توصیه های یک گردشگر برای سفر به کانادا دوست داشتنی

من عاشق کانادا هستم و به نظرم کانادا آنقدر که باید مورد توجه قرار نمی­گیرد. مردم سراسر دنیا کانادایی­ها را دوست دارند چون آنها عالی هستند! به کشور مادری کانادایی­ها سر بزنید و ببینید چه چیزی باعث شده تا این حد دوست داشتنی باشند. یک راهنمای سفر به کانادا به شما کمک می­کند سفر خوبی به شمال سفید و وسیع داشته باشید. کانادا کشوری است که مردمی مهمان نواز دارد، شهرهای شیک و متنوعی داشته و مناظر متنوعی دارد که شامل توندرا، جنگل­های بارانی و کوهستان­های وسیع می­باشند.

توصیه های یک گردشگر برای سفر به کانادا دوست داشتنی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با وجود جاذبه­ های مختلف کشور کانادا، از توندرای یخی یاکان تا ساحل­ سنگی بخش شرقی، و کوهستان کالگری تا جنگل­های بارانی ونکوور، اغلب بسیاری از جهانگردان به اندازه کافی به این کشور توجه ندارند. واقعاً خجالت آور است. کانادا کشور بزرگی است و می­تواند یک انتخاب عالی برای گشت و گذار زمینی باشد!

سفر با کوله پشتی در کانادا یک تجربه فوق العاده خواهد بود. می­توانید چند ماه وقت بگذارید و از این سر تا آن سر کانادا را ببینید.

شما به آسانی می­توانید برای ورود به این کشور ویزای توریستی کانادا بگیرید که تا 5 سال نیز اعتبار داشته باشد.

  1. شهر کبک: علاوه بر مونترال جاذبه­ های متعدد دیگری هم در کبک وجود دارند؛ در بخش­های قدیمی کبک پیاده روهای سنگفرش شده وجود دارند که معماری قرن 17 آنها به خوبی حفظ شده است. همچنین فرهنگ کافه و تنها قلعه موجود در امریکای شمالی نیز در این شهر قرار دارند. در مارش ژان تالون از شربت یخی محلی لذت ببرید، برای صرف نوشیدنی به گرانده آلی بروید و سوار ترن­های شهر قدیم شوید تا خیابان­هایی که پایین­تر از شاتیو فرونتناک جذاب واقع شده اند را ببینید.
  2. زمین­های یخی جاسپر و کلمبیا: پارکینگ زمین­های یخی، بانف و جاسپر را به یکدیگر وصل می­کند. در مسیر زمین یخی کلمبیا توقف کنید؛ این زمین منطقه وسیعی است که به هشت یخچال تقسیم می­شود. در این محل می­توانید با یک اتوبوس عظیم از یخچال آتاباسکا دیدن کنید یا با یک تور گردش همراه شوید تا در یخچال راه بروید، آن را حس کنید و حتی از آب خالص آن بنوشید.
  3. اراضی جدید آتلانتیک، جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا و نیو برونزویک اماکن جذابی برای بازدید هستند و به خصوص در تابستان جذابیتی دوچندان دارند. اگر می­خواهید به گردش و قایق سواری بپردازید و در اقیانوس آرامش پیدا کنید و نهنگ­ها را ببینید، این مناطق بهترین مکان خواهند بود. می­توانید در جاده­ های اطراف کابوت تریل اطراف کیپ برتون بگردید و چند روز در پارک ملی هایلندز اطراق کنید، یا به پارک ملی گراس مورن در اراضی جدید بروید تا مناطق حومه شهر دامنه وسیع و افسانه­ای تراورس را ببینید.
  4. مونترال: این شهر زیبا در کبک واقع شده و نمایی از بخش­های فرانسوی کشور را به نمایش گذاشته است. خیابان­های اروپایی، فروشگاه زیرزمینی، کلوب­های جاز و اغذیه فوق العاده باعث شده اند تا مونترال هیپی­ترین و رمانتیک­ترین شهر کانادا باشد. این شهر بعد از ونکوور محبوب­ترین شهر من است! اگر به کانادا آمدید حتماً خوراک پوتین مونترال را امتحان کنید.
  5. ونکوور: ونکوور یکی از شهرهای محبوب من در سراسر جهان است. واقعا شگفت انگیز است که می­توانید در مرکز یک شهر مدرن باشید و با یک پیاده روی 10 دقیقه­ای به کوهستان برسید. در جزیره گرنویل از صرف غذا در فضای آزاد لذت ببرید، بعد از ظهر در پارک استنلی بنشینید و مردم را تماشا کنید یا از شهر بیرون بروید تا مناظر زیبای اطراف را ببینید (مثل موزه گروس).
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 459

به "توصیه های یک گردشگر برای سفر به کانادا دوست داشتنی" امتیاز دهید

1 کاربر به "توصیه های یک گردشگر برای سفر به کانادا دوست داشتنی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های یک گردشگر برای سفر به کانادا دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید