک تجربه همه جانبه را برای شما فراهم میکند. برای اینکه احساس کنید به سراسر دنیا سفر کرده اید، به باغ Moon Viewing بروید تا گل ها و بتکده های سنگی زیبا را از ژاپن در یک فضای انتزاعی ببینید.

موزه Broad، لس انجلس

Broad یک جاذبه رایگان و باورنکردنی است که حس غوطه وری را با نمایشگاه های چرخان خود به شما منتقل میکند. در آن کارهایی از جف کونز، روی لیختن اشتاین، اندی وارهول و ... قرار دارد.

دایناسورهای کابازون

دایناسورهای کابازون یکی از بسیاری از جاذبه های کنار جاده ای در سراسر ایالات متحده است که باید آن را ببینید. آنها به دلیل ظاهرشان در Pee Wee’s Big Adventure مشهور هستند. این دایناسور گردن بلندی دارد و پله ها و یک فروشگاه اسباب بازی را در داخل بدن خود جای داده است.

Cabazon Dinosaurs, Cabazon

Calico Ghost Town, Yermo

این شهر معدنی سابق کالیفرنیا در شهرستان San Bernardino با شکوه هنری به شکل سابق خود در دهه 1880 بازسازی شده است. - شهر ارواح یک مکان تاریخی کاملاً پویا است که در آن مهمانان می توانند در آن گشت بزنند یا با قطار قدیمی سوار شوند.

جزیره Catalina

یک تعطیلات جزیره ای عالی منتظر شماست. چیزهایی بیش از شن و ماسه در جزیره کاتالینا وجود دارد. بازدیدکنندگان می توانند از، گلف و زیپ لاین استفاده کنند، برای دیدن دلفین ها به یک سفر اقیانوسی بروند و در اسپا آرامش بگیرند.

محله چینی سانفرانسیسکو

محله چینی سانفرانسیسکو یکی از پر جنب و جوش ترین شهرها است. چه در شب در حال گردش باشید و چه در یک سفر روزانه برای یافتن پیراشکی های خوشمزه، گشتن در صدها فروشگاه، فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های محله چینی ها دلپذیر است. در این سفر بهترین نقاط شهر را جستجو کنید و از فروشگاه های گیاهی و اتاق چای Hang Ah که قدیمی ترین خانه در آمریکا است بازدید کنید.

برج Coit سانفرانسیسکو

این مکان یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به تاریخ است. Coit Tower یکی از مشخص ترین بناهایی است که در آسمان سانفرانسیسکو قابل رویت است و بازدیدکنندگان می توانند از پله ها به سمت بالا بروند و یک منظره خیره کننده 360 درجه از شهر ببینند. Coit Tower در سال 1933 ساخته شده و برای حمایت از آتش نشانان شهر اینچنین نامگذاری شده است، بخشی از تاریخ نمادین سانفرانسیسکو است و حتی نقاشی های دیواری از سال 1934 بر روی دیوارهای آن هنوز وجود دارد.

موزه The de Young سانفرانسیسکو

شعار غیررسمی جالبترین موزه در سانفرانسیسکواین است: " خالقان، اندیشمندان، شهروندان جهان - کسانی که مشتاقانه با موارد ناآشنا روبرو می شوند - خوش آمدید de Young قدیمی ترین موزه شهر است و با هنرهای فوق العاده ای ای پر شده است. مجموعه دائمی نقاشی ها و مجسمه ها به خودی خود دیدنی هستند، نمایشگاه ها جذابیت زیادی دارند. از یادگاری ها گرفته تا جنبش های فرهنگی مانند Summer of Love در سانفرانسیسکو و کاوش در هوش مصنوعی، تا مدهای Dior و Oscar de la Renta - کل این مکان یک اثر هنری است.

Death Valley, Mojave Desert

شاید عجیب ترین واقعیت در مورد ایالت کالیفرنیا این باشد که بالاترین و پایین ترین نقطه در ایالات متحده است. Death Valley یکی از گرمترین نقاط کره زمین است زیرا در زیر سطح دریا قرار دارد. خشکسالی مداوم و گرمای تابستان کویر Mojave کالیفرنیا نیز آن را به خشک ترین پارک ملی کشور تبدیل کرده است. وضعیت پیچیده زمین شناسی به رمز و Death Valley افزوده و بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با یک تور با راهنما، به طبیعت گردی، گفتگوی گروهی یا برنامه شبانه بپردازند.

See a Dodgers Game at Dodger Stadium, Los Angeles

دیدن بازی Dodgers Game  در Dodger Stadium, Los Angeles

کالیفرنیا پنج تیم بیس بال لیگ برتر را در خود جای داده است، بنابراین صرف نظر از اینکه از کدام گوشه از ایالت بازدید می کنید، دیدن یک بازی آسان است. اما دیدن یک بازی Dodgers در Dodger Stadium در لس آنجلس ممکن است کاملاً ویژه باشد.

دیدن بازی Lakers در Staples Center

به همین ترتیب، اگر طرفدار ورزش هستید، گرفتن یک بازی Los Angeles Lakers در Staples Center یک امر ضروری است. فصل NBA از اکتبر تا آوریل ادامه دارد، بنابراین اگر در پاییز، زمستان یا بهار بازدید می کنید، قطعاً این را به برنامه سفر خود اضافه کنید.

The Getty لس انجلس و مالیبو

Getty دو مکان در کالیفرنیا دارد، یکی در لس آنجلس و دیگری در مالیبو. در هر دو موزه مجموعه ای از آثار هنری از مناطق مختلف و دوره های تاریخ هنر دیده می شود. "Irises" ون گوگ را در مرکز Getty در LA پیدا خواهید کرد و همچنین آثار برجسته Rembrandt. را نیز خواهید دید

 
منبع: thedailymeal.com
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 498

به "به جز دیزنی و ساحل رفتن! در کالیفرنیا جه کنیم؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "به جز دیزنی و ساحل رفتن! در کالیفرنیا جه کنیم؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جز دیزنی و ساحل رفتن! در کالیفرنیا جه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید