سفر در زمستان به تورنتو با بچه ها

اگر در زمستان قصد سفر به کانادا را به همراه خانواده و بچه ها دارید در ادامه با سرگرمی های پیشنهادی همراه ما باشید.

سفر در زمستان به تورنتو با بچه ها

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: زمستان های کشور کانادا آنقدر سرد است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا تمام طول روز را در خانه سپری نمایند. در صورتی که شما هم چنین تصمیمی دارید، قطعا به یک لیست از فعالیت های سرگرم نماینده ای که می توانید با کودکان انجام دهید نیاز خواهید داشت تا به وسیله آن ها خود را تا فرارسیدن فصل بهار سرگرم کنید. شما می توانید فعالیت های مخصوص به خود را در داخل خانه داشته باشید که از جمله آن ها می توان به ساخت فیلم و کلیپ، ساختن قلعه اسباب بازی، آشپزی، شیرینی پزی یا برگزاری مهمانی های مختلف اشاره نمود.

با این وجود، تب کابین (افسردگی ناشی از قرنطینه و ماندن در خانه) یک عارضه واقعی است؛ بنابراین، در نهایت شما مجبور به ترک منزل خود خواهید شد و نمی توانید دائما در داخل آن خود را حبس کنید. لیستی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، فعالیت هایی است که می توانید در بیرون از خانه خود و در فضاهای بسته انجام دهید. این فعالیت ها را می توانید در فصل زمستان با کودکان خود انجام دهید تا هم از سرمای زمستان در امان مانده و هم چند ساعتی از یکنواختی فضای خانه دور شوید.

بازدید از موزه ها و گالری ها

موزه ها و گالری های مختلفی برای بازدید در تورنتو وجود دارد. شما می توانید از گالری هنری انتاریو (Art Gallery of Ontario) یا موزه Royal Ontario Museum تماشا کنید که دارای رویدادها و نمایشگاه های مجذوب کنندهی برای کودکان نیز هست. بعلاوه در صورتی که به ورزش علاقه مند هستید، Hockey Hall of Fame، تالاری مخصوص مشاهیر هاکی است که می توانید چیزهای شگفت انگیزی در آن مشاهده کنید. یکی دیگر از مکان هایی که برای بازدید می توانید به آن مراجعه کنید، مرکز علمی انتاریو (Ontario Science Centre) است که از فیلم ها و آثار نمایشی علمی زیادی برخوردار است.

بازدید از باغ وحش و اکواریم ها

یکی از مجذوب کننده ترین کارهایی که می توانید در فضای بسته انجام دهید، تماشای حیوانات در باغ وحش ها و اکواریوم ها است. می توانید به اکواریوم ریپلی بروید تا از بیش از 16000 حیوان دریایی تماشا نموده و به وسیله استخر های لمسی (استخری که بالای آن باز بوده و بازتماشامایندگان می توانند به وسیله آن حیوانات دریایی را لمس نموده و حتی به آن ها غذا بدهند) با آن ها از نزدیک ارتباط برقرار کنید.

باغ وحش تورنتو در تمام طول ساز باز بوده و شما می توانید در این محل حیوانات و گونه های مختلفی را از سراسر دنیا ببینید. بعلاوه با رفتن به باغ وحش Reptilia Reptile می توانید از نزدیک با گونه های مختلف خزندگان، دوزیستان و عنکبوتیان نیز آشنا شوید. قطعا تماشای حیوانات مختلف از جمله فعالیت هایی است که هم برای کودکان سرگرم نماینده بوده و هم بسیار برای آن ها آموزنده خواهد بود.

شرکت در کلاس ها و کارگاه های مختلف

کلاس ها و کارگاه های آموزشی بسیار زیادی در شهر تورنتو برگزار می شوند که با شرکت در آن ها علاوه بر اوقات خوشی که می گذرانید، می توانید مهارت های تازه و کاربردی را بیاموزید. به عنوان مثال شما می توانید در کلاس های مربوطه، در خصوص خلبانی هواپیمای جنگنده مطالبی را یاد بگیرید، استعدادهای هنری نهفته خود را کشف کنید، برنامه نویسی کامپیوتر را بیاموزید یا اینکه با مهارت آشپزی و طرز تهیه غذاهای مختلف آشنا شوید.

گشت و گذار در مراکز علمی

در صورتی که فرزند شما به یادگیری علاقه مند است، می توانید او را به گشت و گذار در میان مکان های علمی مختلفی که در تورنتو وجود دارد تشویق کنید. مرکز علمی اونتاریو (The Ontario Science Centre) دارای لیستی بی سرانجام از فعالیت ها، رویدادها، نمایشگاه ها و فیلم های علمی است. بعلاوه می توانید نمایش ها، کلاس ها و رویدادهای علمی سرگرم نماینده ای را نیز در مراکز علمی از جمله Chamelea Science Center، Mad Science و Action Potential Lab پیدا نموده و در آن ها شرکت کنید.

اتاق فرار و مدرسه جاسوسی

حتما تا به امروز در خصوص اتاق های فرار شنیده اید. شما می توانید همراه با خانواده یا دوستان خود به این مکان ها بروید. در اتاق فرار، شما را در یک اتاق حبس می نمایند و باید به یاری همراهان خود، راهی برای فرار و نجات از آن محل پیدا کنید. حل معماهایی که در این مسیر بر سر راه شما قرار می گیرند، یک روش عالی و سرگرم نماینده برای وقت گذراندن و تقویت رابطه شما با کودکان بوده و قطعا اوقات خوشی را در این محل خواهید گذراند. در صورتی که علاقه زیادی به اتاق های فرار ندارید، می توانید به سراغ یک ماجراجویی جاسوسی همه جانبه در Undervocer Kids Amazing Spy Parties بروید.

پارک های بازی سرپوشیده

یکی از راه های عالی برای گذراندن یک روز هیجان انگیز، رفتن به پارک های سرگرمیی است. در این پارک ها سرگرمیات مختلفی از جمله بولینگ، بازی های رقابتی، لیزرتگ، مینی گلف و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند. می توانید با جستجو در فضای اینترنت، پارک سرگرمیی مد نظر خود را پیدا نموده و یکی از روزهای خود را برای رفتن به آن محل کنار بگذارید.

زمین بازی سرپوشیده کودکان

قطعا کودکان در محیط خانه نمی توانند آن طور که باید فعالیت داشته باشند. زمین های سرپوشیده، محل مناسبی است که می توانید کودکان خود را برای تخلیه انرژی و فعالیت به آنجا ببرید؛ بعلاوه این محل به شما این امکان را می دهد که چند دقیقه ای را با خود خلوت کنید. در این محل کودکان می توانند در محیطی امن و مجذوب کننده، از جاهای مختلف بالا بروند، سرسره بازی نمایند، به این طرف و آن طرف بپرند و بازی های مختلفی را با هم سن و سالان خود انجام دهند. با جستجوی کوتاهی در اینترنت می توانید زمین های بازی نزدیک به محل زندگی خود را پیدا کنید.

زمین های اسکیت سرپوشیده

فعالیت در فصل زمستان کار چندان راحتی نیست، مخصوصا اینکه بسیاری از مردم به علت سردی هوا تمایلی به رفتن بیرون از خانه ندارند. خوشبختانه راه های زیادی برای انجام فعالیت و حفظ تناسب اندام در این فصل وجود دارد، مانند اسکیت سواری. شما می توانید در پیست Maple Leaf Gardens قدیم (Mattamy Athletic Centre تازه) یا بسیاری از پیست های سرپوشیده موجود در شهر تورنتو، اسکیت سواری کنید. بعلاوه در صورت تمایل، پیست های سرپوشیده زیادی نیز در این شهر برای اسکیت های چرخ دار وجود دارند که می توانید با فرزندان خود به آنجا بروید.

صخره نوردی

صخره نوردی یک راه عالی برای افزایش شجاعت و اعتماد به نفس است. بعلاوه این کار بسیار سرگرم نماینده تر از تماشای کودکان در حال بالا رفتن از وسایل و قسمت های مختلف خانه است! شما می توانید مکان های سرپوشیده مخصوص به صخره نوردی تورنتو را در اینترنت جستجو نموده و یک سرگرمی عالی را به برنامه خود اضافه کنید.

پارک های ترامپولین

دفعه بعد که بچه های خود را در حال بالا و پایین پریدن روی تخت دیدید، به جای عصبانی شدن می توانید آن ها را به پارک ترامپولین برده تا بتوانند دیوانه وار از این طرف به آن طرف بپرند. بعلاوه توصیه می گردد که خودتان هم این کار را انجام داده تا لذت و هیجان آن را تجربه کنید. پارک های ترامپولین زیادی در تورنتو وجود دارند که می توانید یکی از نزدیک ترین آن ها را برای این تجربه مجذوب کننده انتخاب کنید.

ساحل سرپوشیده

چه چیز می تواند بهتر از گذراندن یک روز سرد زمستان در کنار ساحل باشد؟ تورنتو دارای چندین ساحل سرپوشیده است که کودکان می توانند یک روز عالی را در آن ها سپری نمایند. شما می توانید فرزندان خود را برای انجام فعالیت های پر انرژی تحت نظارت به North Beach Volleyball برده، یا اینکه آن ها را برای بازی کردن با شن و ماسه به Beach Blast ببرید.

تماشای پایکوبی باله

در صورتی که فرزندتان در زمینه پایکوبی استعداد دارد یا اینکه به این رشته علاقه مند است، می توانید او را در یک عصر زمستانی به تماشای پایکوبی باله ببرید. موسیقی و حرکات این پایکوبی بسیار مجذوب کننده بوده و تا حدودی نیز الهام بخش است. National Ballet of Canada اغلب اجراهای بسیار خوبی بر پایه داستان های قدیمی و افسانه هایی دارد که کودکان آن ها را می دانند و به آن ها علاقه مندند؛ البته همه برنامه های این مجموعه برای خانواده مناسب نیست.

رفتن به تئاتر

شهر تورنتو دارای یک لیست بی سرانجام از تئاترهای مخصوص کودکان است. این تئاترها در موضوعات مختلفی از جمله کمدی، نمایشنامه، موزیکال، نمایش عروسکی و شعبده بازی اجرا می شوند. بی نهایت تئاتر با موضوعات مختلف در این شهر اجرا می شوند که شما می توانید مطابق سلیقه خود و فرزندتان یکی از آن ها را برای رفتن انتخاب کنید.

کنسرت های موسیقی

کنسرت های جوانان که در Roy Thomson Hall برگزار می شوند، محل مناسبی برای تمامی افراد جوان علاقه مند به موسیقی است. بعلاوه افراد پیر و جوان از شنیدن موسیقی سمفونیک و امکانات پایکوبیی که در ارکستر سمفونی تورنتو (Toronto Symphony Orchestra) وجود دارد لذت خواهند برد. این رویدادها برای کودکان 4 تا 12 ساله برگزار می شوند، بنابراین معمولا بیش از 50 دقیقه طول نخواهند کشید.

آب گرم

شما می توانید در صبح های یا عصرهای فصل زمستان، ساعاتی را به خود و خانواده تان اختصاص دهید. بعلاوه این زمان فرصت بسیار خوبی برای گپ زدن با کودکان برای درک احساس آن ها و باخبر شدن از طرز فکرشان است.

کوتاه کردن ناخن فرزندان و اصلاح صورت آن ها می تواند به آن ها احساس لوس بودن را بدهد (و از قلم نیاندازید که شما هم باید آن ها را در این مواقع همراهی کنید). شاید فکر کنید که این کارها دخترانه است، اما پسران (و پدرها) نیز به همان میزان از این کار و رسیدگی ها لذت می برند. می توانید برای یک تجربه آب گرم مناسب به Glama Gal مراجعه کنید یا اینکه به یکی از آب گرم های دیگر شهر تورنتو بروید.

رفتن به آب گرم به همراه تمامی اعضای خانواده می تواند تجربه ای تازه برای کودکان باشد. Seoul Zimzilbang نیز یکی دیگر از آب گرم های تورنتو است که در شمال یورک قرار گرفته است. رفتن به این محل هزینه بالایی نداشته و به صورت تمام وقت در هفت روز هفته باز است؛ بعلاوه ورود به این محل برای تمامی سنین آزاد بوده و دارای سونای بخار برای تمامی سنین نیز هست.

انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1158

به "سفر در زمستان به تورنتو با بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر در زمستان به تورنتو با بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید