ویزای کار کانادا برای مهاجرت هنرمندان

یکی از راه ها برای مهاجرت و اقامت دائم در کانادا، اخذ ویزای کار این کشور است. هنرمندان با ارائه برنامه کاری خود به عنوان فعالیتی خوداشتغالی می توانند ویزای کانادا خود را بگیرند، اما این کار شرایط خاصی دارد که ساده هم نیستند. در اینجا می خواهیم این نوع روش برای گرفتن ویزا را معرفی کنیم.

ویزای کار کانادا برای مهاجرت هنرمندان

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، یکی از هموارترین راه‌ها برای مهاجرت هنرمندان به این کشور است. کانادا یکی از برجسته‌ترین کشورهای دینا است و همواره آغوشش را به روی کسب و کارهای نو باز نگه می‌دارد. در چارچوب قوانین این کشور، خوداشتغالی، به راه‌اندازی کسب و کارهای فردی و گروهی گفته می‌شود. متقاضیان مهاجرت خوداشتغالی به کانادا با سابقه کاری خود و همچنین یک بیزنس پلن نو و دقیق می توانند به این کشور پیشرفته وارد شوند تا ایده‌های کسب و کار خود را به حقیقت تبدیل کرده و آن را رشد و گسترش دهند. اما پیش از آن باید دولت این کشور را از جانب خود مطمئن کنید و ویزای کاری کانادا را بگیرید.

متقاضی اخذ ویزای کانادا باید ثابت کند که در حرفه اش سابقه کاری دارد و می‌تواند به اقتصاد و فرهنگ جامعه کانادا کمک کند. مهاجرانی از این دست به دولت کانادا اطمینان خواهند داد که خوداشتغالی خود را در آن کشور نیز ادامه خواهند داد. همچنین باید نشان دهند می‌توانند با این خوداشتغالی هزینه زندگی خود در کانادا را تامین کنند.

درآمد هنرمندان در کانادا چقدر است؟

این یکی از رایج ترین سوالاتی است که بسیاری از متقاضیان هنرمند اخذ ویزای کانادا می پرسند. آن‌ها می‌خواهند بدانند هنرشان در کانادا چقدر خریدار دارد و سقف پیشرفت‌شان تا کجا است؟ این از آن پرسش‌هایی است که لزوما پاسخ منطقی ندارد. بعید است حتی هنرمندان شاغل در کشور کانادا نیز بتوانند پاسخ مشخصی به این سوال بدهند. با این وجود می توان گفت درآمد هنرمندان نسبت به هنری که در آن فعالیت می‌کنند، شهری که برای زندگی برگزیده‌اند و همچنین کیفیت فردی و میزان مهارتشان در بازاریابی متفاوت است.

در وب‌سایت‌های گوناگون و مقالاتی پیرامون مهاجرت هنرمندان به کانادا گاه با ارقامی روبه‌رو می‌شوید که ممکن است شما را شاداب و قاطع و یا سرخورده و مایوس کنند. به این نکته توجه کنید که هیچ‌کدام از این ارقام مبنای دقیقی ندارند و چیزی جز حدس و گمان نیستند. پس آن‌ها را زیاد جدی نگیرید و برنامه آینده خود را بر آن مبنا طراحی نکنید.

شرایط اخذ ویزای کار کانادا برای هنرمندان

برای این که یک هنرمند بتواند ویزای کار کانادا را از مسیر خوداشتغالی دریافت کند، باید ویژگی هایی داشته باشد. در حقیقت در زمان درخواست ویزای کاری شما با ارائه مدارک و برنامه هایتان امتیازهای مختلفی را در زمینه های گوناگون به دست می آورید. مجموع این امتیازها نشان می دهند که آیا شما می توانید وارد این کشور شوید یا نه.

شما برای مهاجرت خوداشتغالی به کانادا و اخذ ویزای کار این کشور، باید از جنبه های مختلف امتیازات لازم را به دست آورید. دولت کانادا معیارهایی را برای بررسی صلاحیت مهاجران دارد و برای هر یک امتیازاتی را در نظر می‌گیرد که جمع‌شان 100 امتیاز است. متقاضی اخذ ویزای کانادا باید 35 امتیاز از این 100 امتیاز را به دست آورد تا بتواند به عنوان یکی از مهاجران خوداشتغال، کار و زندگیش را به کانادا ببرد.

برای دریافت اجازه اقامت و ویزای کاری کانادا شما باید در رشته خود حداقل یک سال سابقه کاری داشته باشید و یا از چهره‌های شناخته شده هنر و صنعت خود در سطح جهان به حساب بیایید. از طرفی باید تا پیش از ارسال درخواست مهاجرت، حداقل 2 سال خوداشتغال بوده باشید؛ در غیر این صورت درخواست شما برای مهاجرت خوداشتغالی رد خواهد شد. سابقه کار یکی از ویژگی های بسیار مهم برای مهاجرت به کانادا است و 35 امتیاز دارد. در واقع اگر این امتیاز را به طور کامل کسب کنید، قطعا با درخواست ویزای کانادا شما موافقت خواهد شد.

مدارک تحصیلی به عنوان معیاری برای سنجش دانش شما در حرفه خودتان مورد بررسی قرار می‌گیرند. این بخش 25 امتیاز دارد. این خود تصویر دقیقی از اهمیت تحصیلات در کسب مجوز برای مهاجرت هنرمندان به کانادا را نشان می دهد. اگر مدرک دکترا داشته باشید، امتیاز کامل را کسب خواهید کرد و اگر تنها تا دیپلم درس خوانده‌اید، از این همه امتیاز تنها پنج امتیاز از آن شما خواهد بود.

سن یکی از آن پارامترهایی است که به مسئولان کانادایی می‌گوید شما تا چه اندازه برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید آمادگی دارید و آیا از پس اداره و رشد و توسعه‌اش بر می‌آیید یا نه. با این وجود سن در میان معیارهای دیگر تنها 10 امتیاز سهم دارد. اگر زیر 21 سال سن دارید، به ازای هر سال، 2 امتیاز از 10 امتیاز شما کم خواهد شد و همین‌طور اگر بیش از 49 سال عمر کردید، به ازای هر سال بیش‌تر، 2 امتیاز از دست خواهید داد.

تسلط به یکی از زبان‌های فراگیر کانادا (انگلیسی یا فرانسوی)، پا به پای آیتم سطح تحصیلات، در مهاجرت هنرمندان به کانادا و اخذ ویزای کانادا اهمیت ویژه‌ای دارد و 25 امتیاز سهم دارد. بهتر است قبل از شروع هر کاری یکی از این دو زبان را به طور کامل فرا گرفته و با ارائه مدرک آیلتس امتیاز این بخش را دریافت کنید.

انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 38

به "ویزای کار کانادا برای مهاجرت هنرمندان" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزای کار کانادا برای مهاجرت هنرمندان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کار کانادا برای مهاجرت هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید