مجوز کسب و کار بزرگ در مقابل همکاری در کانادا

 یکی از سوالات متداول کارآفرینان جدید این است که "تفاوت بین مجوز Master Business و Company Incorporated چیست؟" شروع یک کسب و کار جدید در کانادا می تواند یک تلاش طاقت فرسا باشد.

 
مجوز کسب و کار بزرگ در مقابل همکاری در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در اینجا چند تفاوت اساسی بین Master License و Incorporation وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با نیازهای خود انتخاب نمایید.

مسئولیت شخصی محدود

در صورت بروز خسارت شخصی یا مالی به دلیل اقدامات کسب و کار، نوع مشاغلی که ثبت می کنید خطر مسئولیت شخصی شما را تعیین می کند.

پروانه کسب و کار اصلی، هیچ تفکیکی بین شما به عنوان یک فرد و تجارت شما ایجاد نمی کند. این بدان معناست که شما شخصاً مسئول هرگونه خسارت شخصی یا مالی هستید که به دلیل تجارت شما اتفاق می افتد.

با یک شرکت Incorporated، تجارت خود یک نهاد جداگانه از شما است و خطر مسئولیت خاص خود را جدا از شما به عنوان یک فرد دارد.

محافظت از نام

پروانه کسب و کار اصلی، خواه یک شرکت انحصاری، مشارکت عمومی یا تجارت تحت یک شرکت موجود باشد، از نام محافظت نمی کند. بنابراین، اگر تجارت دیگری ترجیح دهد با همان نام یا نام مشابه با نام تجاری شما فعالیت کند، آنها می توانند این کار را انجام دهند بدون اینکه فرصتی برای تخلف شما ایجاد شود.

با یک شرکت مختلط، از نام تجاری دقیقاً تحت نام خود محافظت می کنید. این سیستم به کسی اجازه نمی دهد که نام تجاری دقیقاً یکسانی را در حوزه قضایی که شما در آن ثبت شده اید، اعم از فدرال یا استانی وارد کند. اگر کسی نام تجاری مشابه یا مشابه خود را ثبت کند پس از ثبت نام، ممکن است بتوانید تخلف را انجام دهید، و درخواست کنید که تجارت جدید نام تجاری خود را تغییر دهد یا با دادخواهی روبرو شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، همیشه گرفتن مشاوره از یک وکیل در مورد تخلف مفید است.

مزیتهای مالیاتی

با داشتن پروانه کسب و کار اصلی در سطح شخصی مالیات دریافت می شود. هنگام ثبت پروانه کسب و کار اصلی، این کسب و کار به طور خودکار بخشی از حساب مالیات شخصی شما محسوب می شود.

با یک شرکت مختلط، زیرا این شرکت یک نهاد جداگانه از شما به عنوان یک فرد است، شرکت دارای حساب مالیاتی، جدا از شما است. این امر مستلزم این است که شما هر سال اظهارنامه مالیاتی شخصی و شرکت را تکمیل کنید. با یک تجارت مشترک، اگر می توانید به جای انتقال وجوه به حساب شخصی خود، پول را در حساب شرکت نگه دارید، ممکن است پس انداز مالیاتی داشته باشد زیرا شرکت ها به طور معمول با نرخ مالیات پایین تری مالیات می گیرند. همچنین امکان تقسیم درآمد با اعضای خانواده شما که درآمد کمتری دارند، سرمایه گذاری، اعتبار / وام، تأمین حقوق بازنشستگی به عنوان مدیر یک شرکت و بسیاری گزینه های دیگر وجود دارد.

مدت ثبت نام

وقتی مجوز Master Business را راه اندازی می کنید، برای مدت پنج سال معتبر است. پس از رسیدن سر رسید سال پنجم، باید تجارت را برای پنج سال دیگر تمدید کنید در غیر این صورت ثبت نام به طور خودکار توسط استان انتاریو لغو می شود.

شرکت مختلط دائمی است. پس از تأسیس شرکت، دیگر مجبور به پرداخت هزینه برای ادغام مجدد شرکت یا تمدید شرکت نیستید.

تغییر اطلاعات

پروانه کسب و کار اصلی محدود به تغییراتی است که می توانید بدون نیاز به ثبت نام جدید انجام دهید. شما می توانید آدرس مشاغل، آدرس اشخاص یا فعالیت تجاری را تغییر دهید، همچنین می توانید در یک مجمع عمومی شرکای خود را اضافه یا حذف کنید، تا زمانی که ثبت نام به صورت شراکت باقی بماند. مواردی که نمی توانید تغییر دهید نام تجاری، تغییر ثبت نام از یک شخص به شخص دیگر یا تغییر از یک شرکت انحصاری به یک مجمع عمومی یا بالعکس است.

با یک شرکت مختلط، شما این امکان را دارید که هر شرکتی را که می خواهید تغییر دهید، از جمله نام تجاری، مدیران ذکر شده، آدرس، ساختار و فعالیت شرکت.

هزینه ها

هزینه های ثبت نام پروانه ی کسب و کار اصلی به طور معمول چند صد دلار کمتر از ثبت نام است. با این حال، لازم است هر پنج سال ثبت نام را تمدید کنید.

با ادغام شرکت، پس از مراحل اولیه تأسیس شرکت، هیچ هزینه تمدید یا هزینه عضویت مورد نیاز نیست.

جهت در یافت مشاوره و خدمات ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 15 خرداد 1400 بروزرسانی: 15 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 578

به "مجوز کسب و کار بزرگ در مقابل همکاری در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجوز کسب و کار بزرگ در مقابل همکاری در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز کسب و کار بزرگ در مقابل همکاری در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید