شرایط گرفتن ویزای کار کانادا

گرفتن ویزای کاری کانادا یکی از بهترین مسیرها برای مهاجرت و اخذ اقامت دائمی این کشور است، اما این مسیر پیچیدگی های فراوانی دارد و شما برای گرفتن این ویزا باید شرایط مشخصی را داشته باشید. در ادامه این شرایط را بررسی می کنیم.

شرایط گرفتن ویزای کار کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شرایط گرفتن ویزای کار کانادا از خارج از کانادا

برای گرفتن ویزای کاری کانادا شما باید یک پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی داشته باشید. همچنین باید افسر ویزا را متقاعد کنید که در پایان قرارداد کاریتان و قبل از انقضای اعتبار مجوز کارتان، کانادا را ترک می کنید. نشان دهید که وجه نقد کافی در زمان اقامت برای امرار معاش خود و خانواده تان دارید. اثبات کنید که سابقه کیفری ندارید و همچنین به قانون احترام می گذارید. نشان دهید که خطری برای امنیت کانادا نیستید. ثابت کنید که در سلامت کامل هستید.

شرایط گرفتن ویزای کار کانادا از داخل کانادا

باید مجوز کار یا تحصیل داشته باشید، یا این که همسر یا والدین شما ویزای کاری یا تحصیلی داشته باشند. برای کار مشخصی مجوز کار دارید و بخواهید برای کار دیگری درخواست مجوز کنید. باید مجوز اقامت موقت شما اعتبار 6 ماه یا بیشتر داشته باشد. قبل از آن که بتوانید برای ویزای کار اقدام کنید، پرونده اقامت دائم شما باید به مرحله خاصی رسیده باشد.

شرایط گرفتن ویزای کار کانادا در زمان ورود به کانادا

شما می توانید در زمان ورود به کانادا برای مجوز کار اقدام نمایید، ولی تنها در صورتی که شرایط زیر را داشته باشید: از ویزای دیدار معاف باشید و بتوانید بدون ویزا وارد کانادا شوید. کار شما احتیاجی به تاییدیه از طرف اداره منابع انسانی و توسعه مهارت های کانادا نداشته باشد، یا این تاییدیه را داشته باشید. اگر کار شما نیاز به تاییدیه اداره منابع انسانی و توسعه مهارت های کانادا داشته باشد، در صورتی می توانید در زمان ورودتان به خاک این کشور برای مجوز کار اقدام کنید که این تاییدیه قبل از ورودتان صادر شده باشد.

توجه کنید که در حالت کلی، مهاجرت به کانادا از هر طریق (شامل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا، ویزای تضمینی کانادا و ویزای سرمایه گذاری در کانادا) بر اساس Point Based System است، به این معنی که شما بر اساس هر ویژگی‌تان یک امتیاز خاص می گیرید که همه آنها با هم جمع شده و در نهایت یک نمره یا معدل به شما داده می شود. این نمره تعیین کننده آن است که آیا شما واجد شرایط گرفتن ویزای کانادا هستید یا خیر. هرچه نمره شما بالاتر باشد، شانس موفقیت پرونده شما در اخذ ویزا بالاتر می رود.

انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 31

به "شرایط گرفتن ویزای کار کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرایط گرفتن ویزای کار کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط گرفتن ویزای کار کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید