آشنایی با معروفترین کشتی های کروز دنیا

با وجود محبوبیت سفر با کشتی کروز، کمپانی های بزرگ این صنعت همواره در حال رقابت و ارائه خدمات بهتری هستند و این کشتی نسل به نسل بزرگتر و مجلل تر طراحی میشوند، در ادامه با معروفترین کشتی های کروز دنیا آشنا خواهیم شد.

آشنایی با معروفترین کشتی های کروز دنیا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی کروز Symphony of the Seas

کشتی کروز سمفونی دریاها بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا با گنجایش 6,680 نفر دارای امکانات بسیار لوکس و مدرن است. ساخت این کشتی، سه سال طول کشید و 4700 کارگر کشتی ساز برای ساختن آن کوشش کردند.

در این کشتی کروز، 2200 خدمه بین المللی از 77 کشور مشغول به کار خواهند بود. تابستان ها این کشتی در بندر بارسلون مستقر می شود و از نوامبر به بعد، در میامی به عنوان بندر اصلی توقف خواهد نمود.

کشتی کروز سمفونی دریاها (کشتی کروز بیش از 230,000 تن وزن دارد و با 16 عرشه خود می هر بار 5,518 مسافر را در 2,759 اتاق دو نفره به دریا می برد.

کشتی کروز Britain

کشتی کروز بریتانیا سفر دریایی است. از چشمه آب گرم تا فروشگاه و از سالن تئاتر تا باشگاه ورزشی را می توانید در این کشتی بیابید.

کشتی بریتانیا در سال 2015 ساخته شده و می تواند در سفرهای دریایی 3,600 مسافر را در خودش جای دهد. این کشتی کروز 141,000 تن وزن و نزدیک به 300 متر طول دارد.

کشتی کروز Norwegian Breakaway

کشتی کروز فراری نروژی (Norwegian Breakaway) به وسیله یک کمپانی خطوط تفریحی دریایی نروژی به آب انداخته شده است. این کشتی کروز نروژی دارای رستوران های متعدد، نماهای بسیار زیبا برای لذت بردن از اقیانوس و امکانات خارق العاده دیگر است.

این کشتی کروز دارای 3 سالن سینما، پارک آبی و یک مجموعه ورزشی بزرگ است. این کشتی در سال 2013 ساخته شده و با توجه به طول بیش از 325,5 متری و وزن 146,660 تنی خود می تواند تا 4,000 مسافر را در خود جای دهد.

کشتی کروز World Dream

کشتی کروز رویای دنیای (کشتی کروز غول پیکر با 335.35 طول و 151,300 تن وزن و بیش از 19 عرشه می تواند 3,365 مسافر را با خود به سفر ببرد. کشتی کروز رویای دنیای بیش از 30 رستوران و محل سرو نوشیدنی دارد که هر یک نمای خاص خود را دارد.

کشتی کروز Freedom of the Seas

اگر برنامه سفر به دریای کارائیب دارید، بدون شک کشتی کروز آزادی دریاها (Freedom of the Seas) برترین انتخاب است. کشتی کروز آزادی دریاها در سال 2006 ساخته و به آب انداخته شد و در سال 2015 نوسازی شد.

این کشتی کروز 18 عرشه دارد و با وزنی در حدود 154,407 تن می تواند 3,634 مسافر را با خود به سفر ببرد.

کشتی کروز Norwegian Epic

کشتی کروز افسانه نروژی (Norwegian Epic) که به وسیله موسسه فورمرز به عنوان برترین کشتی کروز دنیا شناخته شده دارای دو سالن تئاتر، یک پارک آبی، چشمه آب گرم، مرکز خرید و یک کافه گاردن است.

طول این کشتی کروز نزدیک به 329,5 متر بوده و 15 عرشه دارد. ظرفیت این کشتی کروز بیش از 4000 مسافر است و بیش از 153,000 تن وزن دارد.

کشتی کروز MSC Splendida Cruise

کشتی کروز اسپلندیدا (Splendida) از ناوگان شرکت MSC، شما را به یک سفر جادویی می برد. این کشتی کروز در حالی که میهمانان خود را به تماشا محبوب ترین مقاصد دنیا دعوت می نماید، به خودی خود یک مقصد زیبای فراموش نشدنی است.

شما می توانید از موسیقی زنده در بارها و رستوران های فوق العاده متنوع کشتی لذت ببرید، با حق انتخاب های زیاد و خوراکی های خوش طعم، از غذاهای معتبر مدیترانه ای تا Tex-Mex تند و آتشین. شب خود را با نمایشی در سطح دنیای در تئاتر Strand کامل کنید.

کشتی کروز MSC Splendida در سال 2009 ساخته شده است. این کشتی کروز بزرگ و زیبا می تواند 4363 مسافر را در خود جای داده و مهمانان از مدرن ترین امکانات تفریحی برخوردار خواهند بود. کشتی تفریحی اسپلندیدا با طول تقریبی 333 متر، وزنی معادل 137,936 تن دارد.

کشتی کروز MS Mariner of the Seas

کشتی کروز ملوان دریاها (کشتی کروز بیش از 4500 مسافر بوده و 14 عرشه دارد. کشتی کروز ملوان دریاها وزنی نزدیک به 138,289 تن دارد.

در سال 2018 میلادی قرار است تغییراتی در این کشتی کروز داده شود تا امکاناتی مثل مرکز استارباکس و یک سالن مسابقه لیزری همراه با فضایی برای بانجی جامپینگ و ترامپولین و بسیار دیگر امکانات به آن اضافه شود.

کشتی کروز MSC Divina

کشتی کروز ام اس سی دیواینا (MSC Divina) مسافران خود را به یک سفر خاطره انگیز در دریای کارائیب می برد. این کشتی کروز نیز به وسیله کمپانی کشتی سازی MSC ساخته شده و بعد از اسپلندیدا و فانتاسیا، برترین کشتی کروز ساخت این کمپانی مشهور کشتی سازی است.

کشتی کروز Divina می تواند بیش از 3,500 مسافر را در خود جای دهد. وزن کشتی کروز دیواینا بیش از 140,000 تن بوده و دارای 14 عرشه و نزدیک به 335,5 متر طول است.

کشتی کروز Ovation of the Seas

کشتی تفریحی شادی دریاها (سفر دریایی هیجان انگیز در خودش جای داده است که در بسیاری کشتی های کروز دیده نمی شود.

بعضی امکانات خارق العاده این کشتی کروز برای تجربه یک سفر دریایی هیجان انگیز میتوان به استخرهای بسیار بزرگ، کلاس های پایکوبی و محل سرو نوشیدنی در درون استخر اشاره نمود و بعلاوه انتخاب های بسیاری در زمینه سرو غذا خواهید داشت.

این کشتی کروز بیش از 348 متر طول دارد و ظرفیت بیش از 4,000 مسافر دارد.

انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 881

به "آشنایی با معروفترین کشتی های کروز دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با معروفترین کشتی های کروز دنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروفترین کشتی های کروز دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید