سفر به کانادا در همه فصول سال

هر فصلی در کانادا شگفت انگیز است و زیبایی هایی دارد که در فصل دیگری یافت نمیشود، در ادامه از جذابیت های فصول مختلف برایتان میگوییم.

سفر به کانادا در همه فصول سال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کلبه های شیرین

با بازگشت بهار و شروع به افزایش دما، شیره درختان افرا نیز افزایش می یابد. در ماه های فوریه و اواسط آوریل، محلی که به عنوان "فصل قند" شناخته می شود، صنعت معروف شربت افرا در کانادا دوباره به تولید می رسد.

وسط جنگل های ساخته شده از درختان افرا، از کلبه ها به عنوان محلی برای ذخیره شیره و همین طور لذت بردن از فضا نیز استفاده میشود.

یک منوی معمول در یکی از این کلبه ها می تواند شامل لوبیای پخته شده با شربت افرا و املت با شربت افرا، و همچنین ژامبون گوشت افرا و پوست گوشت خوک سرخ شده ترد باشد. پودینگ ها شامل پای شکر افرا، پنکیک، و کوفته در شربت افرا هستند. اگر هنوز برف بر روی زمین باقی مانده، شما یک غذای واقعی را تجربه می کنید: تافی سنتی افرا که مخصوص کانادا است.

هاکی

هاکی روی یخ ورزش ملی زمستانی کانادا است، ورزشی منحصر به فرد که "هاکی" نامیده می شود. فصل لیگ ملی هاکی از اکتبر تا آوریل ادامه دارد و بدون شک حضور در یک مسابقه در یکی از شهرهای بزرگ کشور از بهترین فعالیت های سفر شما خواهد بود.

این مسابقات بعد از ظهرها و عصرها برگزار می شود و تیم هایی از کانادا و ایالات متحده در آن شرکت می کنند. مسابقات سریع و وحشیانه است و جو هیجان انگیزی برقرار است، مخصوصاً اگر حریف از جنوب آمده باشد. کانادایی ها هاکی را بسیار جدی می گیرند و در بازی ها جنبه هایی از خود نشان می دهند که بندرت در زندگی روزمره نشان می دهند.

نهنگ های خاکستری

فصل تماشای نهنگ های ونکوور از آوریل تا اکتبر است، اما بدون شک بهار بهترین زمان برای تماشای نهنگ در این قسمت زیبا از کانادا است. گردشگران کمتر هستند، قیمت ها پایین تر است و هوادوست داشتنی است.

مطمئناً این بهترین زمان برای دیدن نهنگ های خاکستری است. آنها معمولاً در ماه آوریل و می پیدا میشوند و بسیاری از افراد محلی معتقدند که بهترین زمان سال برای دیدن آنها است. اگر خوش شانس باشید، برخی از پستانداران دریایی را نیز مشاهده خواهید کرد.

شفق قطبی

در حالی که اکثر مردم هنگام برنامه ریزی برای دیدن شفق قطبی، به ایسلند و اسکاندیناوی قطب شمال فکر می کنند، کانادا نیز مکانی عالی برای دیدن آنها است. علاوه بر این، هزینه های روزمره شما نیز در آنجا ارزان تر است.

شفق قطبی را هر زمستان در مناطق شمالی کانادا می توان مشاهده کرد. بهترین مکان ها برای دیدن آنها می توان به Yellowknife در سرزمین های شمال غربی، Whitehorse و Dawson City و Iqaluit در Nunavut اشاره کرد.

چرچیل در مانیتوبا یکی دیگر از نقاط محبوب برای دیدن آنهاست - فقط مراقب خرس های قطبی باشید. پارک ملی Jasper، یک در شمال Calgary، احتمالاً در دسترس ترین مکان برای دیدن نورهای شمالی در کانادا است.

برگ های پاییزی

جاده های نیوانگلند در ایالات متحده مملو از توریست هایی است که به دنبال دیدن رنگ های پاییزی هستند، محلی زیبا تر از جاده هم وجود دارد که نسبتاً خالی است. نام آن Musoka است، در انتاریو، سرزمینی از دریاچه ها و جنگل ها که در آن احساس می کنید در تونلی مملو از رنگ رانندگی می کنید.

Lake of Bays Scenic Drive بهترین مسیر در میان مسیرهایی با "برگهای پاییزی" در منطقه است. این مسیر پرپیچ و خم که یک حلقه 80 کیلومتری دارد، مناظر چشمگیری از دریاچه ها، سنگ ها و رنگ های باشکوه پاییزی را در سپتامبر و اکتبر نمایش می دهد.

وقت بگذارید و در روستاهای جذاب Baysville، Dwight و Dorset توقف کنید تا غذاهای محلی در نانوایی ها، رستوران ها و کارخانه های آبجوسازی را تجربه کنید. گشت و گذار در دریاچه با یک کشتی بخار تاریخی نیز تجربه خوبی خواهد بود.

انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 583

به "سفر به کانادا در همه فصول سال" امتیاز دهید

3 کاربر به "سفر به کانادا در همه فصول سال" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کانادا در همه فصول سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید