برنامه سفر 4 روزه به کارولینای جنوبی

4 روز زمان مناسبی برای دیدن همه جاهای جذاب و جالب کارولینای جنوبی است. برنامه سفرهای خود را در اطراف چارلستون ترتیب دهید. این شهر بندری درست در ساحل واقع شده است و خیابان های سنگفرش آن شما را به گذشته ی آمریکا قبل از جنگ داخلی می برد.

برنامه سفر 4 روزه به کارولینای جنوبی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با برنامه سفر روز به روز کارولینای جنوبی همراه ما باشید.

روز اول کارولینای جنوبی

رسیدن به چارلستون

 زمان پرواز شما تعیین می کند که در روز اول خود چه کاری می توانید انجام دهید. توصیه می کنیم ساحل Folly Beach را ببرسی کنید. مهم نیست که چند ساعت از روز گذشته است، بازهم وقت برای گذراندن در ساحل وجود دارد. وقتی گرسنه شدید، در Surf Bar غذا بخورید. این جا کمی از خیابان اصلی دور است اما غذای عالی دارد. استیک Philly و مرغ BBQ را امتحان کنید.

روز دوم کارولینای جنوبی

اگر در جزیره Folly اقامت دارید، روز خود را با صبحانه در Lost Dog شروع کنید. مکانی محبوب برای صبحانه است و کلی تصاویراز سگ ها در همه جا نصب شده است. اینجا راهی خوب برای شروع روز است.

وقتی سیر شدید، برای تور بندر چارلستون به مرکز شهر چارلستون بروید. سوار Carolina Belle شوید و از 90 دقیقه قایق سواری لذت ببرید. این اولین فعالیت عالی است که میتوانید داشته باشید، زیرا شرح مختصری از جاهای دیدنی معروف چارلستون را خواهید دید و شنید. سپس می توانید در مورد آنچه می خواهید بیشتر کاوش کنید و مناطقی که می توانید از آنها صرف نظر کنید تصمیم گیری کنید. هنگام رزرو تور، توصیه می کنیم بسته Tri-Combo را تهیه کنید. این امر باعث صرفه جویی در هزینه شما در تور بندرگاه، کالسکه سواری و باغ Boone Hall خواهد شد.

آماده باشید که در صف بایستید تا برای تور سوار شوید و اگر روز گرمی است، همراه داشتن ضد آفتاب را فراموش نکنید! افراد زیادی سوار قایق میشوند، بنابراین مراقب جایتان نباشید!

سپس، برای صرف یک وعده غذایی ظهر به کافه C.R.U بروید. پیشنهاد میشود برای ناهار حتما رزرو کنید.غذای اینجا آنقدر خوب است که شما می خواهید چندین بار در طول اقامت خود آن را تجربه کنید. گوجه سبز سرخ شده شگفت انگیز است و ماکارونی و پنیر فوق العاده است. C.R.U درست در کنار تورهای کالسکه است که مقصد بعدی گردشگری شماست.

چند قدم کوتاه به سمت انبار بزرگ قرمز Palmetto Carriage Works بروید تا کالسکه شما در خیابان های سنگفرش طی کند هنگام مسافرت در قلب مرکز شهر، راهنمای تور / راننده کالسکه میتواند شما را سرگرم کند. اگر می خواهید فقط یک تور را در چارلستون تجربه کنید، این بهترین انتخاب است.

روز خود را با تماشای غروب خورشید در فانوس دریایی جزیره موریس پایان دهید. در واقع نمی توانید پا به فانوس دریایی بگذارید، زیرا اطراف آن توسط آب احاطه شده است اما پیاده روی کوتاه تا ساحل مجاور شما را در فاصله دید مناسب قرار می دهد.

روز سوم در کارولینای جنوبی

از روز سوم سفر برای کسب اطلاعات جنگ داخلی و بازدید از Fort Sumpter استفاده کنید. تنها راه رفتن به آنجا کشتی یا قایق است. این گردش بسیار شبیه تور Harb Cruise است اما بیشتر به تاریخچه قلعه ای که اولین عکسهای جنگ داخلی در آن گرفته شده است تمرکز دارد. برای کسب راهنمایی در مورد بازدید از Fort Sumpter اینجا کلیک کنید

توصیه می کنیم شام خود را در Charleston Crab Shack بخورید. اگر هرگز آنها را امتحان نکرده اید چند hush puppyرا به عنوان پیش غذا سفارش دهید. ماهی شمشیر سیاه و همچنین میگوهای کوبیده شده و آبجو به عنوان یک خوراک فوق العاده، بسیار عالی است.

روز چهارم در کارولینای جنوبی

هیجان زده باشید زیرا امروز زیباترین باغهای کارولینای جنوبی را تماشا خواهید کرد! در باغ ها و میان مگنولیا قدم بزنید و از هزاران گل و پل زیبا لذت ببرید. در پشت مسیرهای پیاده روی دنبال عرشه باشید. از 3 طبقه بالا بروید و تماشا کنید که تمساح ها در گل و لای آفتاب می گیرند. گذر از باغ چند ساعت طول می کشد بنابراین وقت خود را به خوشی صرف کنید و از مناظر لذت ببرید. چند تور در اینجا در دسترس است اما فقط اگر وقت اضافی برای گذراندن در اینجا دارید سراغشان بروید. گزینه های زیادی در اطراف مزارع و باغها برای غذا خوردن وجود ندارد، بنابراین در کافه Peacock داخل باغ غذیتان را بخورید. اگر هرگز Frito Pie نخورده اید، امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.

وقتی در فضای سبز کاملا گشتید، به مرکز شهر بروید و بازار شهر چارلستون را ببینید. در میان 3 فروشگاه شهر پر از انواع خرده ریزها گشت بزنید. نمایشگاه صنایع دستی می تواند توصیف مناسب تری برای آن باشد. احتمالاً می توانید بیشتر وسایل را در خانه تهیه کنید اما دیدن و خریدنش در این بازار هم جالب است. اینجا آخر هفته ها شلوغ می شود بنابراین اگر می توانید از مراجعه در شنبه و یکشنبه خودداری کنید. ساعت 6 بعدازظهر بازار بسته می شود اما فروشندگان از ساعت 5 شروع به جمع کردن می کنند.

Poogan’s بهترین BBQ را دارد! قبل از امتحان این غذای عالی به رزرو احتیاج خواهید داشت. گوشت خوک حتی بدون سس عالی است و Hash and Rice هم انتخاب دیگری است که میتوانید داشته باشید. سس BBQ خانگی آنها با گوجه فرنگی دودی درست می شود که عطر و طعم بی نظیری به آن می بخشد که در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

برای هیجان اواخر شب، Bulldog Ghost Tours را ببینید. مخصوصاً تور زندان خالی از سکنه. این تور شما را از زندان شهر قدیمی عبور می دهد که برای نگهداری اسیران در طول جنگ داخلی و همچنین قاتلان زنجیره ای و دیگر بزهکاران آن دوره استفاده می شده است. این تور فقط 45 دقیقه است اما باید گوشه ای از تاریخ چارلستون را بشنوید که در جای دیگری آن را نخواهید شنید. انتظار هیچ چیز جالب و ترسناک مثل یک خانه جن زده را نداشته باشید. این تور بیشتر به تاریخ وحشتناک و کمتر به داستان های ارواح می پردازد..

انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 581

به "برنامه سفر 4 روزه به کارولینای جنوبی" امتیاز دهید

2 کاربر به "برنامه سفر 4 روزه به کارولینای جنوبی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر 4 روزه به کارولینای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید