مهمترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس که دارای بالاترین امتیاز هستند

شهر بزرگ لس آنجلس، در جنوب کالیفرنیا، مدت هاست که به دلیل صنعت فیلم و سرگرمی حرفه ایش در سطح بین المللی شناخته شده، این شهر بیشتر به خاطر هالیوود شناخته شده، مکانی که بیش از یک قرن بازیگران زن و مرد مشتاق را از سراسر کشور جذب میکند. امروزه، لس انجلس به شهری متنوع از نظر فرهنگی تبدیل شده که شهرت جهانی ای را به عنوان مرکز خلاقیت آمریکا به دست آورده است. بازدیدکنندگان میتوانند در این شهر صحنه های شاد آشپزی، شاپینگ سنترهای خارق العاده، موزه های برجسته و جاذبه های تفریحی خانوادگی را مشاهده نمایند.

مهمترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس که دارای بالاترین امتیاز هستند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مردمی که برای لذت بردن از آب و هوای گرم ساحلی به این شهر می آیند، کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و میتوانند مناطق جالبی را کشف کنند. به روزرسانی شبکه حمل و نقل عمومی در سال های اخیر و اضافه شدن Metro Bike Share در مرکز شهر لس انجلس، رفت و آمد و گشت و گذار را از هر زمان دیگری اسانتر کرده است. برای خانواده ها، دیزنی لند و استودیو یونیورسال مقصد اصلی است که به کرات از انها بازدید میکنند.

برای داشتن سفری مهیج در لس انجلس، به لیست بهترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس توجه کنید.

یونیورسال استودیوی هالیوود

پارک استودیوی یونیورسال به خاطر تصوری که شما از فیلم های پرفروش ساخته شده در این استودیو دارید شناخته شده است، اما از جهت دیگر این استودیو یک استودیوی فیلمسازی جذاب است که همه می توانند از ان لذت ببرند. نکته قابل توجه این پارک طیف متنوعی از شبیه ساز ها تا رولرکسترها ست که برای سواری عالی هستند. سواری و مجموعه های منحصربفردی با موضوع فیلم و تلویزیون شامل دنیای جادوگر هری پاتر، مردگان متحرک، سیمپسونها و ترانسفورمرها دراین پارک یافت میشود. در سال 2019 دنیای ژوراسیک نیز به این پارک اضافه شده است.

برای صرفه جویی در وقت و جلوگیری از انتظار در صف های طولانی،بلیط  Skip the Line: Front of Line Pass یونیورسال استودیوی هالیوود را مدنظر قرار دهید. با این بلیط مقرون به صرفه میتوانید سریعا از هرکدام از پارک های تفریحی هالیوود، جاذبه ها و تئاترها دیدن کنید و به هر نقطه تفریحی که میخواهید دسترسی داشته باشید

وقتی از گشت و گذار خسته شدید، می توانید از CityWalk، که یک منطقه تفریحی سه بلوکه، همراه با امکانات شاپینگ، ناهار خوری و تئاتر های بینظیر است دیدن کنید. گزینه دیگر گشت و گذار در استودیوها برای مشاهده پشت صحنه محبوب ترین مجموعه های تلوزیونی و فیلم های جهانی است. . VIP به شما این امکان را می دهد تا از مجموعه ها و مناطقی که برای عموم مردم باز نیستند دیدن نمایید.

آدرس: 100 Universal City Plaza، Universal City، کالیفرنیا

پارک و رصدخانه گریفیت

پارک گریفیت، در قسمت شرقی کوههای سانتا مونیکا قرار دارد و با مساحتی بالغ بر 4210 هکتار، بزرگترین پارک ایالتی کالیفرنیا به حساب می اید. این پارک خانه باغ وحش لس آنجلس، رصدخانه گریفیت، یک سیاره نما، یک تئاتر یونانی، یک مرکز گشت و گذار که برای بازی های المپیک 1984 طراحی شده بود، زمین های گلف، زمین های تنیس، مسیرهای پیاده روی و سایر جاذبه های دیگر است. مسیرهای پیاده روی و جاذبه های دیدنی دیگر نیز در میان کوه هایی واقع شده اند که چشم اندازهایی از شهر و فراتر از آن را ارائه می دهند.

این پارک و رصدخانه به نام گریفیت جی گریفیت نامگذاری شده کسی که در سال 1896 قسمت اعظم زمین پارک را به شهرداری اهدا کرد تا شهرداری بتواند رصدخانه را برای شهر بسازد

استراحتگاه دیزنی لند

Disneyland Resort

درست در خارج از لس آنجلس، دیزنی لند مقصد اصلی تعطیلات خانواده های کالیفرنیایی است . این مقصد گردشگری از دهه 1950 تا کنون بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب نموده است. پارک دیزنی لند، با گشت و گذار در بخشهای دیدنی مختلفی، همراه است یعنی درست همان چیزی که اکثر مردم از دیزنی لند انتظار دارند. پارک سرشار از ماجراجویی دیزنی لند کالیفرنیا، که در یکی از بخشهای این پارک بزرگ قرار گرفته، جاذبه های بیشتری را همراه، با هفت سرزمین ساخته شده براساس مضمون فیلمهای مختلف در خود جای داده است.

فراتر از گشت و گذار و مشاهده شخصیت های دیزنی که در خیابان ها پرسه می زنند، مجموعه های تفریحی و استراحتی، خدمات کاملی را برای داشتن یک تعطیلات کامل ارائه می دهند. هتل ها، رستوران ها، شاپینگ سنترها و انواع گزینه های تفریحی در دیزنی لند موجود است.

هالیوود

هالیوود، که در حومه لس آنجلس واقع شده، با داشتن تاریخچه منحصر به فرد و مکانهای دیدنی جالب، به یکی از مقاصد گردشگری جذاب لس انجلس تبدیل شده است. جاذبه های موجود در هالیوود ارتباط تنگاتنگی با صنعت فیلم سازی و پرده نقره ای سینما دارند. تابلوی تپه هالیوود، بلوار هالیوود، پیاده روی مشاهیر و تئاتر چین می توانند به راحتی یک یا دو روز گشت و گذارتان را به خود اختصاص دهند. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است یک یا دو فرد مشهور را نیز ببینید.

محل اقامت: در هالیوود کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

مرکز گتی

در بالای تپه ای در کوههای سانتا مونیکا، مرکز گتی، که توسط ریچارد مایر طراحی شده، یک مجتمع عظیم به مساحت 0.75 مایل مربع است که در یک زمین 110 هکتار ی ساخته شده است. ساختمان منحصر به فرد و محوطه های زیبا، فضای مناسبی را برای این موزه چشمگیر فراهم نموده اند. مجموعه های موجود در موزه شامل نقاشی، مجسمه سازی و هنرهای تزئینی اروپایی و همچنین عکاسی قرن نوزدهم و بیستم است.

مرکز گتی یکی از دو بخش موزه جی پل گتی است که توسط یکی از نجیبزادگان سابق صنعت نفت، جی پل گتی ساخته شده است. ویلا ی گتی، که در یک خانه روستایی بازسازی شده رومی واقع شده، به هنر عصر حجر تا اواخر دوره امپراتوری روم  می پردازد.

آدرس: 1200 Getty Center Drive، لس آنجلس

موزه اتومبیل پترسن

دوستداران اتومبیل مجموعه باورنکردنی وسایل نقلیه را در موزه اتومبیل پیترسن از دست ندهید. این موزه از چهار طبقه وسیع تشکیل شده و ترکیبی از نمایشگاه های دائمی و موقت را با بیش از 300 اتومبیل و موتور سیکلت، که از سال 1886 تا قرن بیست و یکم تشکیل شده اند ارائه میکند.

این موزه هم اکنون مورد بازسازی اساسی قرار گرفته و به یکی از مدرن ترین موزه ها درنوع خود تبدیل شده است. نمای خارجی ان یک شاهکار معماری چشم نواز است. و با پرداخت هزینه اضافی، می توانید در یک تور 90 یا 120 دقیقه ای ثبت نام کنید، و اتومبیل های کمیاب و غیر معمولی بیشتری را ببینید.

آدرس: 6060 Wilshire Blvd.، Los Angeles، California

سانتا مونیکا

Santa Monica

سانتا مونیکا مقصدی منحصربفرد، شیک و آرام است که از جمعیتی از موج سواران، اسکیت بورد ها، و علاقه مندان به یوگا و یا صاحبان فن و تجارت تشکیل شده است. شن های طلایی موجود در امتداد ساحل و اسکله معروف سانتا مونیکا، همراه با چرخ و فلک نمادین این منطقه، ​​مواردی هستند که بیشتر گردشگران برای لذت بردن از آنها استفاده می کنند، اما شما می توانید در این شهر ساحلی که در کنار لس انجلس واقع شده خاطرات مختلفی را تجربه کنید.

خریداران گزینه های متنوعی دارند، از جمله فروشگاه های عجیب و غریب و قدیمی تا بوتیک های سطح بالا و لاکچری. برای ورزش هم میتوانید به، مسیر دوچرخه سواری 26 مایلی واقع در امتداد اسکله یا در امتداد تفرجگاه خیابان سوم مراجعه کنید تا از نمایشهای خیابانی و برخی از فروشندگان خیابانی دیدن نمایید.

دسترسی به سانتا مونیکا از زمان افتتاح خط جدید Expo Metro، که مرکز LA را به سانتا مونیکا وصل میکند، بسیار آسان تر شده است.

موزه تاریخ طبیعی لس آنجلس

در حالی که موزه تاریخ طبیعی دارای گالری های متعدد و یک مجموعه دائمی منحصربفرد است که طیف وسیعی از تمها را پوشش می دهد، لکن این مجموعه بیشتر به دلیل مجموعه دایناسورهای خود شناخته شده است. تالار دایناسور 14000 فوت مربعی دارای اسکلت هایی از دایناسور های منحصربفرد، از جمله مجموعه ای از فسیل های تیرانوزاروس رکس، معروف به سری رشد است که، شامل سه اسکلت کامل از کودک تا بزرگسال میباشد. همچنین دایناسور سه شاخ و استگوساروس نیز در معرض نمایش قرار گرفته اند.

این موزه که شامل ایتمهای تاریخ طبیعی کالیفرنیا و سایر مناطق جهان و به ویژه تاریخ 500 سال گذشته جنوب کالیفرنیا ست به، یکی دیگر از نمایشگاه هایی تبدیل شده که باید از آن دیدن کنید. مرکز دیسکاوری و باغ وحش حشرات که تجربیات عملی فراوانی را برای شما به همراه خواهند داشت برای بازدیدکنندگان جوان جالب تر هستند.

آدرس: 900 Exhibition Boulevard، لس آنجلس

Natural History Museum of Los Angeles County

مرکز علمی کالیفرنیا

مرکز علمی کالیفرنیا که به صورت رایگان دردسترس عموم قرار دارد، محل استقرار شاتل فضایی و سایر نمایشگاه های مهم است. ماموریت 26: مجموعه بزرگی است که در غرفه ساموئل اوشین درحال ساخت میباشد، در حالی که مرکز هوایی و فضایی جدید ساموئل اوشین نیز در دست بازگشایی است. می توانید شاتل فضایی و همچنین ایتمهای به کارگرفته شده در این مأموریت فضایی را مشاهده کرده و همه چیز را در مورد آن و افراد درگیر در برنامه بیاموزید.

سایر نمایشگاه های مرکز علوم شامل تمهایی مانند دنیای زنده، فناوری و اکوسیستم هستند. نمایشگاه اکوسیستم دارای یک مخزن چشمگیر 188000 گالنی اشنه دریایی، و همچنین گیاهان زنده، حیوانات و ماهی ها است. علاوه بر نمایشگاه های دائمی، مرکز علمی کالیفرنیا نمایشگاه های ویژه ای را برای تغییر ایتمهایی که درمعرض دید عموم قرار دارند به راه می اندازد.

آدرس: 700 Exhibition Park Drive، لس آنجلس، کالیفرنیا

Broad

Broad که در اواخر سال 2015 افتتاح شد، بلافاصله با موفقیت چشمگیری روبرو شد و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. این موزه با به نمایش گذاشتن برخی تاسیسات بزرگ و چشمگیر، بر هنر معاصر وبه ویژه هنر پس از جنگ تمرکز دارد. بیش از 2000 اثر هنری با مفهوم "حجاب و گنبد"" در این ساختمان منحصر به فرد به نمایش در آمده است.

بلیط برای عموم رایگان است، اما غالبا باید از قبل رزرو کنید. بلیط های استندبای به صورت اولین مراجعه کننده - اولین خدمات اولیه در دسترس هستند، اما این نوع بلیطها مخصوصا در اخر هفته ها معمولاً به انتظار در صف، نیاز دارند. بازدید از برخی نمایشگاه های خاص مشمول هزینه است..

این موزه توسط الی و ادیث برود تاسیس شد که مدتها به گرداوری هنرهای پس از جنگ و هنرهای معاصر پرداخته اند

آدرس: 221 S. Grand Avenue، لس آنجلس، کالیفرنیا

منبع: planetware.com
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 398

به "مهمترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس که دارای بالاترین امتیاز هستند" امتیاز دهید

2 کاربر به "مهمترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس که دارای بالاترین امتیاز هستند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس که دارای بالاترین امتیاز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید