دوازده وب سایت برتر جستجوی کار در کانادا برای 2021

یکی از متداول ترین راه ها برای جویندگان، برای کشف فرصت های شغلی در سال 2021، استفاده از طریق وب سایت های کاریابی است. صدها تابلوی شغلی آنلاین و همچنین برنامه ها، تجمیع کنندگان، کانال های رسانه های اجتماعی، گروه های شبکه و وب سایت های شرکت پرسنل برای انتخاب وجود دارد.

دوازده وب سایت برتر جستجوی کار در کانادا برای 2021

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: خبر خوب این است که آنها لیست های زیادی را ارائه می دهند. خبر بد؟ شما به راحتی می توانید تحت تأثیر تنوع گسترده گزینه ها قرار بگیرید.

بنابراین بهترین مکان ها برای یافتن نقش عالی بعدی خود به کجا رسیده است؟ در اینجا، رابرت هالف 12 مورد از سایتهایی را که معمولاً بهترین سایتهای شغلی در کانادا محسوب می شوند، ارائه می دهد.

کارفرمایان: ممکن است بخواهید این وب سایت های شغلی برتر را نیز یادداشت کنید. از این گذشته، اگر می خواهید متخصصانی با مهارت بالا جذب کنید، می خواهید کار را برای پیدا کردن و درخواست موقعیت مناسب شما در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. هیچ راهی بهتر از پیشنهاد شغل به اولین مکانهایی که استعدادهای برتر به نظر میرسند نیست.

Robert Half

در برنامه تلفن همراه و وب سایت ما، هزاران لیست شغل در محل، از راه دور و ترکیبی از شرکت هایی که با آنها در سراسر جهان کار می کنیم پیدا خواهید کرد. بسیاری از فرصت ها مختص رابرت هالف است - بنابراین آنها را در جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

رزومه خود را ارسال کنید، برای موقعیت های موقت یا تمام وقت درخواست کنید و در آگهی های شغلی مشترک شوید تا از فرصت های جدید مطلع شوید. ما همچنین نکاتی را در زمینه مشاغل و مشاوره های توسعه شغلی در وبلاگ خود، کتابخانه ای قدرتمند از تحقیقات در مورد روند کار در محل کار و سالانه راهنمای حقوق برای نرخ های جبران خسارت صدها موقعیت در زمینه های مختلف خدمات ارائه می دهیم - همه اینها بدون هزینه برای جویندگان کار است . کارفرمایان، وب سایت ما همچنین به شما امکان می دهد متقاضیان ما را مرور کنید و برای پیگیری فوری درخواست استخدام کنید. آیا کارگران را نیز از راه دور استخدام می کنید؟ ما می توانیم در این زمینه نیز به شما کمک کنیم. 

CareerBuilder

بدون این مطلب هیچ لیستی از بهترین وب سایت های جستجوی کار کامل نمی شود. CareerBuilder دو امتیاز بزرگ به نفع خود دارد: اندازه و طول عمر، زیرا یکی از بزرگترین و طولانی ترین بنگاه های شغلی در اینترنت است. عملکرد جستجوی قوی آن به شما امکان می دهد با چندین معیار از جمله مکان، عنوان شغلی و دامنه دستمزد، فیلتر شوید. این سایت از Google AI برای مطابقت با جویندگان کار با فرصت های مناسب استفاده می کند و مشاوره و منابع شغلی را برای متقاضیان شغلی فراهم می کند. برای کارفرمایان، برنامه های اشتراک ماهانه می توانند با جستجوی متقاضیان با ایمیل های استخدام هدفمند، ابزارهای مدیریت متقاضیان و موارد دیگر، به جستجوی جویندگان کمک کنند.

Indeed

علاوه بر مشاغل پست شده توسط کارفرما، در واقع پست هایی را از سراسر وب - از جمله صفحات شغلی شرکت ها و انجمن های حرفه ای - جمع می کند و به شما امکان جستجوی محلی یا جهانی را می دهد. در واقع میزبان بیش از 150 میلیون رزومه است و ادعا می کند که در هر ثانیه 10 شغل جدید به سایت آن در سراسر جهان اضافه می شود. منابع رایگان برای افراد جویای کار شامل ابزار رزومه ساز و وبلاگ شغلی است.

LinkedIn

این سایت برتر شبکه به شما امکان می دهد نه تنها از طریق لیست مستقیم کارفرمایان، بلکه همچنین از طریق ارتباط با شبکه گسترده خود شغل پیدا کنید. نمایه شما به عنوان رزومه شما عمل می کند، و شما می توانید به راحتی محتوای مربوط به شغل را پیدا کرده و به اشتراک بگذارید، در پست های مدیریتی از افراد برجسته حوزه خود غرق شوید و توصیه هایی را بخواهید یا ارائه دهید. علاوه بر این، گروه های صنعتی به شما امکان می دهند در بحث های حرفه ای شرکت کنید و شرکت هایی را که برای شما جالب - و مرتبط با جستجوی شغل شما هستند - دنبال کنید. ویژگی های حق بیمه پرداخت شده توابع و خدمات جستجوی پیشرفته تری را ارائه می دهند.

Eluta

Eluta یک موتور جستجوی کانادایی است که دارای آگهی های استخدام بیش از 10،000 وب سایت کارفرمایان در سراسر کانادا است. Eluta پیوندهایی را به آگهی های استخدام اصلی کارفرمایان ارائه می دهد. داوطلبان می توانند برای آگهی های ایمیل ثبت نام کنند که مشاغل جدیدی را که با معیارهای جستجوی آنها مطابقت دارد به آنها اطلاع می دهد.

Jobboom

Jobboom بزرگترین سایت استخدام کبک است و خدمات را به هر دو زبان رسمی ارائه می دهد. این وب سایت به داوطلبان این امکان را می دهد که رزومه خود را در سایت قرار دهند و مستقیماً درخواست کار کنند یا به پخش پیشنهادهای شغلی پاسخ دهند، که بلافاصله از طریق ایمیل به متقاضیان منتخب ارسال می شود. Jobboom همچنین راهنمایی شغلی و مقالاتی درباره موضوعاتی مانند خودآموزی، روند بازار و مسیرهای شغلی جذاب را ارائه می دهد.

Glassdoor

Glassdoor نه تنها به شما امکان جستجوی شغل را می دهد، بلکه به سایرین امکان می دهد شرکت هایی را که در آنها کار کرده اند بازبینی کنند و اطلاعات حقوق و مزایا را به اشتراک بگذارند، و به شما این مزیت را می دهد که دیگر متقاضیان کار نمی دانند. متخصصانی که با یک شرکت مصاحبه کرده اند همچنین می توانند جزئیات مربوط به مراحل استخدام کسب و کار را ارائه دهند. در حالی که تمام این اطلاعات باید به سختی به دست آید، اما می تواند به راحتی در دسترس باشند. در سمت استخدام، Glassdoor به کارفرمایان این اجازه را می دهد تا متقاضیان شغلی را شناسایی کرده و شرکت های خود را در اختیار جویندگان کار قرار دهند.

Monster

این سایت شغلی گسترده علاوه بر اینکه اولین سایت جستجوی شغل مهم بود، یکی از اولین وب سایت های تجاری دوره ای بود. این سرویس از جمله آپلودهای رزومه، تابلوهای شبکه، نمایه های شرکت، یک سرویس بررسی رزومه و یک برنامه تلفن همراه در بیش از 40 کشور ارائه می دهد. این سایت همچنین بر اساس مهارت ها و علایق شما، توانایی بالقوه شما را با جایگاه ارزیابی می کند.

Simply Hired

SimplyHired یک سایت جستجوی شغل است که لیستی از سراسر وب از جمله صفحات شغلی شرکت، آگهی های شغلی و وب سایت های شغلی خاص را جمع آوری می کند. این شرکت گزارش می دهد که فهرست شغل های 700000 کارفرمای منحصر به فرد را لیست می کند و موتورهای جستجوی شغل در 24 کشور و 12 زبان کار می کنند. کارفرمایان توجه داشته باشند که سایت برای افزایش بهره بیش از 100 صفحه شغلی را برای شما ارسال می کند.

Google for jobs

Google for Jobs لیست های شغلی را از سایتهای مختلف وب جمع می کند، از جمله چندین مورد ذکر شده در این پست. درست مانند استفاده از Google و از همان صفحه جستجوی اصلی آنها، از آن استفاده کنید. برای به دست آوردن لیستی از موقعیت های موجود، عبارات کلیدی مانند "مشاغل حسابداری" را جستجو کنید. همچنین نتایج، در صورت موجود بودن، رتبه بندی شرکت و اطلاعات مربوط به حقوق را نشان می دهد. اگر موردی توجه شما را جلب کرد، روی دکمه ای کلیک کنید که برای مثال "درخواست در LinkedIn" را بخوانید تا مستقیماً به منبع لیست کار بروید و درخواست دهید. یکی از مزایای اصلی Google برای مشاغل این است که نتایج اضافی را حذف می کند و فقط یک لیست را برای هر موقعیت باز نشان می دهد.

ZipRecruiter

ZipRecruiter به عنوان ابزاری برای مشاغل کوچک شروع به ارسال لیست مشاغل با قیمت مناسب کرد. اکنون یک بازار اشتغال آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی مشاغل مختلف را از طریق تلفن همراه، وب و سرویس های ایمیل با متقاضیان کار در هر اندازه وصل می کند. از برنامه تلفن همراه ZipRecruiter برای مرور و اعمال مشاغل استفاده کنید و به محض مشاهده برنامه خود به آن اطلاع دهید. این شرکت با چندین هیئت مدیره پیشرو مشارکت دارد.

Individual Company Websites

بیشتر شرکتها دارای بخش مشاغل و کار در سایت خود هستند. شرکت های برتر را در زمینه کاری خود - یا هر یک که می خواهید در آن کار کنید - را شناسایی کنید و ببینید که آنها چه فرصت هایی دارند. برخی از شرکت ها ممکن است تمام موقعیت های باز خود را در اعلانات شغلی پست نکنند، بنابراین بازدید از وب سایت آنها می تواند تنها راه برای آگاهی از فرصت های موجود در این شرکت ها باشد. مرتباً بازبینی کنید، اگرچه حتی ممکن است بعضی از آنها گزینه تنظیم هشدارهای شغلی را برای انواع موقعیت هایی که بیشتر شما را مجذوب خود می کنند داشته باشند.

نحوه استفاده بهینه از وب سایت های جستجوی کار

برای بهبود شانس خود در هنگام جستجوی شغل جدید، اطمینان حاصل کنید که رزومه کاری شما کاملا حرفه ای است. رزومه و مشخصات شما در وب سایت های شغلی وثیقه بازاریابی برای یک شرکت بسیار مهم است: شغل شما.

برای ثبت نام و تنظیم هشدارها با بیش از یک سایت هوشمند خواهید بود، زیرا هر یک از آنها تجربه و لیستی از مزایای کمی متفاوت را ارائه می دهند. یک شرکت کارمندی تخصصی مانند رابرت هالف ممکن است به عنوان اولین توقف شما ارزشمند باشد، زیرا ما نه تنها نرم افزار و هوش مصنوعی متناسب بلکه افراد واقعی - استخدام کنندگان بسیار باتجربه خود را داریم که از طرف شما کار می کنند در حالی که در سایت های دیگر مستقر می شوید.

و از روش های دیگر برای یافتن شغل، مانند شبکه غیر حضوری افراد، ارتباط با همکاران سابق، نمایشگاه های شغلی و موارد دیگر غافل نشوید. همچنین جهت دریافت خدمات مشاوره در مورد یافتن شغل و ویزای کانادا با ما در تماس باشید. موفق باشید!

انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 504

به "دوازده وب سایت برتر جستجوی کار در کانادا برای 2021" امتیاز دهید

2 کاربر به "دوازده وب سایت برتر جستجوی کار در کانادا برای 2021" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازده وب سایت برتر جستجوی کار در کانادا برای 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید