اهدای لباسهای دسته دوم در تورنتو

اگر لباسی خریدید که دلتان میخواهد آن را اهدا کنید در ادامه برایتان خواهیم گفت.

اهدای لباسهای دسته دوم در تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: سالانه بیش از 20 میلیارد پوند منسوجات به عنوان زباله دفن می شود و تنها 10 درصد از آن به خیریه ها یا فروشگاه های دست دوم اهدا می شود. شما با بازیافت لباس های قدیمی تان به طور همزمان به بهبود خرده فروشی، بحران زیست محیطی و کمک های بشردوستانه می پردازید. اهدای لباس های غیرضروری و دست دوم، روشی سالم و مبتکرانه برای بازسازی صنعت مد است. به علاوه، اهدای لباس های مستعمل به پناهگاه ها یا فروشگاه هایی که بازپرداخت می کنند، راهی عالی برای پاکسازی و در عین حال احساس خوب کمک به دیگران در تورنتو است.

اگر به بازیافت اهمیت می دهید و می خواهید دنیا را جایی زیباتر کنید، حتماً این مقاله را بخوانید. در این مقاله ما بیش از 25 مکان در تورنتو را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم که می توانید لباس های خود را در آنجا اهدا کنید. این مکان ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که در زیر به آنها اشاره شده است:

دسته اول: دست دوم فروشی ها در شهر تورنتو برای اهدای لباس دست دوم

  • Salvation Army

در دست دوم فروشی ارتش نجات می توانید لباس ها، لوازم خانگی و اثاثیه دست دومی را که زیاد کهنه نشده اند، به دیگران اهدا کنید تا از آن ها استفاده کنند و نیازهای خود را برطرف سازند. هرچه باشد، زباله های شما می تواند به مثابه گنجی برای دیگری باشد.

  • Value Village

دست دوم فروشی روستای ارزش با سازمان های غیرانتفاعی تورنتو همکاری می کند. این مجموعه، افراد را به استفاده بهینه از لباس هایشان و اهدا وسایل غیر ضروری شان به دیگران، تشویق می کند. هدف این مجموعه رسیدن به یک جامعه و یک سیاره پاک و سالم است.

  • Habitat For Humanity Restore

Habitat ReStore مجموعه دست فروشی هایی در تورنتو است که هم اکنون 11 شعبه فعال در سراسر منطقه GTA، تورنتو دارد. این مجموعه، کالاهای خانگی منحصر به فرد شما را در فروشگاه قدیمی و عتیقه خود به فروش می رساند. می توانی انواع مبلمان، لوازم و دکوری های منزلتان را در این مکان اهدا کنید تا به قیمت فروش خریداری شوند!

  • H&M

اچ اند ام مجموعه فروشگاه های معروف در سراسر دنیا است که مطمئناً اسم آن را شنیده اید. این فروشگاه پرطرفدار یک برنامه بازیافت با شعار کاهش، استفاده مجدد و پوشیدن مجدد دارد که البته دوستداران زیادی نیز پیدا کرده است. از طریق این برنامه شما می توانید تمامی منسوجات خود را به نزدیکترین فروشگاه H&M در محل زندگیتان ببرید و فروشگاه، سریعاً آن ها را به کارخانه بازیافت می فرستد. به ازای هر کیف وسایل دست دوم، شما یک کارت تخفیف 5 دلاری برای خرید 30 دلاری در فروشگاه دریافت خواهید کرد! نکته مهم در مورد این فروشگاه این است که شما می توانید حتی کهنه ترین و قدیمی ترین لباس هایتان را هم اهدا کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

  • Common Sort

Common Sort با داشتن 3 شعبه در تورنتو، قطعاً باید در اول لیست مکان های اهدای شما باشد. این فروشگاه، لباس های دست دوم و سالم شما را به قیمت 25٪ از پول اصلی آن ها یا 50٪ از مبلغی که قصد دارند آن را خودشان بفروشند، از شما خریداری می کند. اگرچه Common Sort یک دست دوم فروشی است اما تعدادی از بهترین لباس های برند و مارک برتر را نیز می فروشد. برندهایی مثل مارک جیکوبز، جیمی چو، کیت اسپید و غیره در این فروشگاه عرضه می شوند. از آنجا که فروشگاه تمام سهام خود را مستقیماً از مشتریان خریداری می کند، موجودی آن دائماً در حال تغییر است. بنابراین اگر لباسی را که دوست دارید مشاهده کردید، پیشنهاد می کنیم فوراً آن را بخرید، شاید این تنها شانس شما باشد!

  • Platos Closet

این فروشگاه دست دوم، کالاهای کم مصرف و سالم شما را خریداری می کند تا وسایلی که مارک دار هستند، هدر نروند و نام تجاریشان باقی بماند. پس هم شما و هم خریدار جدید، با یک تیر دو نشان می زنید و کالای تجاری و شیک دارید!

  • I Miss You Vintage

Miss You Vintage. یک فروشگاه متخصص در فروش مجدد طراحی های لوکس و لباس های قدیمی است. این فروشگاه، مجموعه ای از اقلام طراحان معروف را که به دقت ویرایش شده اند ارائه می کند و خریداران می توانند لباس، لوازم جانبی و جواهرات متنوع را از بهترین مارک های طراحان سطح بالا خریداری کنند.

پس هر وسیله یا طراحی خاصی دارید که می خواهید از شرش خلاص شوید، به خیابان اسینگتون تورنتو بروید و در این فروشگاه آن ها را بفروشید. جنس هایی که قیمتشان بیش از 100 دلار است با 50% تخفیف به فرستنده پرداخت می شوند. شما می توانید برندهایی مانند Chanel، Gucci، Fendi،Zimmerman، Acne Studios و Yves Saint Laurent در این فروشگاه به وفور ببینید.

  • Consign Toronto

برای خرید انواع لباس، کفش، اکسسوری و… که توسط طراحان سطح بالا ساخته شده اند باید به خیابان کویین غربی تورنتو بروید و از این فروشگاه جذاب دیدن کنید. این فروشگاه دست دوم فروشی دارای سه طبقه است که کاملاً مملو از محصولات برندهایی مانند Dior، Balenciaga، Gucci و غیره است. بهترین نکته در مورد این فروشگاه، این است که می توانید در صورت ناراضی بودن از خرید خود، 70 درصد از مبلغ کالاهای خود را پس بگیرید.

دسته دوم: سازمان ها و ارگان ها در تورنتو برای اهدای لباس دست دوم

  • Diabetes Canada Declutter & Donate

این ارگان، بازیافت لباس های دست دوم و کهنه شما را بسیار راحت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس هایی را که می خواهید اهدا کنید در یک کیسه زباله 67 لیتری قرار دهید. یا اگر قصد دارید وسایل خانگیتان اهدا کنید، آن ها را در جعبه ای با وزن حداکثر 40 پوندی قرار دهید. سپس با پرسنل این ارگان تماس می گیرید و زمانی را مشخص می کنید. آن ها در زمان مشخص شده در جلوی خانه شما حاضر هستند و وسایل دست دوم شما را می برند.

  • Best Your Best

Best Your Best توسط سازمان Live to Give Relief اداره می شود. مأموریت این سازمان، ارتقای استقلال اقتصادی مردان در سراسر منطقه تورنتو بزرگ (GTA) از سال 2000 است. این سازمان سعی می کند پوشاک مرتب و باکیفیت را برای مردان این منطقه تهیه کند و آن ها را برای استخدام در شرکت های مختلف آماده نماید. این سازمان، تنها در سال 2018، به بیش از 600 مرد لباس مناسب و تمیز ارائه کرد.

دسته سوم: جعبه های اهدایی لباس در تورنتو مناسب برای لباس های دست دوم

می توانید در سرتاسر تورنتو جعبه های اهدایی لباس که متعلق به مؤسسات خیریه هستند را پیدا کنید و لباس های غیرضروری خود را برای نیازمندان کنار بگذارید.

  • New Circles

New Circles یک مرکز خرید در تورنتو است. شما می توانید در ساعات کاری این مرکز خرید، از ورودی کناری وارد شوید و لباس ها، کفش ها و اکسسوری های خود را در جعبه های مخصوص نیازمندان قرار دهید. شما حتی می توانید یک کمد برای خودتان در این فروشگاه باز کنید و هر وقت خواستید، انواع لباس های دست دومتان را در کمد شخصیتان قرار دهید.

  • Yonge Street Mission

این فروشگاه، لباس های دست دوم شما را خریداری می کند و آن ها را به قیمتی بسیار کمتر به نیازمندان تورنتو می فرشود. هدف این فروشگاه، تاثیرگذاری بر روی جامعه و پر رنگ کردن فرهنگ بازیافت است.

  • Kidney Clothes

شعر این فروشگاه، ما لباسی را که شما نمی خواهید می خواهیم است و اتفاقاً این شعار را هم بسیار جدی می گیرد. این فروشگاه تمامی لباس های اهدایی شما را به مراکز تحقیقاتی که درباره کلیه مطالعه می کنند و سعی در رفع بیماری های کلیوی دارند، اهدا می کند.

  • Dress For Success

هدف اصلی فروشگاه لباس برای موفقیت، توانمندسازی زنان برای ورود به بازار کار و مستقل شدن آنان از لحاظ مالی است. این فروشگاه کمک های مالی را می پذیرد که به ایجاد تأثیر مثبت در دنیای شرکت ها کمک می کند. بهتر است هرچه کت و شلوارهای تمیز و بلوزهای سالمی را که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید برای کمک به این زنان اهدا کنید تا در شغلشان موفق شوند.

  • The New Mom Project

پروژه مادر جدید با تهیه لباس و ملزومات نوزاد به زنانی که به تازگی مادر شده اند و خانواده های حاشیه نشین کمک می کند تا هم مادران و هم نوزادان از آرامش ذهنی برخوردار شوند. مادر بودن کار سختی است، شما با اهدای وسایل و پوشاک لازم یا حتی لباس هایی که برای فرزندتان کوچک شده است، به این افراد کمک بزرگی می کنید.

  • Sistering

امروزه بسیاری از زنان قربانی خشونت های خانگی و حتی در خانه خود می شوند. این مجموعه به زنان آسیب دیده و آن هایی که به تازگی دچار یک تراما شده اند کمک می کند تا آرامش بیشتری پیدا کنند. شما می توانید با اهدای لباس، پتو و کفش برای بزرگسالان و بچه ها، به زنانی که دچار آسیب و تبعیض شده اند، تسکین بدهید و بخشی از این کار خیر باشید.

دسته چهارم: پناهگاه های تورنتو برای اهدای البسه دست دوم

  • Sanctuary Toronto

پناهگاه تورنتو، برای کسانی که به مکانی امن برای بهبودی نیاز دارند یک خانه ارائه می دهد. این پناهگاه امن برنامه هایی را ارائه می کند که به تقویت جامعه کمک می کند و پذیرای اهدایی های لباس برای بیخانمان ها است. بسیاری از افرادی که به پناه گاه ها می آیند، از خانه رانده شده اند و جایی برای ماندن ندارند. شما می توانید با اهدای لباس گرم به آنان دلگرمی بدهید.

  • Covenant House

با اهدای کمک به جوانان بی خانمان که به پوشاک مناسب و کافی نیاز دارند، به جامعه خود کمک کنید. خانه میثاق لباس های زمستانی را به عنوان بخشی از خدمات اهدایی خود می پذیرد تا مردم در زمستان های سرد تورنتو، گرم باشند.

  • Oasis Clothing Bank

Oasis پناهگاهی برای کسانی است که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند و در تلاشند که مواد را ترک کنند. هر لباسی که اهدا کنید به مثابه یک نور در دنیای تاریک این افراد است و به آن ها امید زندگی جدید می دهد.

  • The Scott Mission

مجموعه مأموریت اسکات به افراد بی خانمان یا افرادی که درآمد بسیار کمی دارند، کمک های مالی می کند. این مجموعه حتی برای کسانی که مکانی امن برای زندگی ندارند، پناه می دهد. شما هم می توانید لباس های غیرضروری خود را به این افراد اهدا کنید و هم می توانید به صورت داوطلبانه به این مجموعه کمک کنید.

  • Jessies Centre

این پناهگاه، مکانی امن برای زنان باردار و مادران کم و سن و سال است. اگر لباس نوزاد و هر وسیله ای که برای مادران و زنان باردار لازم است دارید، دریغ نکنید و به این زنان اهدا کنید.

  • Fred Victor

فرد ویکتور یک سازمان خیریه خدمات اجتماعی است که تاکنون تغییرات طولانی مدت و مثبتی را در زندگی افراد بی خانمان و کم درآمد تورنتو ایجاد کرده است. روزانه بیش از 2000 نفر از برنامه ها و خدمات ارائه شده در این سازمان استفاده می کنند. می توانید برای اطلاعات بیشتر و اینکه افراد این مجموعه به چه وسایلی نیاز دارند، به وبسایت آن ها سر بزنید.

  • Horizons for Youth

این پناهگاه برای جوانان بی خانمانی است که در معرض خطر هستند. اکثر افراد این پناهگاه بین سنین 16 تا 24 سال هستند. پناهگاه افقی برای جوانان به افراد کم سن و سال کمک می کند تا زندگی خیابانی را پشت سر بگذارند.

انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1157

به "اهدای لباسهای دسته دوم در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای لباسهای دسته دوم در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید