سفر به کالیفرنیا: آشنایی با منطقه خلیج سانفرانسیسکو

شما منطقه خلیج سانفرانسیسکو را با پل زیبایی که روی آن است میشناسید، در اکثر فیلمهای هالیوودی مشهور پل گلدن گیت در لوکیشن های فیلم بوده است و این منطقه خود به نمادی از زیبایی های شهری امریکا تبدیل شده است، در ادامه با خلیج سانفرانسیسکو بیشتر آشنا خواهیم شد.

سفر به کالیفرنیا: آشنایی با منطقه خلیج سانفرانسیسکو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هنگامی که آفتاب بعد از ظهر به دامنه تپه ها می تابد یا مه از اقیانوس آرام بر روی پل گلدن گیت می غلتد، این شهر زیبایی عرفانی دارد. بازدید کنندگان از مناظر کاملاً ایده آل سانفرانسیسکو، از منحنی های خیابان لومبارد گرفته تا خانه های زیبا ویکتوریایی، بسیار حیرت زده اند. این شهر همچنین گردشگران را با خیابانهای قابل پیاده روی (البته شیب دار)، سواری هیجان انگیز با تله کابین، منظره شگفت انگیز خلیج و محله های تاریخی به وجد می آورد: محله چینی ها، منطقه شلوغ مغازه ها و رستوران های معتبر چینی. ساحل شمالی (ایتالیای کوچک) ؛ و اسکله ماهیگیری، توریستی ترین منطقه های سانفرانسیسکو می باشند.

امروزه سانفرانسیسکو پیچیده ترین شهر کالیفرنیا است، محلی برای لذت بردن از اپرا و باله در کلاس جهانی، طیف گسترده ای از نمایش های تئاتر و غذاخوری های عالی. این شهر دارای مجموعه ای چشمگیر از رستوران های دارای رتبه برتر است که غذاهای محلی و همچنین غذاهای جهانی و منوهای پرطرفدار را ارائه می دهد. منطقه ماموریت ران و لبه دار محلی برای امتحان رستوران های آینده یا نمونه غذاهای قومی، استراحت در کافی شاپ و گشت و گذار در مغازه های بی نظیر است. محله شیک دره Hayes به دلیل رستوران های خود و همچنین بوتیک های خرده فروشی شیک و جذابش مشهور است.

در آن سوی خلیج سانفرانسیسکو (فقط 30 دقیقه با قطار بارت با ماشین فاصله دارید) شهر دانشگاهی برکلی، با جاذبه های فرهنگی با رتبه بالا و رستوران های عالی.، شهر چند فرهنگی اوکلند با بسیاری از موزه های جالب، تئاترهای تاریخی، پر جنب و جوش رویدادهای محله و جشنواره های تابستانی.

دوستداران طبیعت می توانند 30 مایل به سمت جنوب سانفرانسیسکو (از طریق بزرگراه دیدنی و جذاب یک) تا خلیج Half Moon رانندگی کنند. این شهر که در کنار اقیانوس قرار دارد و پشت تپه های نورد قرار گرفته است، در جلوی یک ساحل وحشی و ناهموار ساحل اقیانوس آرام قرار دارد. این مکان؛ جایی عالی برای پیاده روی در کنار ساحل، پیاده روی، گلف، ماهیگیری و تماشای پرندگان یا لذت بردن از یک غذای دریایی در بندر است. حدود 17 مایل دورتر از جنوب Pescadero، یک جامعه روستایی با بسیاری از مزارع کوچک، یک پناهگاه پرندگان و ذخیره گاه طبیعی Pescadero Marsh وجود دارد.

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 503

به "سفر به کالیفرنیا: آشنایی با منطقه خلیج سانفرانسیسکو" امتیاز دهید

3 کاربر به "سفر به کالیفرنیا: آشنایی با منطقه خلیج سانفرانسیسکو" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کالیفرنیا: آشنایی با منطقه خلیج سانفرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید