راهنمای سفر به تورنتو برای زوج ها

سفر به تورنتو برای یک ماه عسل عالی برنامه ریزی جالبی میتواند باشد، این شهر زیبا با جذابیت هایی که دارد شما را به اوقاتی رومانتیک دعوت میکند.

راهنمای سفر به تورنتو برای زوج ها

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تورنتو، پایتخت استان انتاریوی کانادا، یکی از زیباترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است. این شهر با جاذبه های گردشگری فراوان، غذاهای خوشمزه و مردمی خونگرم، مقصدی ایده آل برای زوج هایی است که به دنبال سفری عاشقانه و خاطره انگیز هستند.

سفری به جزایر تورنتو داشته باشید

سفر به جزایر تورنتو یکی از تجربه های تابستانه و رمانتیکِ این شهر محسوب می گردد. جزایر تورنتو در فاصله یک کیلومتری از ساحل قرار گرفته اند. این جزایر تنها چند دقیقه از مرکز شهر فاصله دارند. می توانید از کوئینز کی ترمینال (Queens Quay Terminal) سوار قایق شوید و در حالی که چشم انداز زیبای شهر را دیدن می کنید، مسافت کوتاهی را با قایق طی کنید. با بازدید از جزایری که اکثرا به یکدیگر متصل هستند، می توانید یک روز کامل را در مسیرها و سواحل گردش کنید، در طبیعت زیبا به پیک نیک بروید و از امکانات ورزشی بهره مند شوید. بعلاوه می توانید قایق یا کایاک هم کرایه کنید و یک تجربه فراموش نشدنی از قایق سواری را برای خود رقم بزنید.

در زیر نور ستارگان فیلم دیدن کنید

در طول تابستان، مکان های دیدنی و زیبایی در تورنتو وجود دارند که به رایگان برای مردم فیلم نمایش می دهند. یک حوله یا پتو و مقداری پاپ کورن با خود بردارید و پس از غروب آفتاب در هاربورفرانت (Harbourfront)، میدان یانگ دانداس (Yonge-Dundas)، در میدان دیوید پِکو (David Pecaut) از رویدادهای جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در پارک (TIFF in the Park) لذت ببرید و البته در سِیل-این سینما (Sail-In Cinema) در شوگِر بیچ (Sugar Beach) به دیدنی فیلم بنشینید. در سینمای سِیل-این می توانید یک صفحه نمایشِ دو طرفه را ببینید که بر روی یک قایق در بندر تورنتو قرار گرفته است؛ بنابراین می توانید از سمت ساحل یا دریاچه به راحتی فیلم را دیدن کنید.

به دیدنی نمایش شکسپیر در فضای باز بنشینید

اگر به تفریحاتی که در فضای باز برگزار می شوند علاقه دارید خوب است بدانید که در ماه های جولای و آگوست می توانید به های پارک (High Park) بروید و در مراسم سالانه شکسپیر این دِ پارک (Shakespeare in the Park) شرکت کنید که به وسیله کمپانی کَنَدیِن اِستیج (Canadian Stage) برگزار می گردد و با محو شدن گرگ ومیش در تاریکیِ تابستان چشم انداز ای فراموش نشدنی را به وجود می آورد.

به یک رستوران رمانتیک بروید

اگر برای برای دیدنی یک فیلم رایگان به یکی از سینماهای روبازِ تورنتو سر زدید، حتما گردش خود را با صرف یک شامِ رمانتیک در یکی از برترین رستوران های تورنتو به خاتمه برسانید. بعضی از رستوران های تورنتو چشم انداز ای شگفت انگیز رو به چشم انداز زیبای شهر را به نمایش می گذراند. اگر بودجه تان اجازه داد، سری به رستوران مجلل کانو (Canoe) بزنید. این رستوران در طبقه 54 تی دی بانک تاور (TD Bank Tower) در وِلینگتون (Wellington) واقع شده است. رستوران گردان و 360 درجه، بر فراز برج سی ان تاور (CN Tower) یکی دیگر از رستوران هایی است که برای صرف یک شام رمانتیک می توانید به آنجا سر بزنید. این رستوران عنوان مرتفع ترین رستوران دنیا در کتاب رکوردهای گینِس را نصیب خود نموده است. دیگر رستوران های رمانتیک و کمی مقرون به صرفه تر شامل رستوران ایتالیایی سوتو سوتو (Sotto Sotto)، غذاخوریِ فرانسویِ لا پالت (La Palette) در کوئین وست (Queen West) و رستوران پاتریا (Patria)، یک رستوران اسپانیایی در کینگ وست (King West) هستند.

اسکیت روی یخ در میدان ناتان فیلیپس را از قلم نیاندازید

در فصل های مختلف سال، فعالیت های سرگرم کننده و ورزشیِ زیادی در شهر وجود دارد. در فصل زمستان اسکیت روی یخ در میدان ناتان فیلیپس (Nathan Philips Square) یکی از تفریحات محبوب مردم به شمار می رود. می توانید اسکیت های تان را همراه خود بیاورید یا با پرداخت 10 دلار یک جفت کفش اسکیت کرایه کنید. در ماه های زمستان پیست اسکیت از ساعت 9 صبح تا 10 شب به روی مردم باز است. هنگام تعطیلات زمستانه، تزئینات و چراغ های زیبای پیست علی رغم سرما ظاهری رمانتیک به آن می بخشند. میدان ناتان فیلیپس ممکن است شلوغ باشد بنابراین اگر ترجیح می دهید در محیطی آرام تر و دست در دست عشق تان اسکیت بازی کنید، بهتر است سری به پیست های اطراف شهر بزنید.

ماجراجویی با غذاهای خوشمزه را تجربه کنید

کمپانی کالیناری اَدوِنچِر (culinary adventure) و کمپانی اَپِتایت اَدوِنچِر (Appetite Adventure) فعالیت های جالب و خاصی را درباره غذاهای مختلف در داخل و اطراف تورنتو ترتیب می دهند. شعار کمپانی کالیناری اَدوِنچِر غذای خوب بخور، کارِ خوب انجام بده است. این کمپانی بزرگ ترین برگزارکننده تورهای آشپزی در کانادا به شمار می رود و تورهایی از قبیل تورهای آشپزی در محله های مختلف، تورهای ماجراجویانه غذا و کلاس های آشپزی را برگزار می نماید. همکاری در اجرای برنامه های آشپزی در سراسر کانادا از دیگر فعالیت های این مجموعه محسوب می گردد. سعی کنید در یکی از تورهای ماجراجویانه این کمپانی، مانند تورهای ساحلی و قایقرانی که ترکیبی از هیجان، غذاهای خوشمزه کانادا و یک تجربه رمانتیک هستند، شرکت کنید.

شبی پر از هیجان و بازی داشته باشید

اگر در پی شبی آرام تر اما پر از هیجان و تفریح و تجربه رقابتی سالم هستید، بورد گِیم ها و بازی های فکری برترین راه برای سپری کردن زمان با عشق زندگی تان هستند. در سال های اخیر کافه بورد گیم های زیادی در سراسر شهر تورنتو تاسیس شده اند. در این کافه ها می توانید بازی های کاستل بورد (Castle Board) یا اسنِیکس اَند لاتِز (Snakes and Lattes) را امتحان کنید.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 976

به "راهنمای سفر به تورنتو برای زوج ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به تورنتو برای زوج ها" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تورنتو برای زوج ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید