زندگی ارزان در کانادا

در بخش قبل شما را با برخی از ارزان ترین شهرهای کانادا آشنا کردیم. در ادامه می خواهیم شهرهای بیشتری را به شما معرفی کنیم، شهرهایی که هزینه زندگی در آنها پایین است و دارندگان ویزای کانادا می توانند آنها را برای اقامت دائم و مهاجرت مد نظر قرار دهند.

زندگی ارزان در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: سنت کاتارینز یکی از شهرهای ارزان کانادا است که با عنوان باغ شهر مشهور است. این شهر با فضاهای سبز، باغ ها، پارک ها و مسیرهای پیاده روی فراوان پر شده است. این شهر تحت تاثیر شهرت آبشار نیاگارا قرار دارد که توجه مسافران تور کانادا زیادی را به سمت خود جلب می کند. هزینه زندگی در کانادا در شهر سنت کاتارینز، بسیار کمتر از میانگین کل کشور است. صنایع تولیدی و خدماتی نقش مهمی در اقتصاد این شهر بازی می کنند. سنت کاترینز دومین شهر بزرگ در منطقه نیاگارا و ششمین منطقه شهری بزرگ در انتاریو است. دانشگاه براک کانادا و کالج نیاگارا در نزدیکی این شهر قرار دارند.

کیچینر به خاطر صحنه تجاری پر رونق و جامعه مدرنش همه ساله در حال پیشرفت و گسترش است. نرخ بیکاری در این شهر پایین است. در مرکز آن می توانید خانه هایی قدیمی متعلق به زمان های قبل از جنگ جهانی دوم را ببینید. اگر به دنبال زندگی در شهرهای ارزان کانادا هستید، محله ویکتوریا هیلز در این شهر برای شما مناسب خواهد بود. با زندگی در این شهر امکان ورود به بازار کار واترلو را هم دارید، چرا که فاصله چندانی با این شهر ندارد.

شهر ابوتسفورد حدود 141 هزار نفر جمعیت دارد و اقلیت های مختلفی در آن زندگی می کنند. این شهر در نزدیکی ونکوور، ریچموند و برنابی قرار دارد و فاصله چندانی با مرز آمریکا ندارد. با وجود 46 مدرسه دولتی، 4 مدرسه خصوصی و 8 موسسه برای تحصیلات تکمیلی، می توان گفت که این شهر یک سیستم آموزشی قوی دارد. این شهر هم در لیست ارزان ترین شهرهای کانادا قرار دارد و جامعه متنوع، پرنشاط و فضای دوستانه اش باعث شده تا به یکی از اولین انتخاب های دارندگان ویزای کانادا تبدیل شود.

انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 259

به "زندگی ارزان در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "زندگی ارزان در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی ارزان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید