سفر به کالیفرنیا: آشنایی با سانتا مونیکا و پاسادنا لس آنجلس آمریکا

سانتا مونیکا از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا در آمریکا است و در غرب لس آنجلس واقع شده‌. این شهر به خاطر سواحل زیبایش، تابستان هرسال میزبان گردشگران زیادی است.

سفر به کالیفرنیا: آشنایی با سانتا مونیکا و پاسادنا لس آنجلس آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: لس آنجلس به عنوان نماد یک شهر آفتابی و بی نهایت زیبا در جنوب کالیفرنیا شناخته می شود که با داشتن بلوارهای عریض پوشیده از نخل،بوتیکهای لباس مجلل و ساحلهای دیدنی به شهرت رسیده است. این مرکز شهر بسیار شلوغ در سال 1781 احداث شد و در دهه 1920 تا 1930 ساخته و تکمیل شد.

این شهر هنوز بخاطر درخشندگی اسم هالیوود معروف و مشهور است.جایی که مملو از مکانهای دیدنی و مهم می باشد.همچنین درخشش هالیوود با درخشش و خارق العاده بودن Tinseltown ترکیب شده است.

هالیوود مکانی برای دیدار با سلبریتهای شناخته شده هم می باشد.

کسانی که اشتیاق به دیدن این گونه افراد دارند باید به خیابان Rodeo Drive بروند،جایی که با بوتیکها و فروشگاه های لباس فروشی مجلل و گران قیمت تزیین شده است.

مناطق Beverly Hills و Bel Air و Chateau Marmont در بلوار سان ست و روستای فرانکلین هم از جاهای دیدنی می باشند.

یکی از جاهایی که حتما باید دیده شود خیابان مشاهیر می باشد که مملو از پلاک ها و اسمهای افراد معروف مانند کارگردانهای سینما،بازیگران و نوازندگان می باشد.

ساحل مورد علاقه مردم ساحل ونیز نام دارد،جایی که شما می توانید به تماشای اسکیت سواران،دوچرخه سواران،نمایشهای خیابانی و دوندگان بپردازید.همچنین ساحل 3.5 مایلی سانتا مونیکا که از لس آنجلس از طریق مترو قابل دسترسی است.این ساحل دارای راهی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد.

سانتا مونیکا پر از فروشگاه های محلی شیک و رستورانهای زیبایی است که بسیاری از آن دارای دید به ساحل زیبا را دارند.این رستورانها را در خیابان Ocean پیدا کنید.

از نظر فرهنگی، موزه J.Paul Getty و سالن کنسرت والت دیزنی (برای نمایش موسیقی کلاسیک)

و Hollywood Bowl (ویژه کننسرتهای پاپ) در میان مکانهای دیدنی و شناخته شده و پر بازدید می باشند.

در نزدیکی شهر خوش آب و هوای Pasadena که با لس آنجلس 11 مایل فاصله دارد،یک باغ گیاه شناسی وجود دارد به اسم Huntington که شامل 16 باغ با عنوانهای متنوع می باشد.

این باغ از قبیل Desert Gaeden،باغ ژاپنی واقعی و باغ شکسپیر که پوشیده از گیاهان دوره رنسانس انگلیس می باشد.این مکان بی نظیر شامل یک کتابخانه نیز هست که شما می توانید کتابهای کمیاب را پیدا کنید،مانند اثر چاوسر به اسم Canterbury Tales و کپی اثری از سده 13 به نام Magna Carta.

انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 505

به "سفر به کالیفرنیا: آشنایی با سانتا مونیکا و پاسادنا لس آنجلس آمریکا" امتیاز دهید

7 کاربر به "سفر به کالیفرنیا: آشنایی با سانتا مونیکا و پاسادنا لس آنجلس آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کالیفرنیا: آشنایی با سانتا مونیکا و پاسادنا لس آنجلس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید