تورهای شهری گردش در ونکوور

اگر در سفر به ونکوور تمایل داشتید با یکی از تورهای گشت شهری ونکورر همراه شوید، ما چند تور را در ادامه پیشنهاد خواهیم داد.

تورهای شهری گردش در ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ونکوور شهر بسیار مناسبی برای پیاده روی است. می توان به راحتی بین مراکز گردشگری و محله های محبوب در مرکز این شبه جزیره قدم زد. پس به مانند یک شهروند کانادایی راهی خیابان ها شده و به وسیله یک تور پیاده گردی با این شهر شگفت انگیز آشنا شوید.

تور خوراکی در گستاون

گستاون (Gastown) یکی از مجذوب نماینده ترین و بعلاوه قدیمی ترین محله های ونکوور است. در این محله رستوران ها و کافه های محلی بسیار خوبی دیده می گردد. با تور پیاده گردیِ خوراکی در گستاون همراه شده و در حین امتحان کردن یکی از بهترین خوراکی ها، با تاریخچه این محله بیشتر آشنا شوید. این تور سه ساعته پیاده گردی در رستوران هایی نظیر سیکس اکِرز (Six Acres) به معنای 6 جریب، میت اند برِد (Meat and Bread) و پیتزافروشی نیکلی آنتیکا (Nicli Antica) توقف می نماید. سراسر این تور پیاده گردی و آموزشی، اشتیاق شما برای غذا خوردن را افزایش می دهد.

تور داون تاون ونکوور

مرکز تجاری ونکوور را به وسیله یک تور پیاده گردی اختصاصی کشف کنید. این تور که از ورزشگاه المپیک کالدرون (Cauldron) در میدان جک پول (Jack Poole) شروع و تا گالری هنر ونکوور ادامه دارد، در مکان هایی چون ساختمان نیروی دریایی، کلیسای مسیح و منطقه تفریحی گرنویل (Granville) توقف می نماید. راهنمای این تور به شما خواهد گفت که چطور ساختمان نیروی دریایی یکی از بهترین جاذبه های برجای مانده از سبک آرت دکو در کانادا محسوب می گردد. اگر کمی خوش شانس باشید می توانید با افراد مشهوری تماشا کنید که در خیابان گرنویل در حال قدم زدن هستند.

رازهای پارک استنلی

چه کسی می داند که پارک استنلی پر از راز است؟ می توان با همه این رازها به وسیله یک تور پیاده گردی آشنا شد. راهنمای این تور ابتدا شما را به کنار یک دیواره دریایی برای تماشای منظره ها زیبا، تیرهای چوبی و مقدسِ مخصوص بومیان منطقه و یک قبرستان مخفی می برد. سپس زمان رفتن به داخل پارک و قدم زدن در جهتهای جنگلی فرا می رسد؛ بازدیدنمایندگان می توانند در اینجا با دهکده های بومی آشنا شوند که در طول زمان از یادها رفته اند. پس از اتمام تور، می توان به طور شخصی و با دوچرخه راهی دیواره دریایی شد یا اینکه به ملاقات یکی از سواحل پارک استنلی رفت.

تور خوراکی نورث ونکوور

متأسفانه، گردشگران در ونکوور اغلب اهمیتی به شمال این شهر نمی دهند. این تور شگفت انگیز خوراکی و پیاده گردی، تاریخچه منطقه لونسدیل سفلی (Lower Lonsdale) در شمال ونکوور را با 8 غذای لذیذ، 2 نوشیدنی و انواع دسرها ترکیب می نماید. در حالی که مشغول امتحان خوراکی هایی چون کباب بوقلمون، سوپ های خانگی و ماهی سالمون شیرین، پنیر و پیتزای گلابی هستید، اندکی هم با لنگرگاه های تاریخی این محله آشنا خواهید شد.

تور پیاده گردی اشباح

بسیاری از شهرهای سراسر جهان تورهای پیاده گردی اشباح برگزار می نمایند و ونکوور هم یکی از آن ها است. همراه با این تورها به گذشته سفر نموده و با تاریخ و خانه های اشباح این شهر آشنا شوید. این تور شما را به ملاقات سالن نمایش اورفیِم (Orpheum)، گالری هنر ونکوور و هتل ونکوور می برد. راهنمای دیجیتالی شما در طول این جهت داستان هایی از افسانه های محلی، تجربه های شخصی و آنالیز های ماورایی را نقل خواهد نمود.

پیاده گردی شهری

این تور پیاده گردی شما را از مرکز تجاری شهر دور نموده و به ملاقات بخش مسکونی ونکوور، حدفاصل جزیره گرنویل تا پارک ملکه الیزابت، می برد. این جهت 6 کیلومتر است و در مکان هایی چون پارک چارلسون (Charleson)، ساختمان شهرداری ونکوور، دهکده کمبی (Cambie)، مرکز سابق المپیک و پارالمپیک ونکوور و بعلاوه ورزشگاه نت بیلی (Nat Bailey) توقف می نماید. شما بعلاوه از کنار یکی از بهترین بستنی فروشی های شهر عبور خواهید کرد و درنهایت به پارک ملکه الیزابت با منظره وسیع آن از منظره ها شهر خواهد رسید.

ایتالیای کوچک

اگر هوادار غذاهای ایتالیایی، از ترش گرفته تا شیرین، هستید، بدون شک عاشق تور غذایی ایتالیای کوچک خواهید شد. برای این منظور، به کاوش در خیابان مشهور کامرشال درایو (Commercial Drive) و جامعه ایتالیای کوچک آن به وسیله یک تور خوراکی بپردازید. از آنجایی که در 8 نقطه مختلف توقف خواهید داشت و انواع غذاهای ایتالیایی نظیر پانینی (panini)، سوسیس ایتالیایی، پیتزای اصیل ناپلی، اسپاگتی سنتی همراه با کوفته قلقلی، شیرینی خامه ای و جلاتو را امتحان خواهید کرد، بیشتر با تاریخچه مهجور این محله آشنا خواهید شد. به علاوه، راهنمای این تور شما را با بعضی از رستوران دارانی که از دهه 1950 تا به امروز به این خیابان شخصیت داده اند، آشنا می نماید.

تورهای معماری

به وسیله موسسه معماری بریتیش کلمبیا با سبک معماری 6 محله ونکوور بیشتر آشنا شوید. تورهای پیاده گردی معماری این موسسه در فصل تابستان در محله های ونکوور نظیر گستاون، محله چینی ها، مرکز شهر، ییل تاون (Yaletown)، وست اِند (West End) و استراتکونا (Strathcona) برگزار می گردد. یک حقیقت جالب در خصوص این تورها، آشنایی با ساختمان هایی است که از سوی معماران مشتاق محلی ساخته شده اند. اگر به معماری علاقه مند هستید، قطعا این تور مناسب شما خواهد بود.

تور گایز

به وسیله تور گایز (Tour Guys)، یکی از محبوب ترین شرکت های مجری تورهای کانادا، از یکی از چهار تور پیاده گردی رایگان و فصلی لذت ببرید. این چهار تور رایگان افراد را به جزیره گرنویل، مرکز ونکوور و تفرجگاه آبی آن، خیابان گرنویل، محله گستاون و در نهایت محله چینی ها می برند. اگرچه این تورها رایگان هستند، اما راهنماها امیدوارند که در صورت لذت بردن شما، مبلغی را در پایان در قالب انعام دریافت نمایند. شرکت تور گایز بعلاوه اقدام به برگزاری تورهای اختصاصی در تمام طول سال می نماید.

تور شخصی با راهنمای صوتی

این تور هیجان انگیز فرهنگی با راهنمای صوتی شما را به تماشا جاذبه های ونکوور می برد. می توان به وسیله این تور از جاذبه های محبوب شهر نظیر منطقه شلوغ گستاون، ورزشگاه مدرن کالدرون و باغ چینی دکتر سان یات سن (Dr. Sun Yat-Sen) تماشا کرد. اگر از تورهای پیاده گردی لذت می برید، اما می خواهید با سرعت دلخواه خود در شهر قدم بزنید، این تور شخصی همراه با راهنمای صوتی انتخابی ایده آل است. وقتی که این تور را خریداری کردید، یک فایل صوتی همراه با یک نقشه دریافت می کنید و فقط کافی است اجازه دهید تا این تور صوتی شما را به گوشه و کنار ونکوور ببرد.

تور تعاملی فرست نیشنز در پارک استنلی

دوباره به پارک استنلی بازگردیم؛ جایی که در آن یک تور پیاده گردی به شیوه ای کاملاً متفاوت با تور رازهای این پارک برگزار می گردد. این یک تور پیاده گردی تعاملی همراه با یک راهنمای حرفه ای و سفیر بومی موسسه فرهنگی فِرست نِیشنز (First Nations) است. راهنمای این تور پیش از بردن شما به اطراف دریاچه بیوِر (Beaver) در داخل پارک، تاریخچه ای از خاندان بومی خود را روایت می نماید. گردشگران در این تور بیشتر با تاریخ این پارک و اقوام ساحل سِیلیش (Salish) آشنا می شوند. می توان به وسیله این تور متوجه شد که چگونه اقوام اولیه در اینجا زندگی می کردند و پیروز شدند این سرزمین را برای چندین نسل اداره نمایند. این تور بدون شک شما را به درک عمیق تری از اقوام اولیه در این منطقه می رساند.

ارواح گم شده در گستاون

بدون شک قدیمی ترین محله ونکوور دارای بیشترین داستان ها در خصوص ارواح بوده و ترسناک ترین تاریخچه را هم دارد. با تور پیاده گردی ارواح گمشده در گستاون همراه شده و بیشتر با داستان هایی چون آتش سوزی بزرگ ونکوور، شیوع آبله در این شهر و معمای حل نشده قتل جان بری (John Bray) آشنا شوید. این تور مخصوص افراد بزرگ سال است و نه تنها یک تور پیاده گردی محسوب می گردد، بلکه حال و هوایی نمایشی هم دارد؛ بنابراین باید از ابتدا تا پایانی آن انتظار سرگرم شدن را داشت.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 980

به "تورهای شهری گردش در ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای شهری گردش در ونکوور" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای شهری گردش در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید