بهترین جاذبه های فلوریدا آمریکا

با بیش از 8000 مایل خط ساحلی، ایالت آفتاب تابان منطقه ی اصلی تعطیلات است. اما با وجود تنوع بالای مقصدهای گردشگری در فلوریدا، به سختی می توان مقصد دلخواه را برای سفر بعدی انتخاب کرد. به همین دلیل رسانه های ایالات متحده عواملی مانند تعداد جاذبه ها، در دسترس بودن محل اقامت و نظرات روزانه ی مسافران را برای انتخاب بهترین مکان ها برای بازدید در فلوریدا در نظر گرفته است.

بهترین جاذبه های فلوریدا آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: 1- چرا باید به ساراسوتا برویم

اگر فکر می کنید این شهر عجیب در امتداد ساحل غربی فلوریدا مانند هر شهر دیگری است که در این ایالت واقع شده است،در اشتباه هستید!. ساراسوتا با داشتن فهرستی چشمگیر از جاذبه ها و فعالیت هایی با محور هنر مانند موزه ی هنر John & Mable Ringling، مرکز هنری ساراسوتا و نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف صنایع دستی، به طور منظم علاقه مندان و دوستداران را به سمت خود جذب می کند. اما مقوله ی هنر در اینجا به کارهای سنتی مانند نقاشی و مجسمه سازی محدود نمی شود. هنرهای نمایشی مانند رقص باله، اپرا و نمایشهای سیرک نیز پایه اصلی سرگرمیها در این شهر ساحلی هستند. در واقع، سیرک عمیقا در ساراسوتا ریشه دارد. جان و چارلز رینگلینگ، دو نفر از بنیانگذاران سیرک برادران رینگلینگ، اندکی قبل از تبدیل ساراسوتا به شهر سال 1913 به اینجا نقل مکان کردند. خانه ی سابق جان رینگلینگ، Ca 'd'Zan، اکنون به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های شهر محسوب می شود.

موقعیت برتر ساراسوتا در کنار خلیج ساراسوتا و خلیج مکزیک نیز این مقصد را به مکانی محبوب برای دوستداران طبیعت تبدیل کرده است. وقتی منظره ی جذاب یکی از زمین های گلف منطقه را نظاره می کنید، و یا در باغ گیاه شناسی ماری سلبی، ساحل لیدو یا پارک ایالتی رودخانه مایاککا نگاهی به گیاهان و جانوران بومی میاندازید را تصور کنید.

بهترین زمان برای بازدید

بهترین زمان برای بازدید از ساراسوتا از ماه مارس تا ماه می و بین سپتامبر تا نوامبر است که جمعیت، دما و قیمت ها متعادل است. (اما به خاطر داشته باشید که اگر بین ماه های ژوئن و نوامبر، فصل طوفان های فلوریدا از آن بازدید کنید، ممکن است با طوفان روبرو شوید.) مناسب ترین دمای شهر در ماه دسامبر، ماه های ژانویه و فوریه است .، قیمت ها نیز در این ماه ها در بالاترین حد خود قرار دارند. برای خیلی ها تا حدی ارزان تر بودن نرخ هتل و بلیط هواپیما مهم است. این دسته از مسافران می توانند از ماه ژوئن تا ماه آگوست برای تعطیلات سفر کنند. با این حال، گردشگران باید انتظار باران و رطوبت زیاد را داشته باشند.

2- چرا باید به دنیای والت دیسنی اورلندو برویم

هیچ شهر دیگری در ایالات متحده ویا حتی در جهان وجود ندارد که روح و شور کودکی را کاملاً مانند اورلاندو در فلوریدا به هیجان و جنبش تبدیل کند. همه ی فضای شهر اورلاندو ثابت می کند که کودک بودن مربوط به شرایط روانی شما است نه صرفا سن و سال شما. این تصور که فقط کودکان و جوانان از جذابیت های این شهر لذت خواهند برد فقط یک تصور است، همین!. در واقع، اورلاندو برای هر سنی کمی از این و کمی از آن را دارد که برای همگان جذاب است و در اینجا هیجانهای بیشتر از بازدید از پارک های موضوعی وجود دارد. آب و هوای نیمه گرمسیری برای گلف عالی است و مناظر در مرکز شهر بسیار جذاب است که نمی توان از آنها به راحتی چشم پوشی کرد.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به اورلاندو از ماه مارس تا ماه می است. این زمان در سال است که این شهر خوش آب و هوا می شود و قیمت های مناسب در خدمات ارائه شده از قبیل اقامت (به استثنای تعطیلات آخر هفته و تعطیلات مدرسه) پیدا خواهید کرد. البته در ماه سپتامبر تا اواسط ماه نوامبر نیز دمای مناسب هوا و نرخ مناسب بلیط هواپیما و هتل در دسترس هستند.، اما ماه های پاییز فعال ترین زمان از فصل طوفان های فلوریدا را هستند که بین ماه های ژوئن و نوامبر است. تابستان بدترین فصل برای برنامه ریزی سفر به این منطقه است . این درست زمانی است که گرما و رطوبت ایالت غیرقابل تحمل است و هتل ها از فرصت تعطیلات مدرسه برای بالا بردن نرخ اتاقها استفاده می کنند. هنگامی که خانواده ها برای دیدار با پدربزرگ و مادربزرگ و جشن گرفتن تعطیلات به منطقه می آیند، قیمت ها نیز در اواخر ماه نوامبر و فوریه در بالاترین حد قرار دارند.

3- چرا باید به سن پترزبورگ، فلوریدا رفت

با داشتن رکورد جهانی گینس برای داشتند بیشترین روزهای آفتابی، سنت پترزبورگ به طور شایسته ای"شهر آفتاب" لقب گرفته است. این شهر ترکیبی بی نظیر از تفریح ​​در ساحل با عطر و مزه ی گردش شهری را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند. سواحل سفید و ماسه ای منظره ای از غروب آفتاب چشم نواز را به نمایش می گذارد و 7 مایل پارک های ساحلی مسافران را به لذت بردن از انواع فعالیت ها از جمله پیاده روی، کمپینگ و کایاک دعوت می کند. یک رنسانس خلاق مداوم نیز نوید یک تجربه ی فرهنگی گسترده را می دهد، خواه از طریق موزه دالی با کلاس جهانی یا موزه ی هنرهای زیبا. و هر ساله، بیش از 1000 رویداد در این شهر برگزار می شود، از مسابقات سه گانه سنت آنتونی گرفته تا Ribfest، جشن دنده های کبابی. این رویدادها غالباً در مرکز شهر برگزار می شوند که در آن فروشگاه ها، رستوران ها و بارهای آبجو فروشی که با غروب خورشید زنده می شوند، شلوغ می شوند. این شهر پر از آفتاب با تمام آنچه که ارائه می دهد، مقصدی محبوب برای بازدیدکنندگان در هر رده ی سنی است: خانواده ها عاشق آرامش در حیطی خارج از منزل و پر از حیات وحش هستند و گروه های جوانان سرگرمیهای زیادی را در مرکز شهر از جمله زندگی شبانه ی پر جنب و جوش پیدا می کند.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به سن پترزبورگ از ماه مارس تا ماه می است، زمانی که هوا به خوبی گرم است و بسیاری از رویدادهای در فضای باز باعث زنده شدن شهر می شوند. از ماه ژوئن تا ماه نوامبر نرخ اتاق مناسب تری خواهید یافت، اما تهدید طوفان بسیار محتمل است و هوا اغلب می تواند سوز داشته باشد. دما برای ماههای زمستان به طور قابل توجهی سرد می شود.

 4- برای چه به Key West برویم

کی وست که با داشتن یک محیط سر زنده با سواحل گرم و ساکنین عجیب و غریب مشهور است، ماجراجویی در ساحل آرام و در عین حال غیر منتظره را ارائه می دهد. همان کاری که ساکنان آن (معروف به کانچ) انجام می دهند. و ببینید این روح آزاد شما را به کجا ممکن است ببرد (احتمالاً در یک تور با همراهی راهنما یا یک برنامه ی غواصی). شاید در انتها سر از یک بار در خیابان Duval، در یک فروشگاه میدان مال وری یا حتی گشت و گذار در خانه ی قدیمی ارنست همینگوی بیاورید.

کی وست یک بار تهدید به جدایی طلبی کرد (در سال 1982 با جنبش جدایی طلبانه برای ایجاد "جمهوری کنچ"). در کوچ پس کوچه ها یک قدمی بزنید، یک مارگاریتا بنوشید و از فضا لذت ببرید. در حالی که طوفان ایرما در اواخر سال 2017 منطقه را تحت تأثیر قرار داد، Key West قطعاً به شرایط خوب خود بازگشته است.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به کی وست بین ماه مارس و ماه می است. ازدحام جمعیت در زمستان کاهش می یابد، نرخ هتلها معقول می شود و هوا به طرز چشمگیری مناسب می شود و شبیه یک زمستان معتدل است. زمستان اینجا شلوغ ترین و گران ترین فصل جزیره است. ماه های بارانی و مرطوب تابستان کمترین گردشگر را دارد اما بهترین نرخ هتلها ارائه می شود. شما باید از فصل طوفان ( ماه ژوئن تا ماه نوامبر)آگاه باشید. همچنینبه یاد داشته باشید که در هنگام رویدادهای خاص مانند Key West Pride و Fantasy Fest نرخ ها افزایش می یابند.

5- برای چه به ناپل برویم

ناپل در فلوریدا که از شهر ساحلی در جنوب ایتالیا الهام گرفته شده است، به دلیل آرام بودن، لوکس و آرام بودن و زمینهای گلف در رده ی جهانی معروف است. اگرچه نسخه ی ناپل فلوریدا تاریخچه، مناظر و آثار هنری ناپل اصلی را ندارد، اما حفره های صخره های آن از حفره های در دریای مدیترانه تقلید می کند. به جای گنجینه های باستان شناسی و غذاهای رویایی ایتالیایی، رستوران های سطح بالا و هتل های درجه یک در انتظار کسانی هستند که از ساحل دور می شوند. ناپل آمریکا با امواج آرام در سواحل ماسه سفید در جنوب ساحل خلیج فلوریدا، به عنوان یکی از آرامش بخش ترین و عاشقانه ترین مقاصد ساحلی در ایالات متحده شناخته می شود. گفته می شود، دوستداران مهمانی و گروه های جوانان احتمالاً مایلند به دنبال ساحل دیگری باشند زیرا ناپل آن هیاهویی که آنها به دنبال آن هستند را ندارد. آرامش اسم رمز در اینجا است، بنابراین عشق خاص خود را بردارید و به شهر عشق در فلوریدا بروید.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به ناپل بین ماه مارس و ماه می است. دمای هوا در روز مناسب است . هوای مناسب برای رفتن به ساحل است. از همه مهمتر، اگر از این منطقه ی جذاب در زمستان بازدید کنید، افزایش قیمت های زمستانی را کنار خواهید گذاشت. تابستان یکی دیگر از اوقات شلوغ ناپل است (تعطیلات مدرسه ها)، اما دمای بالا همراه با رطوبت بالا، حتی در ساحل، نیز ناخوشایند است. پاییز ناپل نیز مناسب است و با تعدیل نرخ هتل ها و شلوغی جمعیت همراه است.

6- چرا باید به ساحل میامی رفت

ساحل میامی جایی است که ترکیبی از فرهنگ ها، ساکنان و گردشگران با یکدیگر شکل می گیرد. طیف گسترده ای از مردم، منتقدان آماتور معماری، سالمندان مشهور و خانواده های دوستدار آفتاب از سواحل مشهور "Riviera America" ​​لذت می برند. ساحل شمال میامی جایی است که می توانید مناسبترین ساحل برای کودکان و مقرون به صرفه ترین رستوران ها و هتل ها را پیدا کنید. در فاصله کمتر از 10 مایلی گالری ها، موزه ها و تئاترهای بزرگ میامی قرار دارند.

و سپس ساحل جنوبی است. این محله محبوب جنوبی نشان می دهد که ساحل میامی بیشتر به دو شهر مختلف شباهت دارد. اما افراد ثروتمند و مشهور تنها کسانی نیستند که از وقت خود در اینجا لذت می برند. سایرگردشگران آرامتر نیز می توانند در کنار شن های پارک Haulover یا پارک لوموس استراحت کنند، در تور آرت دکو از معماری،کمی بیشتر بیاموزند و یا حتی در ماهیگیری از اسکله South Pointe تلاش کنند. یکی دیگر از مواردی که باید تجربه کنید، قدم زدن در امتداد بازار جاده لینکلن است. و شما نمی توانید ساحل میامی را بدون این تجربه ترک کنید.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان برای سفر به ساحل میامی بین ماه مارس و ماه می است .گذشته از آب و هوای مناسب و دلپذیر، یک سفر بهاری به شما امکان می دهد تا از پیک نرخ های زمستان دور شوید. این قسمت از فلوریدا از آب و هوای نیمه گرمسیری برخوردار است، به این معنی که معمولاً در تمام طول سال گرم و کمی بارانی است. اگر در تابستان یا پاییز از آن بازدید می کنید کمتر به چتر نیاز دارید. حداقل، می توانید انتظار برخی از رگبارهای بعد از ظهر را داشته باشید. در بدترین سناریو، از زمان آغاز فصل توفان های آتلانتیک از ماه ژوئن تا ماه نوامبر، می توانید طوفان های ویرانگری را تجربه کنید. اگر می خواهید در ابتدا و پیش از سفر از حساب بانکی خود مطمئن شوید، با افزایش دما و بارندگی در تابستان نرخ هتل و بهای پرواز کاهش می یابد.

7- چرا باید به جزیره Sanibel برویم

این کنج خلوت فورت مایرز حتی از همسایه ساحلی خود در خلیج هم بسیار دنج تر، ساکت تر و عجیب و غریب تر تلقی می شود، ولی چیزهای زیادی برای گفتن دارد. حال و هوای دلپسند و لطیف و فضای لوکس در گالری ها، رستوران ها و مغازه های Periwinkle Way اقوا کننده هستند. دانه های ریز شن و ماسه ی دریا کف اتاقها را می پوشاند. در حقیقت، صدف های دریایی فراوان مدعی شهرت این جزیره شده اند. تعداد زیادی از افراد را در ساحل دریا مشاهده خواهید کرد که "Sanibel Stoop" - چیزی را که مردم محلی آن را گلوله باران می نامند، تمرین می کنند. حداقل برای یک بعد از ظهر هتل خود را برای پیوستن به آنها برنامه ریزی کنید.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان برای سفر به جزیره ی Sanibel ماه دسامبر تا ماه آوریل است، فصل اوج تقاضای سفر. هزینه ی سفرها در این پنج ماه گران تر از سایر مواقع خواهد بود، بنابراین زودتر برنامه ریزی و رزرو کنید. هنوز هم، این زمانی است که آب و هوای ساحلی ایده آلی را پیدا خواهید کرد. اواخر پاییز زمان خوبی برای اطمینان از اجاره ی اتاق و انجام کمی گلوله باران در آب خنک است. به طور کلی از فصل توفان اجتناب کنید . اگر می خواهید در تابستان از این جزیره بازدید کنید، قبل از تهدید طوفان های شدید، سفر خود را برای ماه می یا اوایل ماه ژوئن برنامه ریزی کنید.

8- چرا باید به سنت آگوستین برویم

مهم نیست که در سنت آگوستین کجا می روید، این احتمال وجود دارد که شما رو در رو با تاریخ آمریکا بایستید. این شهر در سال 1565 توسط اسپانیایی ها تاسیس شد، قدیمی ترین شهرک اروپایی است که به طور مداوم در ایالات متحده اشغال شده است. در کنار خیابان های سنگفرش باریک و معماری استعماری، ساختمانهایی به سبک Romanesque Revival پیدا خواهید کرد، بسیاری از آنها توسط اداره ی راه آهن و سرمایه دار نفتی هنری فلگلر طراحی شده اند، که نقشی اساسی در توسعه ی سنت آگوستین و بقیه سواحل شرقی فلوریدا داشته است. با داشتن این همه تاریخ، جای تعجب نیست که سنت آگوستین به یک نیروی ماورا الطبیعه ای نیز گرایش دارد: در بسیاری از مهمترین جاذبه های این شهر، که گمان می رود توسط مهاجران اسپانیایی و ساکنان اصلی آن مدیریت می شوند، تورهای شبانه ی احظار روح را برگزار می کنند.

گرچه اصلی ترین نکته در اینجا نشانه های فراوانی است که مربوط به دوران اشغال اسپانیا است، اما محله های تاریخی شهر داری بوتیک های مختلف، رستورانها ها، مکان های موسیقی زنده و گالری های هنری می باشد. گردشگران همراه با کودکان خود باید از موزه ی دزدان دریایی و گنجینه ی سنت آگوستین و ذخیره گاه حیات وحش سنت آگوستین بازدید کنند. علاقه مندان به هنر از مجموعه انتخابی موزه لایتنر لذت خواهند برد، پس از آماده شدن برای استراحت، لوازم خود را بگیرید و به ساحل بروید. مانند بسیاری از شهرهای ساحلی فلوریدا، سنت آگوستین دسترسی اصلی به اقیانوس اطلس و تابش نور آفتاب در طول سال را فراهم می کند.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به سنت آگوستین بین ماه مارس و ماه می است. در این مدت، تعداد گردشگران کمتر، دمای هوا مناسب و نرخ پایین هتل و بلیط هواپیما شرایط ایده آل را محیا میکنند. جمعیت به طور معمول از ماه ژوئن تا ماه آگوست در بیشترین حد خود می باشد، در حالی که دما ی هوا بین ماه های دسامبر تا فوریه کاهش می یابد. همچنین از ماه سپتامبر تا ماه نوامبر از دمای مناسب تری برخوردار خواهید شد و از نرخهای پایین تر محل اقامت برخوردار خواهید شد، هرچند این ماه ها در فصل توفان های آتلانتیک قرار دارند که از ماه ژوئن شروع می شود و تا پایان ماه نوامبر ادامه دارد.

9- چرا باید به Destin رفت

با نام مستعار "شادترین دهکده ی ماهیگیری در جهان"، Destin به یکی از محبوب ترین مکانهای تعطیلات در Florida Panhandle تبدیل شده است. Destin در دهه ی 1850 تأسیس شد و قبلاً یک شهر ماهیگیری ساکت بود تا اینکه یک پل شبه جزیره ی کوچک  و سرزمین اصلی فلوریدا را به هم متصل کرد. با جمعیت اولیه 13000 نفر ساکن (که در تابستان به 25000 نفر می رسد)، این شهر یک فضای صمیمی و گرم را به خود می گیرد. خانواده های ساکن میانه ی غربی و جنوبی هر تابستان برای سواحل روشن و سفید، که از سنگ کوارتز خالص آپالاچی تشکیل شده است، به سواحل Destin سرازیر می شوند. این شن و ماسه های بی نظیر نه تنها در گرمای تابستان خنک می مانند، بلکه با انعکاس نور خورشید رنگ زمردی به آب ها می بخشند. گلف بازها از مسیرکنار دریا عبور می کنند، در حالی که بچه ها در پارک های آبی به بازی مشغول می شوند . گردشگران بیشتر ماجراجو برای امتحان شانس خود در ماهیگیری و غواصی در اعماق دریا یا در ساحل قایق اجاره می کنند.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان برای سفر به Destin در ماه آوریل و ماه می است که آب گرم است، آفتاب می درخشد و درجه حرارت هوا دلپذیر است . اگر زودتر از این فصل به این مقصد مراجعه کنید، با هوای خنک تر و آب سرد رودررو می شوید. یک سفر تابستانی شما را در میان جمعیت و اوج قیمت ها قرار می دهد. اگرچه ممکن است برای سفر اواخر تابستان و اوایل پاییز را در نظر بگیرید، اما دمای هوا می تواند متغییر و همراه با بارش باران باشد. برخی از گردشگران در فصل های کم درخواست و زمستان که نرخ ها کاهش می یابد به اینجا وارد می شوند و بازدید می کنند اما فعالیت ها و سرگرمیهای اصلی و برتر منطقه را از دست می دهند.

 10- پارک ملی Everglades

فلوریدا تقریباً به همان اندازه که برای ساحل ها و پارک های موضوعی شهرت دارد، به همان اندازه به داشتن عرصه های طبیعی نیز معروف است و یکی از بهترین مکان ها برای دیدن این طبیعت زیبا، پارک ملی Everglades است. این پارک به عنوان بزرگترین بیابان نیمه گرمسیری کشور، محل زندگی تمساح ها و سایر حیوانات منحصر به فرد فلوریدا مانند گاومیش و پلنگ است. Everglades همچنین چندین مسیر پیاده روی و تورهای همراه راهنما را برای پیمایش در مساحت 1.5 میلیون هکتار خود ارائه می دهد. حتماً از ماه نوامبر تا ماه آوریل (فصل خشک پارک) بازدید کنید تا از دمای پایین تر، پشه های کمتر و بالا بودن شانس دیدن حیات وحش لذت ببرید.

11- چرا باید به فورت لودردیل (Fort Lauderdale) بروید

خانه های شهروندان فورت لادردیل به آنها محیط زیبا،ساحل، درختان خرما، خرید و استراحت هدیه می دهد.، می توانید در مورد درست بودن این مورد قضاوت کنید، اما مطمئناً انتظار شرایط متفاوتی از رقیب نزدیک آنها در ساحل میامی را دارید. بخشهای گسترده تر ماسه ی سفید فورت لادردیل از همسایه ی جنوبی آن پیشی می گیرد و برای برخی بهترین ساحلها در سرتاسر ایالت است. و هنگامی که مناظر خارق العاده، گزینه های عالی غذا خوردن و طیف وسیعی از کارها را در نظر می گیرید، Fort Lauderdale در مقایسه با مکان های تفریحی مشابه نیز تا حدودی مقرون به صرفه تر است. به"ونیز آمریکا"، ملقب است که با 165 مایل آبراه و کانال، به آرامی اما مطمئناً در حال صعود جایگاه خود است.

 بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به فورت لادردیل بین ماه های دسامبر و آوریل است. بله، هر زمان از نیمه ی سال .آب و هوای گرم، اینجا را به مکان تفریحی ایده آلی برای هر کسی که می خواهد از دمای پایین زمستان فرار کند تبدیل کرده است. به همین دلیل، بسیاری از شمال به جنوب هجوم می آورند و ماه های دسامبر تا آوریل را در فورت لادردیل می گذرانند. بنابراین انتظار جمعیت زیادی را داشته باشید. تابستان و پاییز احتمال بارش شدید باران و توفان هست، فصل قطعی توفان از 1 ژوئن تا 30 نوامبر آغاز می شود. اگر در این بازه ی زمانی مسافرت می کنید (به خصوص تابستان)، لباس های سبک، کلاه، چتر و مقدار زیادی کرم ضد آفتاب همراه داشته باشید.

12- چرا به فورت مایرز (Fort Mayers) برویم

این مقصد برای تعطیلات در غرب فلوریدا ممکن است ساکت تر از همسایگان پر گردشگرش در قسمت شرقی ایالت باشد، اما از جذابیت کمتری برخوردار نیست. در فورت مایرز، ازدحام و شلوغی ای که در شهرهایی مانند میامی مشاهده خواهید کرد با سواحل خانوادگی و خانه های تاریخی، مانند خانه ی ادیسون و فورد جایگزین شده است. اعتبار هر دو شخصیت تاریخی باعث شده است که Fort Myers را به اقامتگاه سرسبز امروزی تبدیل کنند.

طبیعت نیز در این شهر مهم است. ده ها گونه ی حفاظت شده ی حیات وحش در طبیعت در سراسر منطقه از جمله پارک Manatee پراکنده شده است. از آنجا که از خط ساحلی محافظت می شود، افراد در ساحل باریک فورت مایرز جمع می شوند. یک شانس بزرگ دیگر برای فورت مایرز: آموزش بهاره ی دو تیم بیس بال لیگ برتر است. این دو تیم به همراه هواداران سرسخت خود، به مناطق با هوای گرمتر می روند تا نگاهی اجمالی به ترکیب فصل آینده داشته باشند. با چنین بخت بزرگی، به راحتی می توان فهمید که چرا "شهر نخل ها" با همسایگان بزرگتر خود در جنوب فلوریدا رقابت می کند.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به فورت مایرز بین ماه های مارس و می است. اگرچه آفتاب گرم بالا رفته و نرخ ها پایین آمده اند، بازدیدکنندگانی که می خواهند یک تعطیلات آرام داشته باشند باید مراقب نرخ شکن های بهار باشند. در ماه های تابستان بیشترین جمعیت، به ویژه خانواده ها وارد می شوند، بنابراین اگر در آن زمان به مسافرت می روید، تصمیم بگیرید حداقل 3 ماه زودتر رزرو را انجام دهید. مانند سایر مناطق فلوریدا، فورت مایرز نیز شاهد هجوم مسافران در فصل زمستان است .

13- جزیره Amelia

جذابیت تاریخی جزیره آملیا و 13 مایل ساحل خلوت که در حدود 30 مایلی شمال شرقی جکسون ویل واقع شده است، آن را به یک مقصد پرطرفدار برای تعطیلات تبدیل کرده است. به ساحل Historic Downtown Fernandina سری بزنید، جایی که دزدان دریایی در آن پرسه می زدند و صنعت مدرن صید میگوپایه گذاری شد. برای لذت بردن از برخی فعالیت های سرگرم کننده و در عین حال آرامش بخش، اسب سواری در کنار دریا را امتحان کنید، یا در یکی از زمینهای بسیار عالی جزیره گلف بازی کنید.

14- چرا باید به Key Largo برویم

در Key Largo، آرامش اسم رمز است. اینجا کنج دنج و آرام و نزدیک به کلیدها ی سرزمین اصلی فلوریدا است . در اینجا برای گذران تعطیلاتی که برای استراحت و بازتوانی است، می توان روزهای خود را با سپری کردن در ساحل و پیک نیک گذراند. حیوانات بومی را از اسکله ی خانه ی اجاره ای خود نظاره و تحسین کرد. می توان با یک قایق روی یک کانال آبی به دیدار ملکه ی آفریقا رفت . تالاب های پر از حیات وحش پارک ملی Everglades با کمی رانندگی در دسترس هستند. حتی نزدیکتر از پارک ایالتی مرجانی جان پنکامپ، جایی که گردشگران می توانند در میان یک اکوسیستم متنوع زیر آب، غواصی کرده و لذت ببرند. در واقع، کی لارگو به عنوان "پایتخت شیرجه ی جهان" مشهور است، تعدادی سایت معروف را ارائه می دهد که در طول سال غواصان را به خود جذب می کنند. اما مهم نیست که روزهای خود را چگونه سپری می کنید، فراموش نکنید که شبهای سفر خود را با خوردن شام های تهیه شده از خرچنگ و لذت بردن از غروب آفتاب کی لارگو به پایان ببرید.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به کی لارگو بین ماه های دسامبر و مارس است. در این مدت آب و هوای خشک و دمایی که خیلی گرم نیست را خواهید داشت، البته همچنان برای ساحل و سایر فعالیت ها در فضای باز به اندازه ی کافی گرم است. در فصل تعطیلات، کی لارگو جشن های سرگرم کننده ای مانند جشنواره ی آشپزی سالانه و رژه ی قایق ها در تعطیلات را برگزار می کند، در حالی که در ماه ژانویه، دو جشنواره ی محبوب غذا برگزار میشود. دما در ماه های آوریل و می همچنان مناسب است و یک زمان نسبتاً آرام برای بازدید است. ماه ژوئن تا نوامبر دمای گرم تابستان و یواش یواش فصل توفان می رسد، اما میتوان جمعیت گردشگر کمتر و نرخ پایین تر هتل ها را داشت.

15- ساحل Cocoa

ساحل کاکائو از علاقه مندان به فضا گرفته تا جویندگان خورشید و موج سواران، همه را به خود جلب می کند. مرکز فضایی کندی در نزدیکی آن قرار دارد و میتوان نگاهی از نزدیک به شاتل ها و سکوهای پرتاب ناسا انداخت . در قسمت شمالی ساحل کاکائو، بازدید کنندگان فرصت گشت و گذار در یکی از بهترین مکانها را در فلوریدا در فروشگاه رون سرف، بزرگترین فروشگاه وسایل موج سواری در جهان را پیدا می کنند. گردشگران می توانند همچنین در تورهای قایقرانی بیولومینسانت در آبراه های منطقه ثبت نام کنند یا در کنار اسکله ی ساحلی Westgate Cocoa Beach والیبال ساحلی بازی کنند.

16- چرا باید به ساحل Clearwater برویم

ساحل Clearwater در یک جزیره ی باریک و طولانی در ساحل غربی فلوریدا در 25 مایلی سن پترزبورگ و تامپا قرار دارد. اگرچه سفر به سرزمین اصلی فلوریدا و شهر فقط چند دقیقه طول می کشد، اما احساس خوب پشت سرگذاشتن دنیای دور از فضای شهر بزرگی را تجربه خواهید کرد. این منطقه ی آرام برای خط ساحلی زیبا ی خود شناخته شده است . رسانه های ایالات متحده Clearwater Beach را به عنوان یکی از بهترین سواحل فلوریدا معرفی می کند . البته همچنین تعدادی دیگر از جاذبه های با ارزش بازدید را پیدا خواهید کرد.

هنگامی که فارغ از تخته سواری با پارو در ساحل هستید و یا سوار بر جت اسکی یا پاراسیلینگ نیستید، در کنار سایر فعالیت ها و ورزش های آبی، کمی وقت صرف کنید تا از تئاترهای تاریخی، پارک ها، مراکز خرید و رستوران های ساحل Clearwater Beach لذت ببرید. شما همچنین می خواهید برای دیدن ساکن معروف اینجا،دلفین، از آکواریوم دریایی Clearwater دیدن کنید. اگر عاشق ورزش هستید، بدون تماشای بازی Philadelphia Phillies در Spectrum Field در فصل آموزش بهاری MLB، هیچ سفری کامل به پایان نخواهد رسید.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان برای بازدید از ساحل Clearwater بین ماه های اکتبر و دسامبر است. در این ماه های پاییز، رطوبت کم، تعداد گردشگران کمتر و البته بسیاری از رویدادهای تعطیلات میتوان را تجربه کرد. با این حال، ماه های اکتبر و نوامبر از نظر ریسک در فصل توفان های آتلانتیک قرار می گیرند و اگرچه ماه های اوج توفان نیستند، ولی شما باید از احتمال خطر توفان آگاه باشید. توفان های مکرر و باران در ماه های ژوئیه، آگوست و سپتامبر می باشد. اگر مشاهده ی حیات وحش هدف اصلی شما است، از جمله نگریستن به پرندگان مهاجر، دیدن گوزن ها و لاک پشت های دریایی، در ماه آوریل، می یا ژوئن به اینجا سفر کنید. در حالی که آب و هوا و شرایط منطقه هر فصل متفاوت است، Clearwater Beach از هوای گرم در تمام طول سال بهره مند می باشد.

17- چرا باید به بوکا راتون (Boca Raton) رفت

Boca Raton در نزدیکی 50 مایلی شمال میامی واقع شده است، بخشی از این منطقه معروف به ساحل نخل است در 47 مایلی از ساحل اقیانوس اطلس. این شهر به عنوان یکی از شهرهای برتر تفریحی فلوریدا در اوایل قرن 20 طراحی شده است، زمانی که راه آهن ساحل شرقی هنری فلگلر این ایالت را به روی گردشگران گشود. در کنار تالار شهر و پارک گرمسیری میزنر، آرشیتکت آدیسون میزنر Boca Raton Resort & Club، یک قلعه ی صورتی به سبک مدیترانه ای را طراحی کرد که هنوز هم یکی از نمادهای این شهر است.

بوکا در زبان محلی ها، دومین شهر بزرگ و جنوبی در سواحل پالم است. این شهر به دلیل پارکها و سواحل زیبا و همچنین مراکز آموزش حیات وحش از جمله مرکز دریایی 20 هکتاری Gumbo Limbo Marine بخشی از پارک بزرگ Red Reef شناخته شده است. این شهر مرفه همچنین دارای موزه و تئاتر مشهور هنری، مجموعه ای از بوتیک های لوکس و فروشگاه های بزرگ معتبر و رستورانهای پر جنب و جوش می باشد.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان برای بازدید از بوکا راتون در فصل پاییز یا زمستان است که دما ی هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. پاییز ( ماه های سپتامبر تا نوامبر) فصل کم تقاضای گردشگری شهر محسوب می شود، و کمترین قیمت را برای اقامتگاه ها درخواست می کنند. ماه های فصل زمستان (ژانویه تا ماه مارس) معمولاً پر از مرغهای برفی مهاجر از شمال شرقی ایالات متحده و کانادا است و به همین ترتیب گرانترین فصل بازدید نیز محسوب می شود. تابستان ها با توجه به فصل توفان های غیر قابل پیش بینی بارانی، گرم و مرطوب است.

18- چرا باید به ساحل ورو رفتVero Beach

اگر در آرزوی داشتن تعطیلات ساحلی در فلوریدا هستید که فرصتهای زیادی برای غرق شدن در طبیعت، تاریخ و فرهنگ را پیش پایتان قرار دهد، ساحل ورو مقصد شماست. این شهر ساحلی کوچک در ساحل زیبای فلوریدا از هر آنچه برای آرامش بخشیدن به ذهن، جسم و روح خود نیاز دارید به شما تقدیم میکند. اگر اشتیاق و علاقه به هنر و کنجکاوی درباره ی افسانه های قدیمی فلوریدا دارید، سفر خود را با بازدید از موزه ی گنج مک لارتی آغاز کنید تا درباره ی ارتباط Vero با یکی از افسانه ای ترین کشتی های جهان اطلاعات بیشتری بدست آورید. پس، برای گشت و گذار در میان امواج مشهور جهان، به پناهگاه های دست نخورده ای مانند پارک ایالتی Sebastian Inlet و پناهگاه ملی حیات وحش جزیره Pelican بروید. بدنبال حیات وحش بی نظیری باشید (تجسم کنید: گاو وحشی و تمساح) هنگامی که به یک دوز فرهنگ احتیاج دارید، به سمت پارک ریورساید بروید، جایی که دو مورد از بهترین جاذبه های فرهنگی Vero، تئاتر Riverside و موزه ی هنر Vero Beach در آن جای دارند. اگر احساس کردید که می خواهید کاری انجام ندهید، به راحتی به پیاده روی در Ocean Drive بروید یا در استخر رو به اقیانوس استراحت کنید.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان سفر به ساحل ورو از ماه مارس تا ماه می است. در این ماه های بهاری، Vero را در بهترین حالت خود خواهید دید. دمای روز به ندرت بالا می رود، رگبار ها کوتاه مدت است و جمعیت قابل تحمل است. بهترین آب و هوای ورو در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه است. با این حال، زمستان زمانی است که با تعداد زیاد مرغ های مهاجر برفی روبرو می شوید، بنابراین ترافیک بیشتر دیده می شود و قیمت هتل ها و پروازها به طور معمول بیشتر است. ماه های ژوئن، جولای و آگوست ارزان ترین و ساکت ترین زمان های ورو برای بازدید هستند، اما تهدید توفان و گرما و رطوبت ناخوشایند باعث می شود تابستانها خلوت و کم جمعیت باشد. ماههای سپتامبر، اکتبر و نوامبر همچنین در حالی که کمی رطوبت هوا کمتر است، نرخها مقرون به صرفه تر هستند، اگرچه ماه سپتامبر فعال ترین ماه فلوریدا در فصل توفان های آتلانتیک است، بنابراین اگر توفان برنامه های شما را تغییر می دهد، برای محافظت از سرمایه گذاری خود، بیمه ی سفر بخرید.

19- چرا باید به ساحل پاناما سیتی (Panama City Beach) برویم

ساحل پاناما سیتی دروازه ی اصلی فرار از فلوریدا است. سواحل مروارید سفید؟ چک کنید. آب و هوای نیمه گرمسیری؟چک کنید . دلفین های بینی بطری بازی می کنند؟چک کنید. ساحل پاناما سیتی در شمال غربی فلوریدا، در حدود 47 مایلی شرق Destin و حدود 100 مایلی جنوب غربی Tallahassee واقع شده است، شاید بیشتر به عنوان مقصد تعطیلات بهاری دانشگاه شناخته شود. اما پس از وضع قوانین جدید مبنی بر ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی در ساحل در طی ماه مارس، این شهر به سرعت شاهد کاهش تقاضای سفر بود . اما خبر خوبی برای خانواده ها و زوج ها ی در جستجوی سفر مقرون به صرفه و هوای گرم است.

اگرچه سواحل آلبستر (که در27 مایلی آنها است) دارای همان مناطقی است که در ابتدا بسیاری را به این مقصد گذران تعطیلات می کشاند، اما این تمام ساحل پاناما سیتی نیست. از دو طرف با دو پارک ایالتی (سنت آندروز و کمپ هلن) هم مرز است و یکی از بزرگترین ناوگان ماهیگیری ورزشی در جهان را در خود جای داده است.

لازم به یادآوری است که یکی از بالاترین جمعیت دلفین های بینی بطری در جهان را دارا می باشد و بهشت ​​دوستداران طبیعت و حیات وحش است.

بهترین ماهها برای بازدید

بهترین زمان برای بازدید از ساحل پاناما سیتی از ماه می تا ماه اکتبر است. گرچه این منطقه به طور متوسط ​​320 روز آفتابی در سال دارد، اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز گرمترین دما و آب و هوا رادارا می باشد. همچنین از رفتن در ماه مارس و اوایل ماه آوریل خودداری کنید، هجوم گروههای دانشجویی که هر ساله برای تعطیلات بهار بر روی ماسه های منطقه می آیند باعث شلوغی و ازدحام می شود. در فصل کم تقاضا ی منطقه ( ماه های نوامبر تا فوریه) نرخهای محل اقامت پایین تر هستند، اما به احتمال زیاد برای لذت بردن از اقیانوس آب و هوا بسیار سرد خواهد بود.

20- جزیره ی Marco

جزیره ی مارکو بزرگترین جزیره ی جنوب غرب از میان ده هزار جزیره ی فلوریدا است. مقصد ورزش های آبی مانند قایقرانی، ماهیگیری و کایاک است. آسمان آفتابی و سواحل پوشیده با ماسه ی سفید مسافران زیادی را به آفتاب گرفتن، شنا و جستجوی صدف های دریایی دعوت می کند. کسانی که خواهان استراحت هستند می توانند در موزه ی تاریخی جزیره ی مارکو در مورد روابط این جزیره با بومیان آمریکای باستان کالوسا اطلاعات بدست بیاورند و یا در پناهگاه ملی حیات وحش جزایر به دنبال گاووحشی، پلیکان و سایر حیوانات وحشی بگردند. 

انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 661

به "بهترین جاذبه های فلوریدا آمریکا" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهترین جاذبه های فلوریدا آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های فلوریدا آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید