بهترین سوشی در ونکوور

برای سوشی دوستان ونکوور یک بهشت به شمار میرود، زیرا از بهترین رستوران های سوشی در کاناد در این شهر هستند.

بهترین سوشی در ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اینجا ونکوور است؛ شهر سوشی های خیلی خوشمزه! هر شهری در دنیا به یک غذای مخصوص معروف است و ونکوور به سوشی های بی نظیرش شناخته می گردد. نکته جالب در خصوص ونکوور، وجود بیش از 600 رستوران مخصوص این غذای پرطرفدار است که آن را به مرکز سوشی آمریکای شمالی تبدیل نموده است. اصلاً جای تعجب نیست که ونکوور با نزدیکی به اقیانوس آرام و برخورداری از جمعیت قابل توجه آسیایی ها، بازیگر بی رقیب صحنه سوشی شده است. با توجه به ریزه کاری ها و تنوع این غذای اصیل ژاپنی می رویم که با 10 رستوران ونکوور که به یاد ماندنی ترین سوشی ها را ارائه می دهند آشنا شویم.

1. رستوران Tom Sushi

ونکوور پر از رستوران های مختلف سوشی است، اما رستوران Tom Sushi با همه آن ها فرق دارد. اگر شما هم مثل من اولین بار است که می خواهید سوشی را امتحان کنید، به اطلاعات بیشتر در این متن دقت کنید.

خیلی جالب است که فقط بعد از چندماه از افتتاح این رستوران، سوشی های خوشمزه آن توانست دل هزاران هزار ونکووری را به دست بیاورد. تازه اگر در گوگل در خصوص این مکان سرچ کنید با صدها کامنت مثبت رو به رو خواهید شد.

این رستوران با ارائه استادانه دو سوشی معروف نیگیری و ماکی در بین هواداران واقعی این غذای ژاپنی شناخته می گردد. راستی! این رستوران از برترین و مناسب ترین قیمت ها برخوردار است و از این بابت، دست شما در انتخاب سوشی ها باز خواهد بود.

سرآشپز این رستوران، آقای تام جئون یکی از مشهورترین افراد دنیای سوشی است. با اینکه او اصلاً شبیه اساتید ریش سفید و باتجربه نیست، اما بیش از ده ها سال می گردد که در این حوزه مشغول به کار است.

این رستوران در DownTown ونکوور، برترین مکان برای برای یک جشن یا برگزاری یک مناسب خاطره انگیز است. اینجا در تام سوشی، گران قیمت ترین و برترین قسمت ماهی تن که اوتورو نامیده می گردد را با روکشی از طلا به شما ارائه خواهد شد تا لاکچری ترین خاطره خود را ثبت نموده باشید.

نکته ویژه: شما می توانید سوشی ماکی را به صورت رول دستی هم سرو کنید.

آدرس: 1175 Davie St, Vancouver, BC V6E 1N2

2. رستوران ژاپنی میکو (Miku)

به منطقه Downtown ونکوور برمی گردیم، جایی که رستوران ژاپنی میکو در قلب کوهستان های سفیدپوش و منظره ها برفی واقع شده است. سوشی خوردن در محیط خنک بیرون یا فضای گرم پاسیو؟ هرکدام از این گزینه ها می تواند متفاوت ترین اوقات را در این غذاخوری برای شما رقم بزند.

همواره شنیده ایم که می گویند آشپز اگر دوتا گردد، غذا یا شور می گردد یا بی نمک، اما اینجا در رستوران میکو، دو سرآشپز ماهر به نام های ماتسوکا و هایاشی برترین سوشی های عمرتان را برای شما آماده خواهند کرد.

میکو به علت معرفی آبوری سوشی در کانادا معروف شده است. این سوشی، نوعی از نیگیری سوشی است که ماهی نیمه پخته یا نیمه خام را درون خود دارد. شما می توانید در کنار سوشی های تند و خوشمزه از طعم غذاهایی مثل تن ماهی با فوی گراس و یا گوشت گاو واگیو هم لذت ببرید. نباید فراموش کنید که همه این غذاهای خفن با سس مخصوص میکو که دستور ساختش محفوظ است به شما عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که زوج هنرمند Jay-z و بیانسه بعد از یکی از کنسرت هایشان برای صرف سوشی و شام به این رستوران آمده بودند.

آدرس:

70-200 Granville Street, Granville Square (Canada Place Way and Howe Street)

3. آشپزخانه ژاپنی کیشیموتو (Kishimoto)

به تازه ترین و باطراوت ترین رستوران سوشی ونکوور خوش آمدید! آکیرا کیشیموتو با افتتاح رستوران ژاپنی کیشیموتو به رویای خود در کانادا رسید. آکیرا از سن 18 سالگی در زادگاه خود یعنی اوزاکا یادگیری سوشی را آموخت تا بعدها رستوران شخصی خود را احداث کند. جالب است بدانید که ماهی های این رستوران مستقیماً از بازار Tsukiji توکیو وارد می شوند و سرآشپز کیشیموتو از گیاهان و تزئینات تر و تازه باغ همین آشپزخانه استفاده می نماید.

با اینکه این رستوران در نقطه ای از ونکوور پنهان شده است، باز هم سر و کله صف های طولانی مردم پیدا می گردد. از سوشی های آغشته به سس تاماری تا تمپورای فصلی با گل های خوراکی، همه و همه دست به دست هم داده اند تا این رستوران به یکی از محبوب ترین مکان های ونکوور تبدیل گردد.

توجه کنید که این رستوران در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل است و فقط برای صرف شام در خدمت مشتریان خواهد بود.

آدرس: 2054 Commercial Drive, Vancouver, BC Canada, V5N 4A9

4. سوشی با یوجی

رستوران کوچک سرآشپز یوجی ناگایا، برترین پاتوق برای افرادی است که از مکان های خلوت لذت می برند. این رستوران نقلی با ظرفیت 20 نفر، یکی از باکیفیت ترین رستوران های سوشی در ونکوور است. این مکان معمولاً به وسیله سوشی ها و منوی متنوعش که شامل ساشیمی، نیگیری و گونگان می گردد شناخته شده است. سوشی گونگان شامل ترکیب خفنی از برنج، جلبک دریایی خوراکی، ماهی قزل آلا، قلیه ماهی یا جوجه تیغی دریایی است.

آدرس: 2252 Kingsway, Vancouver, BC Canada, V5N2T7

5. سوشی بار Maumi

با رفتن به این رستوران، بدون تهیه بلیط هواپیما به ژاپن سفر کنید. این رستوران با یک چینش سنتی در ونکوور قرار گرفته است. در این غذاخوری که همه صندلی ها به سمت سرآشپز تنظیم شده اند. از آنجایی که این رستوران در هر شب فقط دو سرویس ارائه می دهد، ضروری است که برای خود وقت بگیرید تا با غذای مخصوص سرآشپز مااومی اوزاکی که با عنوان Chefs Omakaseشناخته می گردد حسابی حال کنید.

این رستوران با ورادکردن ماهی های تازه از ژاپن و ارائه خدمات بالای 18 سال در بین هواداران سوشی شناخته شده است. بعلاوه نباید فراموش کنید که قبل از ورود به این مکان با قوانین سخت گیرانه اش آشنا شوید.

آدرس: 1226 Bute St, Vancouver, BC Canada, V6E 1Z8

6. سوشی Kaide

اینجا دیگر ته خط رستوران های سوشی در ونکوور است! با جسارت تمام ادعا می کنم که اینجا برترین رستوران سوشی در کاناداست؛ این را از شعار توی سایت رستوران Kaide هم می گردد فهمید.

این غذاخوری صمیمی و ساده در Yaletown بر استفاده از مواد محلی ژاپنی تاکید خاصی دارد و برای همین فقط از ماهی سالمون سوکا و ماهی تن وحشی آلباکور استفاده می نماید. با ماهی کره ای این رستوران چرب ترین سوشی را مزه مزه کنید و همراه هاماچی، تورو نیگیری، اوناگی نیگیری و رول توفینو از اصیل ترین طعم های دنیا لذت ببرید.

نقطه مثبت: سوشی های ویژه همواره روی تخته ای مخصوص در اختیار مشتریان قرار می گیرند. ناگفته نماند که هواداران غذاهای گیاهی هم می توانند از منوی این رستوران بهره مند شوند.

آدرس: 1375 Richards Street, Vancouver BC Canada, V6Z 2X6

7. رستوران مینامی (Minami)

رستوران مینامی، خواهر رستوران میکو است! آقای سیگو ناکامورا، این دو رستوران را به نام دخترانش مزین نموده است. این به معنای آن است که شما می توانید برای صرف مجدد سوشی آبوری به این رستوران بیایید. این رستوران که معمولاً محلی برای صرف نهارها یا دیدار تجاری است، در ساحل غربی واقع شده است. این غذاخوری ژاپنی با سرو غذاهای دریایی در کنار سوشی آبوری و ارائه نوشیدنی در بین هواداران سوشی شناخته شده است.

فلسفه این رستوران ساده است: یافتن خوشبختی در شادی دیگران نهفته شده. بنابراین در باغ مخفی و دنج این رستوران گشتی بزنید و در بار بی نظیرش چیزی بنوشید. شاید هم وقتی طعم سوشی مخصوص آبوری و سوشی میگو Ebi را زیر دندانتان حس می کنید شادمان تر بشوید.

آدرس: 1118 Mainland Street Vancouver, BC Canada, V6B 2T9

انعام دادن در رستوران های کانادا را نباید فراموش کنید!

8. سوشی توشی (Tushi)

رستوران سوشی توشی هم از جمله رستوران هایی در ونکوور است که برترین کیفیت سوشی ژاپنی را به مشتریان ارائه می دهد. قیمت مناسب، کیفیت بالا و استفاده از مواد اصیل ژاپنی از حضور مردم یک صف طولانی ساخته است که احتمالاً کمی شما را معطل خواهد نمود. اما نگران این قضیه هم نباشید چون با یک سفارش غیر حضوری می توانید بدون انتظار به سوشی خود برسید.

به توصیه مشتریان این رستوران عمل کنید و از سفارش گوش ماهی ساکورا یا توفوی ادویه دار و تند لذت ببرید. برای تجربه ای متفاوت تر، ناسو دنگاکو (بادمجان پخته) و جین تارا سایکیو یاکی (ماهی کبابی) را هم امتحان کنید.

آدرس: 181 E 16th Ave, Vancouver, BC Canada V5T 4R2

9. سوشی بار Ajisai

قبل از اتمام این متن، یک وقت برای خودتان در Ajisaiرزرو منید چون ممکن است هر هفت میز این بار کوچک پر شوند. برترین سوشی های ونکوور را در این رستوران سفارش بدهید و محیطی امن به صرف این غذای ژاپنی مشغول شوید. سابا نیگیری، باته را، فوتوماکی یا هر سوشی دیگری که فکرش را هم نمی کنید در این بار به انتظار شما نشسته اند.

آدرس: 2081 W 42nd Ave, Vancouver, BC Canada, V6M 3V3

10. رستوران Tojo

به یکی از قدیمی ترین رستوران های سوشی ونکوور سری بزنید. سرآشپز 60 ساله این رستوران، آقای توجو با بیش از 40 سال سابقه در سوشی در کنار شماست. آقای توجو اولین کسی بود که از ماهی قزل آلای دودی در سوشی استفاده کرد و یک جورهایی سوشی آمریکای شمالی مدیون اوست. این آشپز خلاق با ارائه انحصاری رول های Golden Roll و Great Pacific Rollطعم تاریخی سوشی را برای مشتریان پر و پا قرصش به ارمغان آورده است.

جالب است بدانید که خلاقیت آقای توجو فقط به کانادا و ونکوور محدود نشده است و در کالیفرنیا هم از او به عنوان سرآشپز خلاق سوشی یاد می گردد. سرآشپزی که با ابتکارات بسیار توانست خوردن سوشی و جلبک های دریایی خوراکی را در این قسمت از کره زمین ترویج بدهد. خب، حالا بی درنگ بلند شوید و برای خوردن یک سوشی تاریخی و خلاقانه به این رستوران بروید!

آدرس: 1133 West Broadway, Vancouver BC Canada, V6H 1G1

انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1168

به "بهترین سوشی در ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سوشی در ونکوور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوشی در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید