امتیازها، وام ها و سرمایه گذاری های دولتی در کانادا

دولت‌های محلی، استانی و فدرال در کانادا می‌توانند از طریق اعطای امتیازها، وام‌ها و دیگر انواع سرمایه‌گذاری‌ها به تجارت شما کمک کنند. پیدا کردن یک امتیاز یا وام دولتی و دادن درخواست برای دریافت آن می‌تواند فرایندی پیچیده و زمان‌بر باشد. به یاد داشته باشید که ممکن است هیچ برنامه سرمایه‌گذاری دولتی که جوابگوی نیازهای خاص و مشخص تجارت شما باشد را پیدا نکنید.

امتیازها، وام ها و سرمایه گذاری های دولتی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: امتیازهای دولتی در کانادا

سو برداشت‌های فراوانی در مورد امتیازهای دولتی در کانادا برای تجارت‌های کوچک وجود دارد. توجه کنید که دولت کانادا پول رایگان به کسی نمی‌دهد؛ در واقع دولت این کشور برنامه‌هایی با سرمایه‌های عمومی درست کرده که قرار است به اقتصاد کانادا کمک کنند. برخی از این برنامه‌ها برای تمام تجارت‌ها در سرتاسر کانادا در دسترس هستند، در حالی که برخی از آنها تنها به نوع خاصی از کسب و کار یا منطقه محدود هستند. بیشتر این برنامه‌های سرمایه‌گذاری، نیازمندی‌های دقیق و محکمی در مورد استفاده از سرمایه اعطایی و گزارش‌های مربوط به آن دارند.

وقتی با یک تبلیغ در مورد امتیازهای رایگان در اینجا و آنجا برخورد می‌کنید، همیشه تحقیقات فراوان و جامعی را انجام دهید؛ برخی از آنها حقه‌های کلاهبرداری هستند. شما نباید هیچ وجهی برای دریافت پول، لیست امتیازها و یا درخواست یک امتیاز دولتی پرداخت کنید. شرایط صلاحیت دریافت امتیاز و فرایندهای ارائه درخواست برای گرفتن آن، اطلاعاتی هستند که در دسترس عموم قرار دارند. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت ارائه‌دهنده امتیازهای دولتی یا تماس با آنها از شرایط اعطای آن آگاه شوید.

وام‌های دولتی در کانادا

دولت‌های فدرال یا استانی می‌توانند پول قرض دهند یا مساعده‌های نقدی فراهم کنند. دولت‌های استانی یا فدرالی در کانادا همچنین می‌توانند ضمانت‌های دولتی فراهم کنند تا به شما کمک کنند بتوانید از یک مجموعه ثالث سرمایه جذب کنید.

دیگر گزینه‌های سرمایه‌گذاری دولتی در کانادا

دولت کانادا می‌تواند به روش‌های مختلف به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا موفق شوند:

  • پرداخت مالیات و اعتبار
  • پرداخت حقوق کارمندان
  • سرمایه‌گذاری‌هایی از طریق خرید سهام
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 332

به "امتیازها، وام ها و سرمایه گذاری های دولتی در کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "امتیازها، وام ها و سرمایه گذاری های دولتی در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیازها، وام ها و سرمایه گذاری های دولتی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید