برنامه سفر خانوادگی به مونترال

سفر خانوادگی با بچه‌ها چالش‌های خاص خودش را دارد. بچه‌ها معمولاً زود خسته می‌شوند و ممکن است علاقه‌مند به جاذبه‌های گردشگری سنتی نباشند. برای اینکه سفر خانوادگی به مونترال برای همه اعضای خانواده لذت‌بخش باشد، باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

برنامه سفر خانوادگی به مونترال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مونترال شهری است که برای خانواده‌ها برنامه‌های تفریحی متنوعی دارد. در این شهر می‌توانید از موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی گرفته تا پارک‌ها و مراکز تفریحی را پیدا کنید. به ویژه در فصل تابستان، مونترال میزبان جشنواره‌ها و رویدادهای مختلفی است که برای خانواده‌ها مناسب هستند.

شروع صبح با یک صبحانه عالی

برای اینکه یک روز پرمشغله گردشگری در مونترال را با انرژی و انگیزه شروع کنید، بهتر است کل خانواده برای صرف صبحانه‌ای خوشمزه به یکی از شعبه‌های ژولیت و شکلات بروید. این برند مشهور مونترالی، منوی مخصوص بچه‌ها هم دارد که شامل انواع کرپ‌های خوشمزه با روکش شکلات، کارامل، شربت افرا و تخم‌مرغ هم‌زده است. علاوه بر این، در منوی کودکان ژولیت و شکلات، میوه، ماست با میوه‌های فصلی و گرانول شکلات هم وجود دارد. تمام این خوراکی‌های لذیذ با یک لیوان آبمیوه یا شیر سرو می‌شوند و یک تخم‌مرغ شانسی شکلاتی هم هدیه می‌دهند.

تئاتر بچه ها

بعد از یک صبحانه مقوی، سری به تئاتر سناتور بزنید و از نمایش‌های مخصوص کودکان لذت ببرید. این تئاتر در شنبه‌های صبح، نمایشنامه‌های انگلیسی و نمایش‌های عروسکی اجرا می‌کند. بلیط تئاتر برای بزرگسالان 10 دلار و برای کودکان 8 دلار است.

تجربه علمی و کسب دانش

در بعدازظهر، می‌توانید به اسپاس پور لاوی بروید و یک روز علمی و سرگرم‌کننده را تجربه کنید. این مرکز آموزشی و تجربی، چهار بخش اصلی دارد: بیودوم، اینسکتاریوم، سیاره‌نما و باغ‌های گیاه‌شناسی. در بیودوم، می‌توانید از نزدیک با محیط‌های طبیعی مختلف آشنا شوید. در اینسکتاریوم، دنیای حشرات را کشف کنید. در سیاره‌نما، به اعماق فضا سفر کنید. و در باغ‌های گیاه‌شناسی، با انواع گیاهان آشنا شوید.

رفتن به شهربازی

یکی دیگر از تفریحات مجذوب نماینده و خانوادگی در مونترال، لا فرایند (La Ronde)، بزرگ ترین شهربازی استان کبک و دومین شهربازی بزرگ کانادا است. این پارک از اواسط ماه می تا اواخر اکتبر باز بوده و بیش از 40 وسیله بازی و جاذبه های مختلف مانند 10 مدل ترن هوایی متفاوت دارد. این پارک در جزیره سنت هلن (Île Sainte-Hélène) واقع شده و بعلاوه سالانه میزبان اینترناسیونال دِ فو لوتوی کبک (LInternational des Feux Loto-Québec) می گردد. این رویداد بین المللی، رقابتی در زمینه آتش بازی است و در سال 2019 وارد 35 سالگی اش شد.

امتحان کردن بستنی های دست ساز

مهم نیست بعد از ظهرتان را چطور پر می کنید، در هر صورت باید بین جاذبه ها یک بستنی هم خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم برای یک بستنی خوشمزه، به سراغ یکی از بستنی فروشی های محبوب شهر مانند لو گلاسیه بیلبوکه (Le Glacier Bilboquet)، لا دیپری (La Diperie) یا کم کوبا (Kem CoBa) بروید. در بین این بستنی ها طعم هایی فوق العاده و بی همتا پیدا می کنید که تمام خانواده می توانند بسته به سلیقه خود از آن ها لذت ببرند. پیشاپیش منتظر صف های طولانی باشید زیرا مردمی از تمام سنین به سراغ بستنی های خوشمزه این فروشندگان می آیند.

برای شام به یک رستوران هری پاتری بروید

رستوران لاک هارت (Lockhart) در سن دنی (Saint-Denis) در محله پلاتو (Plateau) واقع شده و برای بچه ها هم معجون ها و اکسیرهایی دارد. اگر قبل از ساعت 8 شب برسید بچه ها هم می توانند از نوشیدنی هایی مانند بیگ بَد وولف یا تین وُرث آیس تی لذت برده و در کنار شما شام و دسری لذیذ نوش جان نمایند. دسرهای اینجا شامل گرِیو یارد چیز کیک و هاوس میِد چاکلت فراگز می گردد. این رستوران برانچ هم به مشتریان ارائه می نماید.

گشت و گذار در بخش تاریک شهر

وقتی تاریکی بر شهر حکم فرما می گردد، می توانید به همراه خانواده به تور گوست واک در محله قدیمی مونترال بروید. در این تور می توانید به گشت و گذار در تاریخی ترین خیابان های مونترال پرداخته و به وسیله یک فرد حرفه ای که داستان هایی ترسناک از مونترال را برایتان بازگو می نماید، هدایت شوید. بچه ها و بزرگسالان می توانند به یک میزان از این تور یک ساعت و نیمه با داستان های مرموز جنایی، جادوگری و ترسناک لذت ببرند.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 14 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 984

به "برنامه سفر خانوادگی به مونترال" امتیاز دهید

2 کاربر به "برنامه سفر خانوادگی به مونترال" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر خانوادگی به مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید