محبوب ترین پارک های شهری در آمریکا

به دنبال رفع خستگی حاصل از موزه گردی هستید؟ یک فضای سبز شگفت انگیز می تواند به راحتی توان شما را با بازدید از شهر بالا ببرد و به خانواده ها مکانی برای استراحت، و یا پیک نیک، دوچرخه سواری، توپ بازی ارائه بدهد. در اینجا فهرستی از پر بازدیدترین پارکهای شهری در آمریکا وجود دارد که براساس گزارش پارکهای شهر در سال 2015 توسط Trust for Land Lands تهیه شده، که سازمانی پیشگام در راستای تلاش های ملی برای ایجاد پارک های شهری و جمع آوری پول برای حفاظت محلی از آنها است.

محبوب ترین پارک های شهری در آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: Central Park, New York City

با بیش از 42 میلیون بازدیدکننده در سال، پارک مرکزی 843 هکتاری در شهر نیویورک با هزاران مسیر پیاده روی، چمنزارهای پراکنده، آمفی تئاترهای فضای باز، زمین های بازی و دریاچه ای که می توانید با یک قایق پارویی در آن به گشت و گذار بپردازید، در صدر این فهرست است.

The National Mall, Washington DC

دومین پارک شهر با بیشترین تعداد بازدیدکننده در ایالات متحده نیز اتفاقاً یک پارک ملی است. سال گذشته در واشنگتن دی سی، بیش از 29 میلیون بازدید کننده از مرکز ملی بازدید کردند که 725 هکتار آن منطقه ی بین بنای یادبود لینکلن و ساختمان کنگره ی ایالات متحده است، همچنین بنای یادبود جورج واشنگتن، یادبود کهنه سربازان جنگ ویتنام و یادبود جنگ جهانی دوم نیز در این مکان قرار دارد.

Lincoln Park, Chicago

سومین پارک پر بازدید کننده ی این فهرست، پارک لینکلن شیکاگو سالانه 20 میلیون بازدید کننده دارد. این پارک ساحلی 1200 هکتاری به نام رئیس جمهور لینکلن به طول هفت مایل در امتداد دریاچه میشیگان امتداد یافته و شامل باغ وحش پارک لینکلن، هنرستان پارک لینکلن و ساحل شمالی خیابان است.

Mission Bay Park, San Diego

پارک Mission Bay با مساحت 4235 هکتار در سن دیگو بزرگترین پارک آبی ساخته ی دست بشر در ایالات متحده است که تقریباً با مساحت برابر خشکی و آب ساخته شده است. بیش از 16.5 میلیون بازدید کننده سالانه از فعالیت های آبی مانند، جت اسکی، قایقرانی، دویدن آرام، اسکیت بورد و پیاده روی در ساخل لذت می برند.

Forest Park, St Louis

پارک جنگلی که از سال 1876 افتتاح شده است، به عنوان "قلب سنت لوئیس" شناخته می شود و دارای جاذبه های مختلف ستاره داری، از جمله باغ وحش سنت لوئیس، موزه ی هنر سنت لوئیس، موزه ی تاریخ میسوری و علوم سنت لوئیس است. این مجموعه با 15 میلیون بازدید کننده سالانه، در رده ی پنجم لیست پارک های پر بازدید شهر قرار دارد.

Golden Gate Park, San Francisco

با جذب 14.5 میلیون بازدید کننده در سال، پارک Golden Gate سانفرانسیسکو ششمین پارک شهری پر بازدیدکننده در ایالات متحده است. با بیش از سه مایل طول و نیم مایل، 20 درصد بزرگتر از پارک مرکزی نیویورک است و شامل آسیاب های بادی، آبشارها، دو موزه ی بزرگ، باغ های زیبا، امکانات برای بیش از 20 ورزش مختلف است.

Griffith Park, Los Angles

گریفیت پارک در لس آنجلس که رتبه ی هفتمین پارک شهری پربازدید، با 12 میلیون بازدیدکننده در سال را دارا می باشد. این پارک دارای مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری کوهستانی، زمین های گلف، اسب سواری و قطار، زمین های تنیس، فضای مناسب پیک نیک، باغ وحش، رصدخانه و موارد دیگر می باشد.

Fairmount Park, Philadelphia

با تعداد 10 میلیون بازدید کننده در سال، پارک فیرمونت فیلادلفیا با مساحت 4100 هکتار از چمنزارها، مسیرهای پیاده روی، جنگل ها و مجسمه هایی در فضای باز، باغ وحش فیلادلفیا و محوطه ی نمایشگاهی با قدمت صدساله که هر ساله برگزار می شود،دارای رتبه ی هشتم این فهرست است.

Cleveland Lakefront State Park, Cleveland

در کنار ساحل دریاچه ی اری، پارک ایالتی Cleveland Lakefront با ساحل ماسه ای، فضاهای مناسب پیک نیک پوشیده درخت از و چشم اندازهای گسترده ی دریاچه، یک محیط با امکانات آسایش طبیعیدر زیر آسمان کلیولند ارائه می دهد. این پارک با بیش از 8.4 میلیون بازدید کننده در سال، نهمین پارک شهر پربازدید در آمریکا است.

Hermann Park, Houston

در پایان فهرست 10 پارک شهری برتر، پارک هرمان در هوستون با بیش از 5.9 میلیون بازدیدکننده در سال قرار دارد. به دلیل همجواری با مرکز شهر، مرکز پزشکی تگزاس، دانشگاه رایس و موزه، این پارک شهری با مساحت 445 هکتار مکان مهمی برای بسیاری از مردم هوستون است. آیا شما مایل به سوار شدن قطار در امتداد راه آهن پارک هرمان هستید، از موزه ی پروانه ها بازدید می کنید، در قایق رکابی در دریاچه ی مک گاورن رکاب می زنید، در امتداد مسیرها می دوید، یا از یک لحظه ی آرام در باغ ژاپنی لذت می برید، پارک هرمان فرصت های بی شماری را برای استراحت و تفریح برای شما فراهم می کند .

انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 665

به "محبوب ترین پارک های شهری در آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "محبوب ترین پارک های شهری در آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین پارک های شهری در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید