راهنمای خرید از فروشگاه کاسکو (Costco) کانادا

فروشگاه کاسکو (Costco) کانادا از معروفترین فروشگاه های خرده فروشی در این کشور میباشد.

راهنمای خرید از فروشگاه کاسکو (Costco) کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این فروشگاه با ارزش گذاری زیاد روی محصولاتی با حجم و اندازه بزرگ خریداران را تحت تأثیر قرار می دهد. خریداران روی روغن زیتون، مرغ های پخته شده روی سیخ های گردان و حتی توپ های گلف فراوریی در برند خانگی فروشگاه کاسکو یعنی کرکلند (Kirkland) قسم می خورند.

در این مقاله با مشورت با کارشناسان مالی و بعد از آنالیز حساب کاربری مشتریان در کاسکو لیستی از کالاهایی مختلف تهیه شده، که بهتر است از جایی به غیر از کاسکو خریداری شوند.

میوه و سبزیجات تازه را از کاسکو نخرید

سبزیجات و میوه های تازه در کاسکو به اندازه بسیار زیاد عرضه می گردد و همین مسئله باعث می گردد که به یکباره اندازه زیادی از این مواد بدون اینکه مصرف شوند از سطل زباله سر در بیاورند.

بخش بسیار بزرگی از فروشگاه به میوه ها و سبزیجات تازه اختصاص دارد، ولی نوع و اندازه عرضه محصول از نظر کمی بسیار زیاد است و به همین علت برای بسیاری از خانواده ها مناسب نیست. بهتر است که این اقلام در مقادیر کم تر از فروشگاه های سوپرمارکت کوچکتر خریداری شوند.

شیر، مگر اینکه خانواده پرجمعیتی داشته باشید را از کاسکو نخرید

شیر هم در مقادیر زیاد در کاسکو عرضه می گردد و به همین علت گزینه خوبی برای خرید نیست. خرید شیر از کاسکو اصلا اشتباه نیست، ولی توجه داشته باشید که هر بار شما مجبور به خرید دو گالن شیر هستید. اگر شما بچه های زیادی نداشته باشید، امکان ندارد که پیش از رسیدن به تاریخ انقضای محصول قادر به تمام کردن آن باشید.

چاشنی ها

چاشنی ها گزینه ی خوبی برای خرید از کاسکو نیستند، مگر اینکه شما یک دورهمی خانوادگی در پیش داشته باشید. سس هایی همانند کچاپ، خردل و مایونز معمولاً تاریخ انقضای زیادی دارند و تا قبل از باز شدن به مدت زیاد در کابینت آشپزخانه قابل نگهداری هستند. اما این مدت زمان هم گاهی کافی نیست، مگر اینکه شما از آن جمله افرادی باشید که روی هر چیزی سس کچاپ می ریزند. مایونز تا سه ماه بعد از باز شدن قابل استفاده است و سس خردل را تا یک سال می توان مصرف کرد.

گاز گریل سیگنچر

گاز گریل سیگنچر نصف قیمت گاز گریل وبر در کاسکو عرضه می گردد، با این همه کاربران در شبکه اجتماعی ردیت معتقدند که بدنه گاز سیگنچر به بادوامی گاز وبر نبوده و قطعات آن در صورت خراب شدن به راحتی دوباره در دسترس نخواهند بود.

یکی از کاربران ردیت در خصوص این گاز گریل نوشته است:

اگر دوست دارید که جای کباب شدن و نیم سوز شدن روی گوشت باقی بماند این کباب پز را نخرید. من این دستگاه را کمتر از یک ماه پیش خریداری نموده ام و به علت حرارت بسیار کمی که فراوری می نماید کاملا از آن تا امید شده ام. در هنگام پخت استیک حرارت به اندازه کافی نیست که خطوط صفحه روی آن بیفتد و یا رنگ همبرگر تغییر کند و به نظر می رسد که گوشت اصلا پخته نشده است.

بسیاری از کاربران در بخش نظرات سایت کاسکو هم این نقدها را به این محصول وارد دانستند.

بعضی از غذاهای آماده را که نباید از فروشگاه کاسکو بخرید

فروشگاه کاسکو گزینه های زیادی برای تغذیه سالم تر ارائه می دهد. اما شاید بهتر باشد که به جای تهیه غذاهای آماده ای همانند چیکن تیکا ماسالا یا انچیلادا مواد غذایی خام همانند مغزها، گوشت و پنیر را از این فروشگاه بخرید.

علاقه مندان فروشگاه کاسکو در شبکه اجتماعی ردیت معتقدند که غذاهای آماده این فروشگاه خوشمزه و در عین حال گران بوده و بنابراین خریداران باید نسبت به این موضوع مطلع باشند.

آرد، بیکینگ پودر و مخمر خشک

آرد، بیکینگ پودر و مخمر خشک را در مدت زمان محدودی می توان در کابینت نگهداری کرد. توصیه می گردد که این اقلام را در مقادیر زیاد از فروشگاه کاسکو خریداری نکنید. اگر یک قنادی حرفه ای را اداره نمی کنید، احتمالا خرید این اجناس پیش از از دست رفتن کیفیت امکان پذیر نخواهد بود.

چیپس تورتیلا از برند Las Fortunitas

اگر کاسکو محله شما از این برند چیپس در بسته های بزرگی به اندازه کیسه زباله هایی بزرگ عرضه می نماید، آن را نخرید.

مسئله اصلاً قیمت محصول نیست، شما با پرداخت کم تر از 6 دلار می توانید اندازه زیادی از این محصول را بخرید. مسئله مزه هم در این میان مطرح نیست، بلکه برعکس این نوع از چیپس بسیار خوشمزه هستند. مسئله اینجاست که شما هرگز قادر به تمام کردن کامل بسته نخواهید بود.

حتی اگر یک بسته از این چیپس را برای مهمانی بخرید، باز هم حداقل نیمی از بسته 5 پوندی باقی خواهد ماند. هیچکس قادر به خوردن این حجم از گواکاموله (نوعی دیپ بر پایه آواکادو که با تورتیلا سرو می گردد) نیست. برای تمام کردن کامل بسته دستکم 4 ماه زمان باید صرف کرد. از طرفی دیگر برای تهیه این محصول از روغن هیدروژنه استفاده شده است.

حوله های کاغذی و دستمال توالت را بهتر است از کاسکو نخرید

خریدن دستمال کاغذی و دستمال توالت در مقادیر زیاد و بزرگ با این قیمت بسیار معامله خوبی است اما معمولاً در خانه های امروزی که بسیار کوچک ساخته می شوند، فضای کافی برای نگهداری از آنها وجود ندارد و شاید مجبور شوید که از آن ها به عنوان میز عسلی بهره ببرید.

سمعک

سمعک ها بسیار گران بوده و ممکن است تحت پوشش بیمه هم نباشند. کاسکو اما آنها را با قیمت کمتری عرضه می نماید. اما جدا از هزینه کم آن شاید بهتر است قبل از خرید این محصول اندکی بیشتر فکر کنید. بعضی از افراد از خدمات پس از فروش بد بعضی از فروشگاه های کاسکو شکایت دارند و بعضی دیگر از فروشگاه ها تجهیزات کافی و کامل برای تنظیم کردن این دستگاه ها در اختیار ندارند.

سمعک ارزانی که به درستی کار نکند، انتخاب مناسبی برای شما نیست. قبل از خرید این محصول نظرات کاربران را با دقت مطالعه کنید.

لباس های مارک دار را از کاسکو نخرید

توجه کنید که بیشتر لباس های مارک عرضه شده در فروشگاه کاسکو به نسبت لباسهای عرضه شده در فروشگاه همان برند کیفیت کمتری دارند. روزنامه دیلی میل پیشنهاد داده است که این لباس ها را با قیمت کمتر نسبت به فروشگاه اصلی از فروشگاه های مارشال تهیه کنید.

مایع لباسشویی کرکلند

با وجود اینکه روی بسته بندی این محصول دو واژه free و clear درج شده است، بعضی خریداران می گویند که بعد از پوشیدن لباسی که با این شوینده شسته شده است، دچار درماتیت پوستی تماسی (contact dermatitis) شده اند. کاربران از 5 ستاره به این شوینده 2.8 ستاره داده اند.

پوشک

یک باکس بزرگ پوشک برای افرادی که بچه کوچک دارند، گزینه بسیار مناسبی است. اما از یک زمانی به بعد کودک به سرعت رشد نموده و شما به یکباره با حجم زیادی پوشک روبرو خواهید بود که برای کودک شما کوچک شده اند.

از طرفی دیگر به گزارش دیلی میل شما با قیمت کمتر می توانید این محصول را از فروشگاه هایی مانند تارگت، والمارت یا آمازون تهیه کنید.

خرس های عروسکی بزرگ

در هنگام قدم زدن در فروشگاه حتماً چشمتان به این عروسک های خرسی غول پیکر افتاده است. این عروسک های جای بسیار زیادی را اشغال می نمایند و در خانه های کوچک امروزی مکان زیادی برای نگهداری از آن ها وجود ندارد. پس مراقب باشید که در دام این عروسک های غول پیکر نیفتید.

انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1181

به "راهنمای خرید از فروشگاه کاسکو (Costco) کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "راهنمای خرید از فروشگاه کاسکو (Costco) کانادا" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید از فروشگاه کاسکو (Costco) کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید