چه هتل هایی در کانادا امکانات بهتری به ما میدهند

یکی از دغدغه ها در حین برنامه ریزی سفر، انتخاب هتل مناسب است، در ادامه میخواهیم لیستی از هتل های خوب در کانادا را معرفی نماییم.

چه هتل هایی در کانادا امکانات بهتری به ما میدهند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با بعضی از برترین هتل های کانادا آشنا می شویم.

بریتیش کلمبیا

  • Clayoquot Wilderness Lodge

این اقامتگاه مهمانان خود را تا جای ممکن به دل طبیعت دیدنیی و زیبای بریتیش کلمبیا می برد. اتاق ها شباهت زیادی به کمپ دارند اما هر نوع امکانات رفاهی را در آن ها پیدا می کنید. این مجموعه از بیست و پنج چادر با دکوراسیون مدرن تشکیل شده که کاملا دنج و دلنشین هستند.

حتما پیش از سفر برای رفتن به Healing Grounds Spa نیز برنامه ریزی کنید. بعلاوه از دیگر جاذبه های تفریحی آن می توان به کانو، تور هلیکوپتر و تیراندازی با کمان اشاره نمود.

  • The Wickaninnish Inn

این مقصد لوکس در Tofino بریتیش کلمبیا و درست کنار سواحل صخره ای و بکر Chesterman Beach قرار گرفته است. The Wick محلی عالی برای گشت وگذار در طبیعت همراه با بهره مندی از امکانات رفاهی است.

این هتل صاحب غذاخوری The Pointe Restaurant با منویی کامل از غذاها و خوردنی های لذیذ نیز هست.

ازجمله امکانات رفاهی و ورزشی مجموعه می توان به Ancient Cedars Spa، مرکز بدنسازی و کلاس های خصوصی یوگا اشاره نمود.

  • The Fairmont Pacific Rim

مجموعه Fairmont Pacific Rim با نمای مرمری و لوکس آن را باید جواهری در شهر ونکوور بنامیم. سالن لابی آن جزو برترین ها در شهر بوده و بعضی از برترین سوشی ها و نوشیدنی های گوارای را می توان در Creative Beverage Grant Sceney آن یافت.

در کنار آن بار قرار گرفته است که شما را به دنیایی تازه برده و در طبقه بالا رستوران رویایی Botanist منتظر شماست.

شما می توانید در Willow Stream Spa بعضی از زیباترین منظره ها Lower Mainland را هنگام ماساژ دیدن کنید. اتاق های متعدد و متنوع هتل برترین محل برای فرار از شلوغی و دغدغه های شهر هستند.

  • Oak Bay Beach Hotel

Oak Bay Beach Hotel در ویکتوریا از نظر CN Traveler برترین هتل کاناداست.

قرار گرفتن این مجموعه در منطقه دیدنی Oak Bay و داشتن استخرهای معدنی و جکوزی های متعدد به شما این امکان را می دهند تا هنگام استراحت از زیباترین منظره ها ممکن لذت ببرید.

بعلاوه Beachhouse، تنها اسپای ساحلی ویکتوریا، در آنجا قرار گرفته است. در این اسپا لذت دیدنی امواج اقیانوس و سواحل دیدنی در زمان بهره مندی از برترین امکانات درمانی بسیار لذت بخش است.

غذاهای هتل نیز بی نظیر هستند و از Faro Handcrafted Pizza & Tasting Room تا Snug Pub و The Dining Room را در بر می گیرند.

  • Sparkling Hill Resort

در اینجا می توان حس سوییس را در تپه های Okanagan و درست در بالای پارک استانی Ellison تجربه کنید. اقامتگاه Sparkling Hill نام خود را بخاطر استفاده از کریستال در جای جای مجموعه به عاریت گرفته است.

گل سرسبد هتل استخر آن بوده که به شما امکان شنا در زیر آسمان کریستالی و منظره ها دیدنیی اطراف را می دهد.

  • Four Seasons Whistler

هتل لوکس Four Season بسیاری از گردشگرانی که از سراسر دنیا به Whistler می آیند را در اتاق های کلبه مانند خود جای می دهد. سوییت های هتل بسیار بزرگ بوده و بعضی از برترین استخرها و جکوزی های Whistler در آن ها خواهید یافت.

غذاهای هتل نیز متنوع هستند و از Braudwood Tavern تا Sidecuy Steakhouse را می توان در منو یافت.

آنتاریو

  • The 1 Hotel

تازهترین هتل لوکس تورنتو استایل لوکس و طراحی پایدار را با هم ادغام نموده تا محیطی دنج با اتاق های دیدنیی و مملو از حس وحال طبیعت را تدارک ببیند. بعلاوه اولین هتل 1 Hotel در کانادا منزلگاه Harriets Rooftop نیز هست.

این هتل دیدنیی در منظره ها تورنتو غرق شده و از آنجا می توان CN Tower و آسمانخراش های شهر را دید.

  • The Hazelton Hotel

این ملک OG Yorkville همچنان جذابیت خود را مثل روز اول حفظ نموده و با قدم گذاشتن در لابی مرمرین آن بلافاصله لوکس بودن را تجربه می کنید.

در تمام بخش های هتل، از رستوران ONE گرفته تا اتاق های آن، می توان توجه به جزئیات را دید.

حریم خصوصی نیز در هتل به خوبی رعایت شده و بعضی از زیباترین منظره ها را از پنجره های اتاق ها قابل دیدن کردن هستند. راستی اسپا هتل که محصولات لوکس شرکت سوییسی Valmont در آن استفاده می گردد را از دست ندهید.

  • Shangri-La Toronto

این هتل به سبک آسیایی طراحی شده و شبیه به هیچ ساختمان دیگر شهر نیست. Shangri-La Toronto در قلب شهر تورنتو و فاصله ای اندک از Queen Street West قرار گرفته است.

در این هتل می توان زیبایی های معماری مدرن را به برترین شکل دید و اتاق های آن با الهام از فلسله زن آسایش را به ارمغان می آورند.

از پنجره های شیشه ای و بزرگ هتل منظره ها شهر به برترین شکل قابل مشاهده هستند. راستی Miraj Hammam Spa با حس و حال خاورمیانه ای آن را نباید فراموش کنید.

  • Pillar and Post Inn & Spa

چهره کلبه های روستایی در ترکیب با طراحی لوکس را می توان در این هتل که نزدیک دریاچه نیاگارا قرار گرفته است تجربه کرد. هتل پنج ستاره Pillar and Post Inn & Spa از زمان بازگشایی در سال 1970 جزو جاذبه های اصلی منطقه محسوب می گردد.

این هتل پس از بازسازی منزلی قدیمی متعلق به قرن نوزدهم بازگشایی شد و عناصر سنتی را می توان با دیدنی تیرهای چوبی در لابی هتل به زیباترین شکل دید.

برای خوردن چای عصرگاهی به Prince of Wales Drawing Room رفته و حتما سری به 100 Fountain Spa هم بزنید.

  • Langdon Hall Country House Hotel & Spa

یکی دیگر از هتل های باشکوه کانادا در کمبریدج، درست در فاصله 90 دقیقه ای از نیاگارا، و در بنایی تاریخی و زیبا جای گرفته است.

اتاق های هتل بسیار گرم و دلنشین هستند و دکور کاملا شیک آن شما را مجذوب خود خواهد نمود.

حتما برای قدم زدن به باغ های زیبا و شمشادهای هرس شده آن که بعضی از سبزیجات و گیاهان مصرفی رستوران در آن ها کشت می گردد، بروید. این ملک زیبا بعلاوه دارای یک اسپا و استخر هم هست که آن را برای فصل تابستان کاملا ایده آل می نماید.

  • JW Marriott the Rosseau Muskoka Resort & Spa

هتل لوکس ماریوت در دل طبیعت بی نظیر ساحل Lake Rousseau و فاصله دو ساعته از تورنتو قرار گرفته است.

ظرافت را می توان در تک تک عناصر و بخش های هتل و نماهای مرمرین آن دید. محیط هتل کاملا خانوادگی بوده و با داشتن استخر و امکانات تفریحی متعدد شما را سرگرم خواهد نمود. بعلاوه همواره فرصت آن را خواهید داشت تا با یک گیلاس نوشیدنی و هنگام خوردن غذاهای خوشمزه در Italian Teca یا Muskoka Chophouse از منظره ها دیدنیی اطراف لذت ببرید.

کبک

  • Manoir Hovey

این هتل زیبا در ساحل Lake Massawippi و در یک ملک متعلق به قرن نوزدهم با طراحی رمانتیک و آنتیک بنا شده است.

هتل پنج ستاره Manoir Hovey دارای 36 اتاق بزرگ بوده که در ساختمان اصلی و بناهای اقماری آن قرار دارند.

این هتل باشکوه منزلگاه رستوران مشهور Le Hatley نیز هست که بعضی از برترین غذاهای کبک را در منو خود داشته و بسیاری از مواد اولیه آن در باغ های هتل کشت می شوند.

در کنار تمامی اینها نباید مجموعه اسپا سه طبقه با استخر زیبایش را فراموش کرد.

  • Auberge Saint-Antoine

این هتل بیشتر به موزه ای بزرگ در قلب بندر تاریخی شهر کبک شباهت دارد که صدها اثر هنری فرانسوی و بریتانیایی در آن نگهداری می گردد.

ساختمان اولیه هتل در سال 1687 ساخته شده و شما می توانید علاوه بر تجربه قدم زدن در دل تاریخ بعضی از خوشمزه ترین غذاها را در رستوران چهار ستاره آن میل کنید.

  • Fairmont Queen Elizabeth

هتل Fairmont Queen Elizabeth از سال 1958 بازگشایی شده اما بخوبی می توان تاثیر بازسازی های اخیر را در چهره آن دید.

https://www.accorhotels.com/A567

لابی لوکس و بزرگ هتل کافی شاپ Krema را در خود جای داده که بعضی از برترین لاته های شهر را سرو می نماید.

اتاق ها و سوییت های دیدنیی این هتل لوکس برترین مکان برای اقامت در شهر هستند. بعلاوه می توان در Moment Spa خستگی خود را به کل فراموش کنید. این هتل در فاصله نزدیک Rue St. Catherine و مراکز خرید بزرگ شهر قرار گرفته است.

  • Fairmont Le Chateau Frontenac

اگر هتلی با ظاهر فانتری همانند قلعه های دیزنی می خواهید باید به ساحل رودخانه St. Lawrence در شهر کبک رفته و در Fairmont Le Chateau Frontenac اقامت داشته باشید.

این هتل تاریخی یکی از محبوب ترین سوژه های عکاسی در دنیا است. اتاق های بزرگ با دکوراسیون کلاسیک و مدرن تجربه ای آرام و دلنشین را تضمین می نمایند.

آلبرتا

  • Fairmont Banff Springs

بدون شک Fairmont Banff Springs بیش از دیگر هتل های نوشتار جادویی بوده و جزو نفیس ترین املاک بازسازی شده در کل کشور است. حس بودن در Castle In The Rockies را نمی توان به هیچ وجه در هتل های مدرن و امروزی تجربه کرد.

دیدنی منظره ها بی نظیر کوهستان راکی هنگام نوشیدن چای در Rundle Bar با اتاق رمز آلود پشت کتابخانه آن بسیار لذت بخش است.

در کنار اینها استخرهای شنا و معدنی در Willowstream Spa نیز منتظر پذیرایی از میهمانان هستند.

  • Fairmont Chateau Lake Louise

با 45 دقیقه رانندگی از Fairmont Banff Springs به یکی دیگر از نگین های کانادا در مکانی نفس گیر و خارق العاده می رسید.

تصاویر این هتل بیش از هرکجای دیگر در اینستاگرام منتشر شده و نام خود را از دریاچه لوییز گرفته است.

پنجره های بزرگ و قوسی شکل Fairview Bar & Restaurant به برترین شکل نور خورشید و زیبایی های طبیعت اطراف را نشان می دهند.

Newfoundland

  • Fogo Island Inn

این هتل برای مسافران ماجراجو طراحی شده و شما را به دنیایی خارق العاده می برد

پنجره های اقامتگاه لوکس و اوانگارد Fogo Island به دریا و ساحل صخره ای جزیره باز می شوند و می توان ساعت ها به دیدنی زیبایی های اطراف نشست و آرامش گرفت.

هرکدام از 29 اتاق هتل با عناصر خاص و بومی طراحی شده و در زمان اقامت می توان به گشت وگذار در طبیعت، دیدنی حیات وحش بی نظیر آن، پیاده روی و رفتن به تورهای دریایی پرداخت.

ساسکاچوان

  • The James Hotel

ین هتل شیک با طراحی مدرن خود برای کسانی که عاشق اینستاگرام هستند بمانند استودیو عکاسی عمل می نماید. اتاق های بزرگ آن به رودخانه دیدنی و زیبای South Saskatchewan باز می شوند تا نسیم خنک و دل انگیز آن وارد گردد.

بعلاوه غذاها و نوشیدنی های هتل با وجود James Lobby Bar همواره آماده هستند و منو کامل نوسیدنی ها و اسنک های آن شما را هرگز پشیمان نمی نماید.

  • The Hotel Saskatchewan, Autograph Collection

هتل دیدنی Saskatchewan در بنایی تاریخی در Victoria Avenue رجینا واقع شده و حس وحال ساختمان های باشکوه پاریس را منتقل می نماید. طراحی کلاسیک مدرن هتل علاوه بر نمای دیدنیی آن در اتاق ها و اسپا نیز قابل مشاهده است.

شما می توانید روز خود را در هتل با یک فنجان قهوه در Café Royal آغاز نموده و سپس صبحانه را در سالن ناهارخوری میل کنید. راستی رفتن به لابی Circa 27 Lounge خودش تجربه ای بیادماندنی خواهد بود.

نوا اسکوشیا

  • Muir Hotel

هتل تازه Muir با امکانات رفاهی متعدد درست در ناحیه ساحلی شهر قرار گرفته و بعضی از زیباترین منظره ها را در خود جای داده است.

مبلمان و دکوراسیون هتل بی نظیر بوده و بخشی از Autograph Collection ماریونت هستند. شما می توانید رنگ سبز روشن در ترکیب با عناصر چوبی را در جای جای هتل ببینید.

خوردن غذا در Restaurant Drift که جزو برترین های شهر بوده و غذاهای محلی با مواد بومی نوااکوشیا را سرو می نماید نیز تجربه ای فراموش نشدنی است.

  • Cabot Cape Breton

بدون شک این هتل یکی از برترین زمین های گلف دنیا را در خود جای داده است. هتل Cabot Cape Breton درست در ناحیه ساحلی Inverness و در دل زیبایی های طبیعی این منطقه قرار گرفته است.

در کنار 72 اتاق باشکوه این هتل 19 ویلا لوکس و سه رستوران برای سلیقه های گوناگون نیز تدارک دیده شده است. بعلاوه می توان با یک پیاده روی مختصر از هتل به دهکده مجاور رفت و در آن به گشت وگذار پرداخت.

New Brunswick

  • The Algonquin Resort St. Andrews by-the-Sea, Autograph Collection

در این هتل شکوه اقامت در ساحل به اوج خود می رسد. در اینجا می توان برترین تجربه از طبیعت آتلانتیک را در کنار امکانات رفاهی لوکس و در اتاق هایی با دکوراسیون مدرن تجربه کرد.

دوستداران گلف در این اقامتگاه به یکی از برترین زمین ها دسترسی دارند اما اگر جزو آن ها نیستید می توانید به اسپا و استخر روباز و دیدنیی هتل رفته، از باغ آن ملاقات کنید یا جاذبه های تاریخی شهر را ببینید.

Yukon

  • Tincup Wilderness Lodge

این اقامتگاه دلنشین در قلمرو Yukon در پارک ملی Kluane و ساحل Tincup Lake قرار گرفته است و میهمانان آن در دل طبیعت دیدنیی و منظره ها بی نظیر کوهستان Ruby Range غرق می شوند.

در اینجا امکانات رفاهی و تفریحی بسیار یافت می گردد که ازجمله آن ها می توان به سونا چوبی و جکوزی عالی هتل اشاره نمود.

این هتل بیشتر به یک کلبه باشکوه و دنج شباهت دارد که از اواسط ماه جون تا اواسط ماه سپتامبر پذیرای میهمانان است. البته تعداد اتاق های قابل رزرو آن در طول هفته محدود هستند. شما می توانید با هواپیمای آبی یا هلیکوپتر به این مقصد رویایی بروید.

منبع: dailyhive.com
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1082

به "چه هتل هایی در کانادا امکانات بهتری به ما میدهند" امتیاز دهید

1 کاربر به "چه هتل هایی در کانادا امکانات بهتری به ما میدهند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه هتل هایی در کانادا امکانات بهتری به ما میدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید