معرفی چند شهر کوچک برای زندگی در کانادا

قبلا به برخی از مزایای زندگی در شهرهای کوچک کانادا اشاره کردیم. چه در حال تحصیل در کانادا باشید یا قصد مهاجرت و اقامت دائمی در این کشور را داشته باشید، در بررسی های خود برای انتخاب محل زندگی این شهرهای دوست داشتنی را از قلم نیاندازید.

معرفی چند شهر کوچک برای زندگی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تروا ریویر حدود 129 کیلومتر با کبک فاصله دارد. متوسط دما در این شهر پایین است و هر سال بارش برف بسیار زیادی دارد. البته آب و هوای این شهر قاره ای است و دمای هوا از فصل تابستان تا زمستان تغییرات زیادی می کند. تابستان های گرم و دلپذیر و زمستان هایی سرد و طولانی را می توان برای این شهر انتظار داشت.

برخلاف تروا ریویر، وینیپگ به عنوان شهری آفتابی شناخته می شود. شرایط زندگی در این شهر خوب است. مردمانی مهمان نواز و خوش برخورد در این شهر زندگی می کنند. بومیان کانادایی زیادی در وینیپیگ زندگی می کنند. جمعیت جوان این شهر هم نسبت به خیلی دیگر از شهرهای کانادا بیشتر است. یکی از تفریحات محبوب در وینیپگ ماهیگیری و صید ماهی های بزرگ است. این شهر را می توان شهری نسبتا ارزان دانست. وینیپگ حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.

مونکتون شهری زیبا است که منظره های زیبایی دارد. ساختمان های آجری قرمز رنگ در این شهر خودنمایی می کنند. زمانی دور در شهر مونکتون کشتی های چوبی ساخته می شد. این شهر در حال حاضر اقتصادی دارد که با سرعت زیادی در حال رشد است. از مکان های دیدنی این شهر می توان به مجموعه خانه موزه رسورگو اشاره کرد. جمعیت مونکتون حدود 120 هزار نفر است.

رودخانه زیبای ساسکاچوان از میان شهر ساسکاتون عبور می کند. به همین دلیل این شهر طبیعتی دوست داشتنی دارد. رودخانه و پارک های این شهر در تابستان زیبا و پر مخاطب هستند. مسافران تور کانادا می توانند اوقات خوبی را در آنها سپری کنند. ساسکاتون پر جنب و جوش است و مردمانی مهمان نواز دارد. جمعیت ساسکاتون حدود 257 هزار نفر است.

انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 221

به "معرفی چند شهر کوچک برای زندگی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند شهر کوچک برای زندگی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید