زندگی در ارزان ترین شهرهای کانادا

مهاجرت و زندگی در یک کشور جدید نیازمند برنامه ریزی های فراوانی است. یکی از مهم ترین دغدغه های علاقه مندان به مهاجرت به کانادا هزینه زندگی در این کشور است. در ادامه می خواهیم برخی از ارزان ترین شهرهای این کشور برای زندگی را به شما معرفی کنیم.

زندگی در ارزان ترین شهرهای کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شربروک ششمین شهر بزرگ استان کبک است. این شهر به دلیل داشتن مراکز فرهنگی و اقتصادی بسیارش شناخته می شود. اگر به دنبال اخذ ویزای دانش آموزی کانادا برای فرزندان خود هستید، خوب است بدانید این شهر بالاترین تعداد دانش آموزان خارجی در کبک را دارد. هزینه اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 475 دلار و یک واحد آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر 405 دلار است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این شهر، زندگی در فضای باز آن است. شربروک در همه جا کوه ها، رودخانه ها، دریاچه ها و پیست های اسکی دارد که گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند.

شربروک در محل رودخانه های سنت فرانسیس و مگوگ قرار دارد. خطوط ریلی ملی، این شهر را به قطب حمل و نقل مهمی تبدیل کرده اند و از این جا کالاها به صورت مداوم به داخل و خارج از کشور حمل می شوند. این شهر همچنین به مکانی عالی برای شروع کار شرکت ها تبدیل شده است. هر چند شربوک رشد اقتصادی خود را بیشتر از بخش تولید به دست آورده، اما صنعت خدمات هم آرام آرام در حال رشد است و نقش مهمی را در اقتصاد بازی می کند.

شهر مونکتون در قلب ماری تایم قرار دارد و از طریق قطار، هواپیما و بزرگراه در دسترس است. این شهر 140 هزار نفر جمعیت دارد. اگر دوست دار طبیعت هستید، این شهر یک بهشت واقعی برای شما محسوب می شود، چرا که پارک های ملی و سواحل زیادی دارد. جامعه شهری مونکتون پویا است و قیمت خوب املاک باعث شده تا در لیست شهرهای ارزان کانادا قرار بگیرد. اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 734 دلار و اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر 642 دلار است.

در شهر مونکتون و محدوده آن بیش از 1.4 میلیون نفر زندگی می کنند که اکثر این افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود به این شهر می آیند. نیمی از نیروی کار مونکتون به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند. شرکت های مختلف در بخش امور مالی، بازی های ویدئویی و انیمیشن در این شهر فعال هستند. اگر از ترافیک خوشتان نمی آید، عاشق مونکتون خواهید شد، چرا که در کمتر از نیم ساعت می توانید به هر جایی دسترسی داشته باشید.

انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 258

به "زندگی در ارزان ترین شهرهای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی در ارزان ترین شهرهای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید