مهاجران کانادا از کجا آمده اند؟

پیش از اعلام رسمی شیوع ویرووس کرونا در سراسر جهان ،کشور کانادا همچنان از مهاجران استقبال میکرد. درست چند روز قبل از اعلام قرنطینه، دولت کانادا رسما اعلام کرد که قصد دارد تا بین سالهای 2020 تا 2022 به 1 میلیون مهاجر اقامت دائم بدهد. با اینکه اداره مهاجرت کانادا به دلیل پاندمی کووید 19 با وقفه هایی مواجه شده، همچنان در حال بررسی درخواست های مهاجرت به بهترین نحو ممکن میباشد. تا آخر ماه آپریل این کشور به 74000 نفر اقامت دائم داده است.

مهاجران کانادا از کجا آمده اند؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: طبق آخرین آمار اداره مهاجرت این کشور به بررسی ملیت مهاجرانی که درماه های اولیه سال در این کشور پناهنده شده یا اقامت گرفته اند پرداخته است.

مردم هند در گرفتن اقامت دائم کانادا همچنان پیشگام هستند:

همانطور که در سالهای اخیر مشاهده شده است، مردم هند در گرفتن ویزای دائم کانادا پیشتاز هستند و 24٪ از این آمار را در چهار ماه اول سال 2020 به خود اختصاص داده اند.

هندی ها منبع اصلی مهاجران کانادا به شمار می آیند. مهاجران هندی اکثرا زبان انگلیسی را بسیار روان صحبت میکنند و شرایط کلیدی را مانند مدارک دانشگاهی یا تجربه کار حرفه ای را دارا هستند که در راستای مهاجرت به کانادا به آنها کمک میکند.

موارد زیر، 10 کشور مرجع را نشان میدهد که در میان آن ها، 74000 نفر موفق شده اند در چهار ماه اول سال اقامت دائم بگیرند.

  • هند
  • چین
  • فیلیپین
  • ایالت متحده آمریکا
  • نیجریه
  • پاکستان
  • سوریه
  • فرانسه
  • ایران
  • برزیل

مهاجرت چینی ها به کشور کانادا 10٪ نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

این در حالی است که مهاجرت فیلیپینی ها به کانادا 1٪ کاهش داشته است.

همانطور که در آمار سال گشته مشاهده میشود، کشورهای آمریکا و نیجریه در لیست مهاجران با ملیت های مختلف در 5مورد اول قرار داشتند که میتواند به دلیل مهارت آنها در زبان انگلیسی باشد که یک عنصر بسیار مهم درسیستم مهاجرت به کانادا از جمله اکسپرس انتری نیروی کار ماهر و ... میباشد.

تاثیر ویروس کرونا بر کشورهای مبدا مهاجرت به کانادا:

از یک سو ویروس کرونا اختلالاتی در روند صدور اقامت دائم کانادا برای مهاجران ایجاد کرده است که این امر ممکن است موجب تغییراتی در لیست کشورهای مبدا مهاجرت به کانادا ایجاد کند.

از سوی دیگر ممکن است این امر تاثیری بر کشورهای مبدا مهاجرت نداشته باشد که احتمالا به این دلیل است که افرادی که بعدها اقامت خود را در سال 2020 دریافت میکنند از همان کشورهای مبدا باشند.

همچنین کسانی که خارج از کانادا هستند و به علت پاندمیک موفق به دریافت اقامت خود نشده اند، نگران نباشند زیرا که آنها در اولویت قرار دارند و به زودی میتوانند به کانادا سفر کنند.

اگرچه همه گیری ویروس کرونا محدودیت هایی برای سفر ایجاد کرده است اما اکنون بهترین فرصت برای داوطلبان مهاجرت به کانادا میباشد تا پرونده اکسپرس انتری یا دیگر برنامه های مهاجرت را تکمیل نمایند. این کار به شما این امکان را میدهد که اگر موفق به دریافت اقامت دائم کانادا شدید، به محض برداشته شدن محدودیت های سفر به کانادا بروید.

سازمان مهاجرت کانادا در این روزها با آرامش بیشتری به پرونده های مهاجرت رسیدگی میکند و به مردم کمک بیشتری میکند، تا راه مهاجرت به این کشور را برایشان هموار سازد.

منبع: cicnews.com
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 358

به "مهاجران کانادا از کجا آمده اند؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "مهاجران کانادا از کجا آمده اند؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجران کانادا از کجا آمده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید