پروازهای داخلی کانادا در پاییز ارزانتر هستند

یکی از مزیت های سفر به کانادا در پاییز این است که نرخ پروازهای داخلی این کشور در فصل پاییز کاهش یافته و سفرتان برایتان ارزانتر تمام میشود.

پروازهای داخلی کانادا در پاییز ارزانتر هستند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بگفته کریستی هادسون، رئیس بخش روابط عمومی Expedia در ایالا ت متحده، قیمت پروازها معمولا با آغاز پاییز در مقایسه با تابستان 10 درصد و یا حتی بیشتر افت پیدا می نماید اما سال جاری انتظار کاهش بیشتر از این را نیز داریم.

در این بین رقابت سنگینی بین شرکت های هواپیمایی برای تصاحب مقصدهای آمریکایی و کانادایی وجود دارد و با کاهش بیشتر قیمت سعی می نمایند پروازهای خود را هرچه سریع تر تکمیل نمایند.

برای مثال در تاریخ 19 آگست شرکت Air Canada بلیت یکطرفه از ونکوور به کلگری برای ماه اکتبر را به قیمت 86 دلار عرضه کرد که شامل تخفیف 2.72 درصدی می گردد. بلیت پرواز یکطرفه از تورنتو به مونتریال برای 20 اکتبر نیز تنها 124 دلار قیمت داشت.

شرکت های Flair Airlines Ltd. و Swoop Inc. که هر دو زیرمجموعه WestJet Group هستند هم در هفته 15 آگست بترتیب تخفیف های 35 و 30 درصدی را بر روی پروازهای پاییزی خود اعمال کردند که رقمی قابل توجه محسوب می گردد.

از دیگر نمونه ها می توان به بلیت های شرکت Lynx Air کلگری اشاره نمود. برای مثال در تاریخ 18 آگست بلیت دوطرفه تورنتو-ونکوور آن ها که برای 11 نوامبر از فرودگاه Pearson با تاریخ بازگشت 18 نوامبر به قیمت 161.26 دلار (با احتساب هزینه مالیات و غیره) فروخته شد. هزینه بلیت همین مسیر برای پرواز در تاریخ 26 آگست و بازگشت در تاریخ 2 سپتامبر 867.93 دلار است!

همزمان شرکت ها هواپیمایی ایالات متحده نیز قیمت پروازهای خود را برای فصل پاییز کاهش داده اند.

براساس داده های اپلیکیشن Hopper هم اکنون قیمت پرواز دوطرفه به مقصدهای داخلی ایالات متحده طی ماه های سپتامبر و اکتبر بطور میانگین برای 238 دلار است که حدودا 142 دلار از تابستان مقرون به صرفه تر بوده و در مقایسه با سال 2019 افت 3 درصدی را نشان می دهد.

البته استقبال از شرکت هایی که پروازهای تابستانی آن ها با تاخیر اجرا شده چندان زیاد نیست و آن ها مجبور هستند برای جذب مخاطب تخفیف های بیشتری اعمال نمایند که باز هم به سود کانادایی هاست.

این روند باعث شده تا تعداد پرواز های مقرون به صرفه قیمت در کانادا و ایالات متحده بسیار افزایش پیدا کند.

شرکت هواپیمایی Lynx که اولین پرواز خود را در ماه اپریل انجام داده هم اکنون به 10 مقصد کانادایی پرواز دارد. Canada Jetlines که در تاریخ 18 آگست تاسیس شده و مجوز نهایی خود از وزارت حمل ونقل کانادا را در تاریخ 18 آگست دریافت نموده نیز بزودی به جمع شرکت های مقرون به صرفه قیمت خواهد پیوست و به مقصدهایی چون تورنتو، Moncton، N.B. و Prince Edward Island پرواز می نماید.

شرکت Swoop نیز میخواهد از ماه نوامبر پروازهای خود به مقصدهای محبوب را افزایش دهد. آن ها در تابستان 11 مقصد تازه در کانادا و ایالات متحده را به فهرست پروازهای خود اضافه کردند.

شرکت Porter Airlines نیز که 50 هواپیمای مسافربری E195-E2 را به شرکت برزیلی Embraer S.A. سفارش داده در ماه جولای اعلام نمود ناوگان تازه خود را در نیمه دوم سال به خدمت می گیرد. این هواپیماها مسافران را به مقصدهای گوناگون در کانادا، ایالات متحده، مکزیک و کارائیب می برند.

هرچند شرکت های هواپیمایی کانادایی بیشتر در مسیرهای آمریکای شمالی با یکدیگر رقابت می نمایند اما احتمالا بزودی این رقابت به مسیرهای طولانی تر نیز کشیده می گردد. با اینحال احتمال شیوع COVID-19 با سردتر شدن هوا و اعمال محدودیت های سفر را نباید فراموش کرد.

بنابر داده های FlightAware بین تاریخ 1 جون تا 17 آگست حدود نیمی از پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی Toronto Pearson و فرودگاه بین المللی Montreal-Trudeau با تاخیر اجرا شده که رقم بالاییست. البته با کاهش مسافرت ها در پاییز انتظار می رود فعالیت فرودگاه ها منظم تر شده و نیروهای تازه که طی تابستان به شرکت ها پیوسته اند با تجربه و مهارت بیشتر وظایف خود را انجام دهند.

منبع: theglobeandmail.com
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1146

به "پروازهای داخلی کانادا در پاییز ارزانتر هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پروازهای داخلی کانادا در پاییز ارزانتر هستند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای داخلی کانادا در پاییز ارزانتر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید