بهترین دهکده های توریستی کانادا

چه چیزی یک شهر کوچک عالی میسازد؟ مکانهایی که در لیست بهترین شهرهای کوچک کانادا قرار گرفتند با داشتن مناظر دیدنی ، جوی های پر آب و جاذبه های استثنایی شما را به خود فرا میخواند.

بهترین دهکده های توریستی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دلایل زیادی برای بازدید از شهرهای بزرگ وجود دارد، اما سفر به شهرهای کوچک تجربه خاصی را برای مسافرانی فراهم می کند که واقعاً می خواهند مکانی را بشناسند. معمولاً نیازی به برنامه های دقیق سفر و کتاب های راهنمای تور نیست. در یک شهر کوچک، بهترین سرگرمی ها با پرسه زدن در اطراف یا صرف وقت برای گفتگو با مردم محلی فراهم است.

در این لیست بهترین شهرهای کوچک کانادا و مکان های برتر برای بازدید را بخوانید

Niagara-on-the-Lake با داشتن فضایی پر جنب و جوش،غذاها ئ صبحانه های جالب و زمین های تماشایی گلف، یک شهر کوچک به حساب می آید (پاپ. 17،511) با تعداد زیادی سرگرمی برای مشغول نگه داشتن شما. این شهر زیبا در سواحل جنوبی دریاچه انتاریو واقع شده است که فاصله چندانی با آبشارهای نیاگارا ندارد و در ماه های تابستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب است. روزهای طولانی، هوای گرم، حومه دیدنی و مرکز شهر پر جنب و جوش یک تفریح عالی را برای شما ایجاد می کند.

در این شهر روش های زیادی برای پر کردن روز شما وجود دارد، از خرید ددر Heritage District گرفته تا یک تور دوچرخه سواری یا لذت بردن از یک چای عصرانه سنتی. اگر از علاقه مندان تئاتر هستید، مطمئنا نمی خواهید جشنواره شاو در این شهر را از دست بدهید: این جشنواره تئاتر در کلاس جهانی از آوریل تا اکتبر برگزار می شود، با نمایش های مدرن و کلاسیک .

سفر به این شهر یک سفر یک روزه محبوب از تورنتو است که کمتر از دو ساعت با شما فاصله دارد.

خلیج Mahone، Nova Scotia

چشمان خود را ببندید و سعی کنید یک شهر دریایی را تصور کنید. احتمال آنچه تصور میکنید بسیار نزدیک به چیزی است که خلیج Mahone به نظر می رسد کلیساهای جذاب، فروشگاه های زیبا و خانه هایی که مانند رنگ تخم مرغ های عید پاک نقاشی شده اند

جمعیت این خلیج که در شهرستان Lunenburg در Nova Scotia واقع شده است، 1036 نفر تخمین زده می شود، اما این تعداد همچنان در حال رشد است: جمعیت این خلیج سریعترین رشد جمعیت در این استان را دارد.

از نظر تاریخی، این خلیج یک شهر کشتی سازی بود. با گشت و گذار در اطراف می توانید بسیاری از میراث فرهنگی آن را ببینید. آب همچنان در شهر نقش مهمی را ایفا می کند: ایستادن روی تابلو paddleboard و قایقرانی تنها دو راه برای سرگرمی و کشف خلیج است.

در شهر، مغازه های کوچک دارای کالاهای ساخته شده توسط صنعتگران محلی هستند - در خرید سوغاتی منحصر به فرد مشکلی نخواهید داشت - و گزینه های عالی برای لذت بردن از یک فنجان قهوه، یک شام ماهی تازه یا بستنی خانگی وجود دارد.

Ucluelet، British Columbia

درست در جنوب مکه موج سواری مشهور جهان Tofino، یک شهر کوچک واقع شده است که چیزهای زیادی برای عرضه دارد: Ucluelet. واقع در ساحل ناهموار غربی جزیره ونکوور، Ucluelet بسیاری از جاذبه های مشابه Tofino را داراست - موج سواری، سواحل، استراحتگاه ها و اقامتگاه های زیبا، ماهیگیری، پیاده روی، تماشای نهنگ - با جمعیت کم. گالری هایی برای گشت و گذار وجود دارد،همچنین آبگرم و رستوران هایی که جواهرات پنهان واقعی هستند.

تخمین زده می شود که 1717 نفری که Ucluelet را خانه خود میدانند، می دانند که حضور در آنجا چقدر عالی است - و گردشگران نیز در حال کشف فضا هستند. اگر قصد بازدید از پارک ملی حاشیه اقیانوس آرام را دارید، حتماً کمی زمان بگذارید تا "Ukee" (به زبان محلی ها) را بگردید.

شهر Dawson، Yukon

گرچه جمعیت آن در حال حاضر 1،375 نفر است، اما شهر تاریخی Dawson همیشه کوچک نبوده است: در اوج Klondike در اواخر قرن نوزدهم، بیش از 16000 نفر در شهر Dawson زندگی می کردند، به امید اینکه در این ثروت سهیم باشند. . سرانجام بیشتر این افراد به جاهای دیگر رفتند و ساکن شدند، اما - به همان اندازه که کوچک است - شهر Dawson دومین جامعه بزرگ در Yukon است.

Dawson City, Yukon

روح طلا هنوز هم در شهر Dawson، وجود دارد، شهری که دارای موزه ها، تورها و فعالیتهای سرگرم کننده مانند گرفتن عکس با لباس های قدیمی است و تاریخ غنی خود را پذیرفته است. بازدید از شهر Dawson مثل این است که از بهترین راه ها به گذشته سفرکرده باشید

Victoria-by-the-Sea،جزیره پرنس ادوارد

Victoria-by-the-Sea رسماً کوچکترین شهر در این لیست از شهرهای کوچک استثنایی است، با جمعیتی فقط 74 نفر (هرچند تعداد آنها در تابستان افزایش می یابد، زیرا ساکنان فصلی مهاجرت می کنند).

در استانی پر از شهرهای ساحلی دوست داشتنی، Victoria-by-the-Sea خاص است. این شهر کوچک است و به راحتی قابل پیاده روی است و هر مغازه ای که می بینید ارزش بازدید دارد به خصوص فروشگاه معروف شکلات به نام yum

Victoria-by-the-Sea برای یک بازدید تابستانی مناسب است، زیرا این شهر ساکت و آرام در زمستان بسیار خواب آور است. اگر قصد سفر به PEI را دارید، قطعاً ارزش این را دارد که یک روز را در اینجا سپری کنید

جاسپر آلبرتا

چه در تابستان کوه راکی را پیاده روی کنید و چه در زمستان روی آن اسکی کنید، Jasper مقصد رویایی برای یک ماجراجو است.

لیست فعالیت ها در جاسپر مانند لیست فعالیت های یک گردشگر مشتاق است: پیاده روی در دریاچه های آلپ، رفتن به یک تور حیات وحش، تعقیب آبشارها، کاوش دره های یخی، سورتمه سواری، اسکیت روی یک دریاچه یخ زده. این لیست میتواند بیش از این هم باشد

حدود 4590 نفر موفق شده اند که Jasper را به یک سبک زندگی دائمی تبدیل کنند - و ما شرط میبندیم هر توریستی که بازدید می کند با خود میگوید که کاش می توانست آن را خانه خود بنامد و ساکن شود. آرام تر از Banff اما به همان اندازه تماشایی، این مقصدی است که باید هر کسی که قصد سفر به کوههای راکی کانادا را دارد، آن را ببیند.

Saint-Sauveur، Quebec

واقع در قلب کوههای Laurentian، Saint-Sauveur (پاپ 9،881) میتواند یکی از روستاهای بسیار دوست داشتنی در کل Quebec باشد.

اگر چه کمتر از یک ساعت از مونترال فاصله دارد، اما Saint-Sauveur به خصوص پس از بارش برف تازه، احساس می کنید یک شهر کوهستانی خلوت است. شش منطقه اسکی در این شهر وجود دارد. یعنی شما می توانید یک هفته بمانید و تقریباً هر روز در جایی جدید اسکی کنید.

هنگامی که برف ذوب می شود، فعالیت های زیادی مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی وجود دارد. در این منطقه هشت زمین گلف وجود دارد، بنابراین ممکن است بخواهید کیف گلف خود را نیز ببرید.

Saint-Sauveur, Quebec

مرکز فروش Saint-Sauveur خریدارانی را جلب می کند، اما پرسه زدن در بوتیک های زیبا، نانوایی ها، فروشگاه های مواد غذایی ویژه و رستوران های باشکوه انتخاب بهتری است. اسکی، فروشگاه و بوی خوش - برای ما چنینی تعطیلاتی عالی است!

 Golden، British Columbia

 فضای داخلی BC بیش از چند شهر کوهستانی کوچک و آرام دارد که همگی شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند، اما شهر Golden مدال طلای ما را از آن خود می کند. از نظر جغرافیایی، Golden همه چیز را داراست: دو رودخانه بزرگ (کلمبیا و Kicking Horse)، سه رشته کوه و پنج پارک ملی بزرگ در مجاورت خود.

برای بسیاری از 3،708 ساکن آن، زندگی در Golden شامل استفاده حداکثری از کوههای اطراف است: پیاده روی در تابستان، اسکی یا اسنوبورد در Kicking Horse Mountain Resort (یا در کشورهای دیگر) در زمستان و لذت بردن از چشم اندازهای خیره کننده در تمام سال.

Golden بیش از چند رستوران درجه یک دارد. بعد از اینکه ماجراجویی های خود را انجام دادید، برای یک غذای خوشمزه به شهر بروید.

چرچیل مانیتوبا

واقعیت جالب: در منطقه خلیج Hudson غربی در اطراف Churchill تعدادی خرس های قطبی وجود دارد - تعداد ساکنان دائمی چرچیل - حدود 1000 نفر.

خرس های قطبی جاذبه اصلی این شهر کوچک شمالی هستند. اواخر پاییز گردشگران برای دیدن خرس های سفید به Churchill سرازیر می شوند و اغلب برنامه هایی را برای دیدن Northern Lights یا تور سورتمه سواری ترتیب میدهند.

برای رسیدن به Churchill دو راه وجود دارد: می توانید پرواز کنید (دو ساعت از Winnipeg) یا می توانید بلیت قطار بگیرید (دو روز از Winnipeg). رانندگی جز گزینه ها نیست، زیرا هیچ راهی به داخل شهر وجود ندارد. و این بخشی از جاذبه ی این شهر است.

منبع: planetware.com
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 477

به "بهترین دهکده های توریستی کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین دهکده های توریستی کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دهکده های توریستی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید