هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

شهر تولوم  یکی از شهرهای باستانی مکزیک است که بسیار مورد توجه گردشگران میباشد، اما اگر یک اقامتگاه رویایی را نیز در این شهر رزرو کرده باشید، همه چیز جذابتر هم به نظر خواهد رسید. این اقامتگاه شگفت انگیز هتل آزولیک (Azulik Resort) است که در ادامه با آن اشنا خواهیم شد.

هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: معرفی هتل آزولیک (Azulik Resort)

هتل آزولیک یک هتل و تفریحگاه خصوصی، مختص بزرگسالان است. تفاوت این هتل با سایر هتل های دنیا در این است که معماری، محیط، وسایل مصرفی، تزیینات داخلی و… همه و همه در راستای طبیعت و حفظ آن ساخته شده است. این هتل دارای یک ساحل خلوت و اختصاصی بوده که برای حمام آفتاب یا شنا کردن مناسب است.

اتاق های هتل یا بهتر است بگوییم ویلا های هتل آزولیک در واقع خانه درختی جادار از خاتالوش مکزیکی و آبنوس مکزیکی است و دارای پنجره هایی از کف تا سقف است که نور طبیعی روز را فراهم می نماید. خانه های درختی هتل آزولیک دارای یک عرشه خصوصی با تخت های روزانه در فضای باز، منطقه ها نشیمن و منظرهی از جنگل سرسبز و دریای کارائیب است.

جالب است بدانید که در هتل آزولیک هیچ گونه وسیله الکتریکی و برقی وجود ندارد و فاقد تلویزیون، تلفن و برق است تا گردشگران بتوانید آرامش داشته باشید و با طبیعت ارتباط مجدد برقرار کنید. اما نگران تاریکی شب نباشید، در هتل آزولیک همه جا تنها با نور شمع روشن می گردد و محیطی طبیعی و فوق رمانتیک را میکند. اینجا برای استراحت و دوری از شلوغی های دنیا و عاشقانه های ناب فوق العاده است و یک تجربه جادویی ارائه می دهد که کمتر در جایی دیگر می توانید آن را بچشید

معماری هتل آزولیک

هتل آزولیک از 4 عنصر زنده ی طبیعت تشکیل شده است. عنصر اصلی تشکیل دهنده دنیا و انسان آب است، عنصر آب هم عنصر اصلی در معماری هتل آزولیک است.هتل آزولیک در قلب دریای زیبای کارائیب واقع شده است علاوه بر آن تالاب طبیعی زیبایی در داخل آن قرار گرفته است که سوپرایزی هیجان انگیز را برای همه بازدیدنمایندگان به ارمغان می آورد.

آب این تالاب را به اصطلاح آب مقدس می نامند، این آب مقدس در حمام های تمام اتاق های هتل آزولیک استفاده می گردد که بسیار آرامش بخش است. در تمام اتاق ها شما می توانید در وان های دست ساز غوطه ور شده، طلوع و غروب خورشید را بر فراز دریای کارائیب به نظاره بنشینید.

تالاب طبیعی هتل آزولیک کارایی های دیگری هم دارد، از جمله اینکه زیست بوم منحصر به فردی را ارائه می دهد که در فرآیندهای طبیعی مثل تصفیه آب، کنترل سیل و ثبات ساحل از آن بهره می برند.

سازندگان این هتل حتی به خاکی که هتل آزولیک بروی آن بنا شده هم احترام می گذارند. از همین رو مسیرهای چوبی و پل هایی ساخته اند که مانع از رشد طبیعی درختان در این منطقه نشوند و به ساکنان بومی جنگل این اجازه را می دهند که بدون مزاحمت بتوانند در زیر آن مسیرها رفت و آمد داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل آزولیک

هتل آزولیک در فاصله 1.9 مایلی جنوب محوطه باستانی تولوم و 2.5 مایلی مرکز شهر تولوم واقع شده است. فرودگاه بین المللی کانکون ما حدود 90 دقیقه با ماشین تا محل آزولیک فاصله دارد.

امکانات هتل آزولیک

در هتل آرولیک روزانه، صبحانه و ناهار سرو می گردد. علاوه بر این یک ساحل بار، یک مرکز اسپا و زیبایی فوق العاده مجهز، مرکز ماساژ و درمان های سنتی مایاها، حمام های گیاهی دارویی (که درمان های سنتی تمازکال را با عرق مایاها ارائه می دهد) وجود دارد.

در هر کدام از اتاق های هتل آزولیک، یک وان حمام موزاییک منحصر به فرد و دست ساز قرار گرفته است که در آن می توانید یک حمام تقویت نماینده ویژه در آب غنی از سنگ معدنی داشته باشید، که پیشتر گفتیم در فرهنگ مایاها به اسم آب مقدس شناخته می گردد.

در هر ویلا یک تخت خواب بزرگ به همراه پشه بند، لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک، دست ساز و سازگار با محیط زیست، 2 پریز برق در هر اتاق، حمام خصوصی که برای موارد شخصی کاملا امنیت دارد و بعلاوه لپ تاپ هم وجود دارد.

انواع ویلا های هتل آزولیک

در هتل آزولیک جمعا 47 ویلای چوبی که به 7 دسته مختلف با تزیینات زیبا و متفاوت ساخته شده است، تقسیم بندی می گردد . موقعیت مکانی ویلا ها به صورتی است که به جنگل های مایا و دریای کارائیب دید 360 درجه دارد. در ادامه به تعدادی از ویلا های معروف هتل آزولیک اشاره خواهیم کرد.

ویلا های آزتک (Aztec Villa)

در جنوبی ترین نقطه هتل آزولیک ویلاهای آزتک واقع شده است. بیشتر گردشگرانی که جوانتر هستند و انرژی و شور جوانی دارند این ویلاها را در هتل آزولیک انتخاب می نمایند. ویلاهای آزتک تزیینات هنری شاد و زیبایی دارد. عرشه چوبی این دسته از ویلهای هتل آزولیک برای مشاهده جنگل و اقیانوس ایده آل هستند. فضاهای داخلی و خارجی آنها محل استراحت و آرامش است که با جادوی جنگل آغشته شده اند.

ویلا های مایان (Mayan Villa)

ویلا های مایایی نشان دهنده جستجوی خلاقیت، راهی برای یافتن الهام، خوش بینی، نشاط و آزادی است.

ویلاهای مایان با احاطه و شکوه جنگل بسیار زیبا و شگفت انگیز اند. ویلاهای مایان هتل آزولیک، مکانی برای غرق شدن در طبیعت و آرامش است. منظره زیبایی از جنگل به همراه تراس چوبی که برای همزیستی با طبیعت و لذت بردن از آن فراهم شده است. حمام و وان آبگرم هم در این ویلاها در فضای باز تعبیه شده است.

ویلا های جنگی (Jungle Villa)

با ویلا های جنگلی هتل آزولیک عمق طبیعت را تجربه کنید. این ویلا های جنگلی با سازه های تماما چوبی ساخته شده که انرژی قدرتمند جنگل مایا را وارد این مکان آرامش بخش می نماید. هر بخش از تزئینات ویلا های جنگلی به وسیله هنرمندان محلی ساخته شده است. آنها آگاهانه از مصالحی برای ایجاد فضا استفاده می نمایند که به سادگی ارتباط با درختان و جنگل را برقرار می سازند.

ویلا های ماه (Moon Villa)

با اقامت در ویلا های ماه هتل آزولیک، در یک رویا ساحل زندگی کنید. عاشقانه ترین و رمانتیک ترین ویلای هتل آزولیک ویلای ماه است. همه ی آنچه را که برای یک ماه عسل رومانتیک ایده آل تصور می کنید را در این مکان خواهید یافت . ماه ویلایی که به افتخار نوری که بر آسمان شب در این ویلا می تابد، نامگذاری شده است. ویلای ماه کلبه ای دلربا برای گذراندن عاشقانه ترین لحظات زندگی زوج های جوان است که تجربه ی آن بی نظیر خواهد بود.

ویلا های آسمان (Sky Villa)

اقامت در ویلا های آسمان هتل آزولیک، یک تجربه فراموش نشدنی است. این دسته از ویلاها با ظرافت بر روی صخره ای که رو به اقیانوس AZULIK Tulum ایستاده، ساخته شده است. این ویلا برای دوستداران دریا که می خواهند زیبایی بیکران آن را در نظاره گر باشند ساخته شده است. در این ویلا ها می توانید از اقیانوس و زیبایی ستارگان لذت ببرید. با طلوع آفتاب بر فراز دریای کارائیب از خواب بیدار شوید، هنگام نشستن روی تاب آویزان از قدرت شفابخش باد اقیانوس برخوردار گشته و ستاره ها را از تراس خصوصی خود دیدن کنید، ستاره هایی که به نظر می رسد شب را با نور خود روشن می نمایند.

ویلا های دریا (Sea Vilka)

ویلا های دریایی هتل آزولیک، درست در جایی که امواج ساحل را لمس می نمایند قرار گرفته اند. این ویلا ها مکان مناسبی برای ایجاد پیوند های صمیمی با طبیعت هستند. نزدیکی فوق العاده و ارتباط آنها با اقیانوس آنها را به یکی از نمادین ترین نقاط در هتل آزولیک تبدیل نموده است . با طلوع آفتاب به آرامی در دنیایی رویایی بیدار می شوید و خود را با ریتم های طبیعت هماهنگ می کنید. از تراس خصوصی خود، وسعت دریا را در نظر بگیرید در حالی که تاب می خورید یا در وان آبگرم لذت می برید.

ویلا های آبی (Aqua Villa)

در ویلا های آکوآ یا آبی هتل آزولیک عنصر اصلی طبیعت یعنی آب را تجربه کنید. دکوراسیون داخلی و تزیینات ویلای آبی بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و در خصوصی ترین مکان هتل آزولیک تعبیه شده است. ویلای آبی دارای آبراهه های داخلی است که نمای خاص و ویژه ای نسبت به سایر ویلا ها بخشیده است. این ویلا هم به وسیله بسیاری از گردشگران توصیه شده و از پرطرفدار ترین و لوکس ترین ویلا های هتل آزولیک است.

انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 742

به "هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید