دلایل ریجکت ویزای کاری کانادا چیست؟

اخذ ویزای کار یکی از معمول ترین مسیرها برای به دست آوردن امکان سفر به این کشور و در نهایت بعد از مدتی اقامت دائمی در آن است. برای گرفتن این ویزا شما باید شرایط لازم را داشته باشید و مدارک مشخصی را ارائه کنید، اما ممکن است در نهایت با درخواست شما موافقت نشده و ویزای شما ریجکت شود. معمول ترین دلیل‌ها برای ریجکتی ویزای کانادا در این کاری این‌ها هستند:

دلایل ریجکت ویزای کاری کانادا چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: عدم تسلط بر زبان انگلیسی و یا فرانسه یکی از معمول ترین دلایل است. شما برای اخذ ویزای کاری کانادا و کار کردن در این کشور، می بایست مدرک زبان آیلتس 7 برای استان های انگلیسی زبان و مدرک B2 برای استان های فرانسوی زبان را داشته باشید. در حالتی که متقاضی مدرک زبان با این شرایط را نداشته باشد، افسر ویزا بررسی مدارک را انجام نخواهد داد و مستقیما درخواست او را ریجکت می کند.

نکته بعدی این است که متقاضی اخذ ویزای کانادا، باید به دولت این کشور ثابت کند که توانایی پرداخت یک سال هزینه های زندگی، رفت و برگشت به کشور کانادا و همچنین اجاره مسکن را دارد. منظور از توانایی مالی، تمامی دارایی های متقاضی است، بدون هیچ کمکی از شخص دیگری و یا استفاده از حقوق های دریافتیش در کانادا. در صورت عدم اثبات توانایی مالی، افسر ویزای کانادا، درخواست متقاضی را ریجکت خواهد کرد.

در صورت داشتن سوابق کیفری در زمینه جرائمی مانند دزدی، موارد مربوط به مواد مخدر، دعوا و نزاع، عضویت در گروه های تروریستی و یا گروه هایی که باعث اختلال در نظم عمومی شده اند، ویزای کار کانادا متقاضی ریجکت خواهد شد.

مشخص نبودن هدف از کار در کانادا و عدم ارائه برنامه کاری مناسب از دیگر دلایل ریجکتی ویزا است. متقاضی ویزای کارگر ماهر، باید تمامی اهداف خود را برای کار کردن در این کشور اعلام کند. همچنین او باید تمامی برنامه های کاری خود در کانادا را به افسر ویزا ارائه دهد. در صورت مشخص نشدن اهداف کاری و عدم ارائه برنامه های مناسب، ویزای کاری به او داده نمی شود.

متقاضیان اخذ ویزای کاری کانادا، نباید هیچ گونه بیماری واگیرداری مانند وبا، هپاتیت، سل و بیماری هایی از این نوع داشته باشند؛ بیماری هایی که می توانند سلامت عمومی در این کشور را به خطر بیاندازند. در صورتی که متقاضی چنین بیماری هایی داشته باشد، درخواست ویزای او ریجکت خواهد شد و مجاز به کار کردن در کانادا نخواهد بود.

نداشتن دعوت نامه کاری معتبر از دیگر دلایل ریجکت ویزای کانادا است. برای اخذ ویزای کاری کانادا، متقاضی باید دعوت نامه از طرف یک کارفرما، شرکت و یا یک موسسه معتبر ارائه دهد. در صورتی که متقاضی دعوت نامه غیر معتبر به افسر ویزا ارائه دهد، ویزای او ریجکت خواهد شد.

انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 28

به "دلایل ریجکت ویزای کاری کانادا چیست؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "دلایل ریجکت ویزای کاری کانادا چیست؟" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ریجکت ویزای کاری کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید