لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا

پارک های ملی با حیات وحش و سواحل زیبا از مهمترین جاذبه های کاستاریکا هستند، هتل هایی در این منطقه وجود دارند که به عنوان مقصد گردشگری انتخاب میشوند. هتل های لوکس در کاستاریکا دارای اتاق های خیره کننده، استخرهای زیبا و غذاهای عالی در رستوران ها هستند. بنابراین اگر می خواهید به کشور سرسبز کاستاریکا بروید، اما می خواهید کمی بیشتر برای خدمات عالی و امکانات خود هزینه کنید، این هتلها را انتخاب کنید. نگاهی به هتل های برگزیده ما در کاستاریکا بیاندازید.

لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: چشمه های نایارا Relais & Châteaux

از هر لحاظ لوکس است، استراحتگاه 16 اتاقه و فقط مخصوص بزرگسالان Nayara Springs بهترین مکان در این منطقه برای زوج هایی است که به دنبال تجربه عاشقانه و حفظ حریم خصوصی هستند، اما چشم اندازی به آتش فشان ندارد. اتاق های بزرگ و لوکس دارای امکانات رفاهی رایگان (وسایل مینی بار رایگان، مکالمه بین المللی رایگان) و وسایل سرگرمی (پخش کننده های موسیقی بلوتوثی، دستگاه های اسپرسو) هستند که هزینه همه آنها را با نرخ اتاق پرداخت می کنید. نزدیکترین رقیب آن هتل Nayara، Spa & Gardens است که اتفاقاً در همسایگی آن است (آتشفشان را از ویوی آن میتوانید ببینید). این هتل فقط 15 دقیقه با شهر لا فورتونا فاصله دارد، اما به نظر می رسد بیشتر مهمانان وقت خود را اینجا صرف میکنند.

ویلا ها و خانه های ییلاقی Tulemar

Tulemar Bungalow & Villas در ایجاد حریم خصوصی در یک خانه یکپارچه با ارائه راحتی خدمات کامل هتل، موفق عمل کرده است. 45 اقامتگاه لوکس در یک استراحتگاه 33 هکتاری وجود دارد که شامل دسترسی خصوصی به ساحل Tulemar است، که دارای تنها رستوران های ساحلی در مانوئل آنتونیو است. اتاقها مانند خانه ییلاقی ساده، اما قدیمی است، با پنجره هایی از کف تا سقف تا بالای طبقه Casa Las Nubes با معماری زیبا و استخر. همه واحدها دارای Wi-Fi رایگان و دربان شخصی هستند. Buena Vista del Sol در نزدیکی یکی از چهار استخر غذا و نوشیدنی هم سرو می کند، اما صبحانه همراه با قیمت اتاق در نظر گرفته نمی شود.

آبگرم و باغهای Nayara Resort

خانه ییلاقی، رستوران، بار نوشیدنی و اسپای زیبای آرنال نایارا همه در محوطه ای فوق العاده سرسبز قرار گرفته اند. برخی از امکانات رفاهی فضایی کوچک دارند (استخر، آبگرم، باشگاه ورزشی)، اما مهمانان برای خانه های ییلاقی خصوصی با امکانات ویژه مانند دوش در فضای باز و جکوزی به اینجا می آیند. هتلی لوکس تر از آرنال کیورو در نزدیکی آن است، اما اتاق های کیورو از ویوی آتشفشان برخوردار هستند.

هتل Gaia

مهمانان واقعاً در این هتل لوکس 29 اتاقه که فقط برای بزرگسالان است، احساس شادی می کنند. Gaia که در دامنه تپه 14 هکتاری قرار گرفته است، کاملاً انحصاری و خصوصی است و از خدمات مطلوبی برخوردار است. اتاقها جادار و مطبوع هستند. چشم اندازهای عالی و بی نظیر هستند و خدمات رایگان فراوان است: صبحانه، Wi-Fi، آبگرم .

هتل های 4 فصل کاستاریکا در Peninsula Papagayo

 به راحتی در میان مجلل ترین استراحتگاه های آمریکای مرکزی، چهار فصل را تجربه کنید. این استراحتگاه با داشتن دو ساحل زیبا، از هر یک از اتاقهای مجلل، منظره اقیانوس، که با متریالی از جمله چوب، بامبو و سنگ تزئین شده است و یک زمین گلف، این امکان را برای مهمانان فراهم می کند که تعطیلات خود را عالی بگذرانند. اینجا مخصوص کسانی است که فراتر از شبه جزیره Papagayo را میخواهند. باید توجه داشته باشید که جاده های Guanacaste در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

اسپا و استراحتگاه Tabacon

Tabacon اصلی ترین و شناخته شده ترین استراحتگاه در منطقه آتشفشان Arenal است، و به دلیل 18 آبگرم طبیعی واقع در خیابان، معروف ترین استراحتگاه در منطقه است. این استراحتگاه آبگرم و سازگار با محیط زیست با 102 اتاق، یک بهشت ​​زیبا است که در منطقه ای نسبتاً دور افتاده در ضلع غربی آتشفشان واقع شده است، حدود 20 دقیقه رانندگی با لا فورتونا و سایر جاهای دیدنی فاصله دارد. اتاق ها بزرگ، مدرن و پیشرفته با چشم انداز زیبا از جنگل های بارانی (و گاهی آتشفشان) هستند.

اسپا و استراحتگاه The Springs

استراحتگاه مجلل The Springs که 47 اتاق دارد و یک سرزمین عجایب برای آمریکایی های مرفه و بچه هایشان است، دارای 165 هکتار استخر و چشمه آب گرم، رستوران و فعالیتهای گوناگون است که بی پایان به نظر میرسند، همه در یک دامنه آتشفشانی پنهان به نظر می رسند در وسط ناکجا آباد.! (انتظار یک مسافرت طولانی و پر از دست انداز را به هتل داشته باشید. لوکیشن هتل شما را از گردش های روزانه منصرف کند). Club Rio به مهمانان این امکان را می دهد همه چیز را تجربه کنند. اتاق های استاندارد هتل با چشم انداز خوب از آتشفشان تا کل ویلاهای اطراف مانند کلبه های اسکی در اختیار شما هستند.

تفریحگاه Andaz Costa Rica در Peninsula Papagayo

مسافرانی که به دنبال تجملات مینیمالیستی در جنگل هستند، آن را در شبه جزیره Andaz Papagayo پیدا خواهند کرد، معماری خیره کننده ای که در کنار صخره ای ساخته شده است. Andaz، به سبک و رویکرد خلاقانه خود در طراحی هتل مشهور است و پاساژ لوکس زنجیره ای پاپاگایو نیز از این قاعده مستثنی نیست. 153 اتاق مینیمال، سه رستوران، استخر آبگرم 11000 فوت مربع و باشگاه ورزشی 24 ساعته که در 28 هکتار گسترش یافته است، در ده ها خانه درختی واقع شده اند. همانطور که توسط انبوه مهمانانی که منتظر چرخ دستی های گلف هستند تا در اطراف هتل بازی کنند، طراحی این هتل در همه زمینه ها عالی و کاربردی یا راحت نیست.

ساحل Arenas del Mar و استراحتگاه جنگل بارانی Arenas del Mar

 Arenas del Mar این را ثابت میکند که اقامت در یک استراحتگاه جنگلی آنقدر هم ممکن است راحت نباشد: 38 اتاق مدرن آن از بهترین اتاق های مانوئل آنتونیو هستند، رستوران عالی و فضاهای عمومی، فضایی تجملاتی و همچنین محلی و روستایی را در خود جای داده اند. جنگل انبوه این ملک، دو ساحل زیبا با ماسه سفید در محل (که در منطقه نادر هستند) و حیات وحش به مهمانان این امکان را می دهد تا با طبیعتی که با زحمت زیادی از آن حفاظت شده ارتباط برقرار کنند. اما این ملک 11 هکتاری بسیار شیب دار است، بنابراین باید برای رفتن به هرجای آن باید با هتل تماس بگیرید.

هتل Punta Islita

اینجا یک مخفیگاه فوق العاده و دور از دسترس است و برای رانندگی پر از دست انداز است، دو ساعت و نیم از فرودگاه لیبریا فاصله دارد. اتاق ها به اندازه اتاقهای بزرگ تفریحی منطقه چشمگیر نیستند، اما منظره بی نظیر، استخر بی نهایت خیره کننده و ساحل بسیار زیبا آن را جبران میکند. به علاوه، این جا هتلی دوست داشتنی است: Punta Islita سازگار با محیط زیست میباشد.

منبع: oyster.com
انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 610

به "لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا" امتیاز دهید

2 کاربر به "لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید