تبدیل لاشه هواپیما به هتل در کاستاریکا

فقط با شبی 300 دلار در هتلی که از لاشه هواپیمای بوئینگ 727 ساخته شده اقامت کنید، این  هتل در کوستا ورده (Costa Verde) واقع در کشور کاستاریکا قرار دارد، این هتل در حقیقت هواپیمایی قدیمی است که پس از بازسازی و تعمیرات داخلی به هتلی جالب تبدیل شده است.

تبدیل لاشه هواپیما به هتل در کاستاریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هواپیمای مذکور مدل 1965 است که سال ها در خطوط هوایی آفریقای جنوبی پرواز نموده و بعدها وارد ناوگان هوایی آویانکای کلمبیا (Columbia’s Avianca) شده است. پس از بازنشستگی هم به وسیله گروهی از سرمایه گذاران خریداری شده و به منطقه سن خوزه انتقال یافته است. به منظور حمل آسان تر هواپیما، بدنه آن به پنج قسمت تقسیم شده و به وسیله کامیون ها جهت 150 کیلومتری تا مقصد را پیموده است.

هواپیمای بوئینگ 727 پس از اعمال تغییرهایی در داخل آن به هتلی در میان درختان تبدیل شده که گردشگران از نمای جالب و متفاوت آن حیرت زده می شوند؛ به طوری که در صورت نبود درها و پنجره ها امکان تشخیص هواپیما میسر نبود. مسافران می توانند از لا به لای شاخه های درختان، نور خورشید را دیدن نمایند. در طراحی داخلی هواپیما هم از چوب درختان محلی استفاده شده است، به طوری که انحنای دیواره های داخلی هم کاملا با چوپ پوشانده شده و اثری از دیواره هواپیما باقی نمانده است. بعلاوه فضای داخلی به مانند سوئیتی طراحی شده که دارای بخش های مختلفی از جمله آشپزخانه-ناهارخوری، نشیمنگاه دیدنی تلویزیون و دو اتاق خواب مجهز به سیستم تهویه است. هزینه اقامت در این سوئیت هوایی در فصل های کم مسافر 300 دلار و در فصل های پرمسافر 350 دلار به ازای هر شب است.

تبدیل لاشه هواپیما به هتل در کاستاریکا

منبع: mensgear.net
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 690

به "تبدیل لاشه هواپیما به هتل در کاستاریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تبدیل لاشه هواپیما به هتل در کاستاریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل لاشه هواپیما به هتل در کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید