بهترین سفر جاده ای در کانادا: مونترال به شهر کبک

کبک (بزرگترین استان کانادا) بیش از 1.5 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد که از حاشیه رودخانه سنت لارنس تا دایره قطب شمال کشیده شده است. همچنین به راحتی دسترسی به  دو شهر پر جنب و جوش ، تاریخی و سرگرم کننده کشور فراهم میکند. این بدان معناست که پتانسیل زیادی برای یک جاده ساده و در عین حال هیجان انگیز وجود دارد.

بهترین سفر جاده ای در کانادا: مونترال به شهر کبک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شروع: مونترال

مونترال دروازه ای عالی برای شروع است. با داشتن میراث اروپایی ، احساس آمریکای شمالی و جمعیت پذیرا و متنوع آن ، دومین شهر بزرگ فرانسوی جهان ترکیبی عالی برای ایجاد یک کلانشهر پر رونق است که حس پاریس را القا میکند ، شبیه نیویورک است، تم ایتالیایی دارد اما در نهایت ، ترکیبی درخشان از همه اینهاست. این شهر میزبان تقویمی از جشنواره های معتبر مشهور جهان است که از کمدی تا جاز ، cirque گرفته تا poutine و فرمول 1 تا مسابقات برفی را شامل می شود.

با قدم زدن در کوچه های قدیمی ویوکس-مونترال ، کافه ها ، گالری های هنری و کلیسای نوتردام قرن نوزدهم شروع کنید. سپس برای لذت بردن از شهر با محصولات افرا و مزه آبجو در یکی از بسیاری از آبجوسازی های محلی ، مرغ ساتای ، گوشت گاو افسانه ای (یک گوشت دودی کلاسیک) ، نان و شیرینی ، کلوچه کره ای و پیتزا و کانولی معتبر ایتالیایی ، همراه شوید. با پیاده روی در Mount Royal Park ادامه دهید که ارتفاع معروف 232 متری شهر هم زمان هیجان و بهترین چشم انداز را به شما میبخشد

اتومبیل را بردارید و  شهر Montréal را برای دیدن کانادای بزرگ ترک کنید. از شهر فقط می توان در کوههای لورنتین پوشیده از جنگل ، رانندگی کرد.

مونترال به ترمبلانت

ورود به کوهستان

 به دهکده کوهستانی زیباMont-Tremblant بروید. در زمستان ، بهترین نقطه اسکی منطقه است ، مکانی که پیست های سرپایینی عالی به همراه مسیرهای وسیعی از  دریاچه های مناسب اسکیت ، پیست های برفی برای  اتومبیل و فرصت های شکار سگ را داراست. هنگامی که درجه حرارت بالا میرود ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، اسب سواری و پارو زدن و همچنین امکان سفر وجود دارد.

Tremblant به Saguenay-Lac-Saint-Jean

پارک ملی Mont Tremblant آغاز صحرای Québécois است. با رانندگی در شمال شرقی دریاچه ساکاکومی ، کمی جلو تر بروید ، جایی که می توانید در یک اقامتگاه چوبی مشرف به آب اقامت کنید و چند روز لذت ببرید. با کایاک ، کانو یا رباسکا سنتی ، قایق هایی که تاجران اصلی منطقه از آن استفاده می کنند ، به دریاچه بروید. به دنبال حیات وحش در امتداد سواحل باشید (خرسها در اینجا کمین کرده اند) و سعی کنید برای شام ماهی خود را صید کنید. یا با یک Trapper Trek راهنما همراه شوید تا بیاموزید که چگونه شکارچیان در این جنگل های وحشی زنده مانده اند.

بعد ، به سمت شرق حرکت کنید تا آبهای باشکوه تری پیدا کنید. ساحل های بزرگ Saguenay-Lac-Saint-Jean در حاشیه سواحل شنی ، حومه حاصلخیز ، آبشارها ، مسیرهای پیاده روی و تاریخ جذاب منتظر شماست. برای استفاده بیشتر از مورد دوم ، در Val-Jalbert اقامت داشته باشید ، دهکده فرز 1901 که تبدیل به یک شهر ارواح شده و اکنون یک موزه زنده است. همچنین برای جستجوی گرگ ، گوزن و خرس و تفریح در پارک های اطراف است.

Saguenay-Lac-Saint-Jean به Tadoussac

در Saguenay-Lac-Saint-Jean ، همان کاری را انجام دهید که رودخانه انجام می دهد: از طریق Fjord به سمت St Lawrence حرکت کنید. مساحت آن 105 کیلومتر است و یکی از طولانی ترین ورودی های جهان است که در کنار آن صخره هایی به ارتفاع 300 متر ، حاشیه های صخره ای ، خلیج های کوچک و شهرهای کوچک وجود دارد که از بهترین مناطق کبک به حساب می آیند. برای گشت و گذار در فروشگاه های صنایع دستی توقف کنید ، پای زغال اخته را در کافه ها بخورید یا با قایق در امتداد رودخانه حرکت کنید.

در دهکده ماهیگیری قدیمی Tadoussac ، جایی که fjord  در نهایت در رودخانه سنت لارنس ادغام می شود و جایی که سه جریان با هم برخورد می کنند ، بنشینید و زیر آب را برای دیدن همه گونه های نهنگ تماشا کنید. به یک سفربا زودیاک بروید تا دلفین ها را ببینید که از ژوئن تا سپتامبر در اینجا جمع می شوند.

از Tadoussac به شهر کبک

سفر جاده ای در امتداد رودخانه

نهنگ ها را ببینید و در Tadoussac به سمت جنوب بپیچید تا از Charlevoix ، منطقه ای متشکل از تپه های پوشیده از جنگل ، دره های حاصل خیز ، نهرها و آبشارها عبور کنید ،  روستاهای عجیب و غریب در این بین پنهان شده اند. پتانسیل زیادی برای پیاده روی و دوچرخه سواری دارد. یا مسیر Charlevoix را دنبال کنید ، که برخی از بهترین رستوران ها و تولیدکنندگان منطقه را به هم پیوند می دهد - پنیر ، شیرینی شکلات ، عسل ، غذاهای شیرین و سایر غذاهای خاص را امتحان کنید.

پایان: شهر کبک

مرکز استان کبک استان پایان خوبی است. در بالای صخره ای در حاشیه سنت لارنس قرار دارد ، و دارای یک شهر قدیمی است که با دیوارهای مستحکم قرن هفدهم احاطه شده است ، و این زیباترین مکان در سراسر آمریکای شمالی است.

بهتر است برای یک پیاده روی با راهنما همراه شوید: در حالی که از بالای باروها و پایین کوچه های Vieux-کبک عبور می کنید ، تاریخ شهر را ببینید ، در یک کافه خیابانی به سبک پاریس در مسیر مکث کنید. همچنین از کلیسای نوتردام دیدن کنید ، در بوتیک ها و گالری ها بگردید ، خود را به لوویس برسانید تا از منظره پشت سر لذت ببرید. و بسته به فصل ، در اطراف دشت های آبراهام ، پارک عظیم و تاریخی شهر قدم بزنید یا اسکی کنید.

این شهر را ترک نکنید و به غذاهای محلی اکتفا نکنید. شما می توانید غذاهای متنوع فرانسوی را انتخاب کنید ، bison bourguignon  یا tourtière  سنتی را امتحان کنید ، شیرینی شربت افرا را بچشید یا یک بشقاب poutine  را امتحان کنید، نسخه کلاسیک چیپس ، پنیر و آب گوشت.

انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 585

به "بهترین سفر جاده ای در کانادا: مونترال به شهر کبک" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سفر جاده ای در کانادا: مونترال به شهر کبک" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفر جاده ای در کانادا: مونترال به شهر کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید