روش های مختلف گرفتن ویزای کانادا و مهاجرت

کانادا کشوری است که با حضور و تلاش مهاجران از کشورهای مختلف دنیا شکل گرفته است. نیاز این کشور به نیروی کار جوان در تمام این سال ها باعث شده کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا باشد. برای گرفتن ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور شما گزینه های متعددی در پیش رو دارید.

روش های مختلف گرفتن ویزای کانادا و مهاجرت

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا بیشتر  از 60 برنامه مختلف مهاجرتی دارد. هر کدام از این برنامه ها معیارهای خاصی برای افرادی که تصمیم به اخذ ویزای کانادا و مهاجرت گرفته‌اند دارند. به یاد داشته باشید که قوانین و مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا همیشه در حال تغییر هستند، در نتیجه افراد متقاضی باید قبل از اقدام برای گرفتن ویزا از شرایط و قوانین جدید مهاجرت به کانادا آگاهی پیدا کنند.

کانادا به خاطر وجود دانشگاه‌ها و مراکز علمی دارای اعتبار در سطح جهانی، یکی از کشورهای محبوب دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا است. افراد متقاضی برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت با این روش، باید از یکی از دانشگاه‌های معتبر در این کشور پذیرش بگیرند و مدرک زبان آیلتس با نمره 6 به بالا داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه گذاری به یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور تبدیل شده است. این روش مهاجرت به دلیل مزایای زیادی که دارد، در چند سال اخیر مورد توجه مدیران، سرمایه‌گذاران و صاحبان مشاغل بوده است؛ کسانی که توانایی سرمایه‌گذاری و کمک به اقتصاد کانادا را دارند.

مهاجرت به کانادا از طریق روش تخصص کاری به کسب امتیاز کافی با معیارهای سن، سطح تحصیلات، سابقه کاری (به خصوص تجربه کاری)، تسلط بر زبان‌های انگلیسی و یا فرانسه (حداقل آیلتس 6 یا بالاتر در هر مقطع) و سرمایه‌ کافی برای اقامت نیاز دارد. داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی باعث افزایش امتیاز افراد متقاضی و تسهیل فرایند گرفتن ویزای کاری کانادا برای آنها می‌شود.

انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 281

به "روش های مختلف گرفتن ویزای کانادا و مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های مختلف گرفتن ویزای کانادا و مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید