مکانهای عالی برای کمپینگ در نزدیکی لس آنجلس

در کمال شگفتی، یکی از مزایای اصلی زندگی در لس آنجلس این است که می­توانید به سرعت برای استراحت از شهر خارج شوید. افراد ساکن در لس آنجلس خوش شانس هستند که به بهترین مکان­های کمپینگ در نزدیکی شهر دسترسی دارند. گزینه­های تفریحی مختلف و زیادی در نزدیکی شهر وجود دارند؛ مثلاً می­توان شبی را در ساحل سپری کرد یا در بهترین پارک­های ملی ایالات متحده، به تماشای ستاره ­ها نشست. این مکان­ها به شما کمک می­کنند تا کاملاً ذهن خود را از شهر دور کنید.

مکانهای عالی برای کمپینگ در نزدیکی لس آنجلس

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: نواحی کوهستانی اطراف لوس آنجلس

آیدل­وایلد

آیدل­وایلد یک مکان روستایی معروف است که در کوهستان سن جاسینتو واقع شده و در اطراف آن، قله تاکویتز و صخره­ مرگ (مکانی مشهور برای صخره نوردی) قرار دارد. این ناحیه از دریاچه ­های شفاف، جنگل­های کاج پاندروسا و پستی و بلندی­های زیادی برخوردار است که محلی عالی برای چادر زدن فراهم می­کنند. در این مکان می­توانید به پیاده روی، صخره نوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و ماهیگیری بپردازید یا از روستاهای آیدل­وایلد، خلیج پاین و دره فرن بازدید کنید. جالب است بدانید که دالی پارتون زمانی یک خانه در این مکان داشت.

جنگل ملی لاس پدرس

جنگل ملی لاس پدرس در نزدیکی شهر قرار دارد و برای سفر آخر هفته یا یک شبه مناسب می­باشد، با این حال زمانی که در آنجا هستید احساس خواهید کرد که هزاران مایل از شهر دور شده اید. می­توانید از میان تپه­ ها و دره­ها پیاده روی کنید و در یکی از هزاران حفره شنا در جنگل، شنا کنید. این حفره­ها در امتداد نهر سسپی قرار دارند و به راحتی قابل دسترسی هستند. اگر مایلید مسافتی را پیاده بروید، می­توانید برای استراحت به چشمه ­های آب گرم ویلت بروید که در فاصله 18 مایلی واقع شده است. رزرو در این مکان به گونه ­ای است که هرچه زودتر وارد شوید، می­توانید زودتر از دیگران از امکانات استفاده کنید. برای ورود به لاس پدرس به گذرنامه تفریحی نیاز خواهید داشت، بنابراین قبل از ورود به این محل، از نزدیک­ترین پمپ بنزین یا فروشگاه لوازم ورزشی یک گذرنامه تفریحی تهیه نمایید.

دریاچه آروهد

Lake Arrowhead

دریاچه آروهد برادر کوچکتر دریاچه بیگ بر به شمار می­رود و از شهرت کمتری برخوردار است، اما آنقدر زیبا و دوست داشتنی است که می­تواند یکی از اردوگاه ­های برتر به شمار برود. این دریاچه­ شفاف پس زمینه زیبایی برای شهر به وجود آورده است. آب ویلاها، خروجی­ های لوله کشی، رستوران­ها و استراحتگاه استخردار آروهد وارد دریاچه می­شود. اگر قصد اردو زدن در این مکان را دارید، از استراحتگاه ­های آروهد چشم پوشی کنید و به جای آن در محل اطراق زمینی، داگ­وود یا ساحل شمالی اردو بزنید. مسافران بیشتر طی ماه­های می تا اکتبر به این مکان می­آیند. در هریک از نواحی مناسب برای اردو، نقاط مختلفی برای برپایی چادر وجود دارد. در بعضی نواحی هم فضای کافی برای خانه­های تریلر و متحرک ایجاد شده است. داگ وود توسط جنگل انبوهی از درختان زغال اخته احاطه شده است، در بخش ساحل شمالی هم می­توانید در امتداد ناحیه­ای که به شکل ساحل ساخته شده پیاده روی کنید و به چشمه ­های آب گرم نهر دیپ کریک برسید که در نزدیکی قرار دارند. بعد می­توانید از آب لذت ببرید!

دریاچه بیگ بر

کمی دورتر از دریاچه آروهد، دریاچه بیگ بر در جنگل سن برنادینو واقع شده است. نقاط اردوگاه این منطقه مستقیماً روی آب قرار دارند، همچنین برخی نقاط در نزدیکی شهر و اعماق جنگل نیز وجود دارد. محبوب­ترین (و بزرگترین) ناحیه اطراقی در این ناحیه، اردوگاه سرانو نام دارد که چند قدم دورتر از دریاچه و دقیقاً کنار مسیر آلپاین پدال واقع شده و برای دوچرخه سواری و پیاده روی مناسب است. در این ناحیه می­توانید به راحتی یک کایاک یا قایق پدالی اجاره کنید و در دریاچه بگردید. اگر دقت کنید، رصدخانه­های خورشیدی سفید گنبدشکلی که در حاشیه ساحل شمالی قرار دارند را خواهید دید. اردوگاه پاین­نات برای پیاده روی و دوچرخه سواری کوهستانی بسیار محبوب است؛ مسیرهای تک رو زیادی در این بخش وجود دارند. دره هولوکامب نیز برای افرادی که مایلند در محیطی روستایی وقت بگذرانند مناسب است.

جنگل ملی آنجلس

جنگل ملی آنجلس، عملاً حیاط خلوت لس آنجلس است و برای پیاده روی، پیک نیک و ماشین سواری ناحیه محبوبی می­باشد. در این منطقه بیش از 1000 مایل مربع کوهستان همیشه سبز وجود دارد که 40 اردوگاه را دربر می­گیرد. شیب­های کوهستانی سن گابریل، چند مایل دورتر از پاسادنا واقع شده اند، اما با توجه به اینکه ناحیه در ارتفاع 11.000 فوتی قرار گرفته است ممکن است آب و هوا به طور قابل توجهی با قسمت­های پایین­تر تفاوت داشته باشد. در زمستان قله­ کوه­ها پوشیده از برف می­شوند. در اردوگاه­هایی که در ارتفاع­های بالاتر قرار دارند نیز برف می­بارد. همین اردوگاه­ها در تابستان و پاییز گرمای دلپذیری خواهند داشت، اما با توجه به کمبود آب در این نواحی، خطر بروز حریق جنگلی هم وجود دارد. همه اردوگاه­ها به گونه­ای هستند که هرچه زودتر به آنجا بروید، زودتر می­توانید از امکانات استفاده کنید. برای پارک کردن در هر ناحیه، به گذرنامه سفری نیاز خواهید داشت. اگر از سمت غرب وارد شوید، ابتدا از سمت جاده کوهی ویلسون رد باکس عبور کنید تا از مناظر زیبا و جاده­های بادخیز لذت ببرید و از رصدخانه کوه ویلسون هم بازدید کنید.

پارک ایالتی نهر مالیبو

Malibu Creek State Park

این پارک در نزدیکی شهر واقع شده است. مساحت آن 8000 اکر بوده و در آن 15 مایل مسیر در میان درخت­های بلوط و چنار  در امتداد چشمه­ها فراهم شده است، این مسیرها در شیب­های پوشیده از بلوط سیاه نیز گسترده شده اند. می­توانید از سمت تپه­ای پیاده روی کنید و از مناظر زیبای دره لذت ببرید یا در حفره آتشفشانی بزرگ که تبدیل به ناحیه استخری شده است، شنا کنید. پس از بارش باران، نهر مالیبو به جنبش درمی­آید. می­توانید در نهر شنا کنید یا نزدیک آن چادر بزنید. این پارک نیازی به رزرو ندارد، بنابراین قبل از بازدید با مدیریت تماس بگیرید تا از دسترسی اردوگاه­ها مطمئن شوید. وضعیت مجموعه آتش­های اردویی تابستانه را هم بررسی کنید؛ در این مجموعه می­توانید مارشمالو کباب کنید و درباره جانوران بومی منطقه، آسمان شب یا تاریخچه این ناحیه صحبت کنید.

نواحی بیابانی اطراف لوس آنجلس

پارک ملی جاشوا تری

جاشوا تری، یکی از جادویی­ترین مکان­ها در کالیفرنیا و احتمالاً در سراسر کشور است. با وجود درختان قدیمی و گره گره جاشوا و صخره­های بزرگی که در اطراف وجود دارند، مناظر مختلف و اعجاب انگیزی در این پارک ایجاد شده اند. با پیاده روی، تور دوچرخه سواری یا رانندگی در اطراف می­توانید مناظر زیبا را ببینید. صخره نوردان را ببینید که در کوه­های کوچک دره مخفی مشغول به کار هستند، همچنین خود شما هم می­توانید در صخره­های جامبو از سنگ­ها بالا بروید. اگر طی بهار به این ناحیه سر بزنید، به سمت جنوب در حوزه پینتو بروید تا گل­های وحشی را ببینید. می­توانید در طی شب به تماشای ستاره­ها بنشینید و پیش از خواب به زوزه سگ­های وحشی گوش کنید. در بیشتر نقاط، هرچه زودتر برسید زودتر می­توانید از امکانات استفاده کنید. بنابراین سعی کنید زود به ناحیه برسید یا یک منطقه گروهی در بلک راک یا خلیج هندی رزرو کنید. در طی مسیر پارک، ایستگاه­های قابل توجهی وجود دارند؛ مثلاً می­توانید برای ناهار و لذت بردن از موسیقی زنده و گردش در شهر ارواح، در ایستگاه پاپی و هریت اطراق نمایید، یا برای حمام صوت مدرن در اینتگراترون بمانید. شهرک خود جاشوا تری نیز گزینه­های جالبی برای اقامت در هتل، رستوران­هایی با خوراک­های خوشمزه، صرفه جویی در هزینه و هنرهای عمومی زیبا ارائه می­دهد که تنها در جوامع صحرایی وجود دارند.

Joshua Tree National Park

پارک ایالتی بیابان آنزا-بورگو

بیابان آنزا-بورگو در شرق بخش شمالی سن دیگو قرار گرفته است. این پارک به داشتن گل­های وحشی و پرندگان زیبا معروف می­باشد و در آن گزینه­های فراوانی برای چادرزنی هم ارائه شده اند. اردوگاه­های مجهزی در این پارک وجود دارند که از جمله آنها می­توان اردوگاه بورگو پالم، اردوگاه درختستان تاماریسک و اردوگاه کمان ویلو را نام برد. می­توانید با پرداخت مبلغی این اردوگاه­ها را از پیش رزرو کنید. اردوگاه­های ساده­ و رایگان هم وجود دارند که هرچه زودتر به آنها بروید، زودتر می­توانید از خدمات استفاده کنید. پیاده روی در این ناحیه شگفت انگیز خواهد بود. می­توانید از مسیرهای یک مایلی در طبیعت لذت ببرید یا در برنامه­های پیاده روی در تمام روز شرکت کنید. برای هر سطح ماجراجویی، امکانات متنوعی وجود دارد.

منطقه ملی حفاظت شده موجاو

بیابان موجاو بخش­های خشک کالیفرنیا، نوادا، یوتا و آریزونا را دربر می­گیرد. بخش حفاظت شده ملی در کالیفرنیا، از مناظر منحصر به فردی برخوردار است که در آن امکانات اردو در ناحیه یا کنار جاده وجود دارد و برای مسافران سوارکار هم استراحتگاه ساخته شده است. وجود تپه­های کلسو با حدود 700 فوت ارتفاع در 45 مایل مربع مساحت، سبب محبوبیت زیاد ناحیه حفاظت شده گردیده است. هنگامی که شن از روی شیب­ها به پایین می­ریزد، صدای «بوم» یا آوازمانندی ایجاد می­کند. می­توانید با ضربه زدن به یک تپه شنی، این صدا را ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. نقاط جالب توجه دیگری در این منطقه نیز وجود دارند که از جمله آنها می­توان به مخروط­های آتشفشانی و جریان­های خاکستر آتشفشانی اشاره کرد که میلیون­ها سال قدمت دارند. دمای این ناحیه به سرعت تغییر می­کند و سیلاب­های ناگهانی هم به وفور رخ می­دهند، بنابراین باید تنها در نقاطی که مخصوص اردو زدن طراحی شده اند اطراق کنید و لباس گرم همراه داشته باشید.

انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 374

به "مکانهای عالی برای کمپینگ در نزدیکی لس آنجلس" امتیاز دهید

4 کاربر به "مکانهای عالی برای کمپینگ در نزدیکی لس آنجلس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانهای عالی برای کمپینگ در نزدیکی لس آنجلس"

1 دیدگاه

محسنی محسن 27 تیر 1400

برای خریدن اتومبیل اطاقک دار راهنمایی کنید

پاسخ به محسنی محسن
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید