شروع گام به گام کسب و کار در کانادا (راه اندازی مشاغل کوچک در کانادا)

راه اندازی  کسب و کار در کانادا ممکن است در ابتدا طاقت فرسا  و سخت به نظر برسد. چند مرحله برای این فرآیند وجود دارد ، بنابراین کمک می کند تا شروع تجارت شما مرحله به مرحله انجام شود. این راهنما برای کمک به شما در تحقق رویای کارآفرین شدن در کانادا طراحی شده است.

شروع گام به گام کسب و کار در کانادا (راه اندازی مشاغل کوچک در کانادا)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هر مرحله از این راهنما به اطلاعات مفصلی پیوند داده می شود که جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. مراحل تقریباً منظم هستند.  به عنوان مثال  ، در واقع مهم نیست که مرحله سه را  پیش از تکمیل مرحله دوم کامل کنید .

یک ایده خوب تجاری پیدا کنید

فرقی نمی کند که در کانادا باشید یا هرجای دیگر ، یک تجارت موفق با ایده خوب شروع می شود. مهارت های خود را مطالعه  و شناسایی کنید ، روندهای فعلی را مشاهده کنید و به دنبال روش هایی برای بهبود مفاهیم موجود یا کمک به چیز جدیدی در بازار باشید. و ایده خود را کاملاً آزمایش کنید قبل از اینکه وقت و هزینه جدی برای آن صرف کنید.

یک طرح تجاری بنویسید

بهترین راه برای آزمایش ایده شما تبدیل آن به یک طرح تجاری است. به شما این امکان را می دهد که همه چیز در مورد صنعت ، محصولات و بازار را برای تجارت خود کاملاً بررسی کنید. همچنین به شما  این امکان را می دهد ، مطلبی را به سرمایه گذاران و وام دهندگان ارائه دهید ، زمینه آزمایش نهایی ایده تجاری شما را فراهم نماید.

قبل از راه اندازی کسب و کار خود ، باید یک برنامه تجاری کامل داشته باشید تا شما را راهنمایی کند. در اوایل روند ، تهیه یک برنامه  تجاری _ مالی به سرعت به شما نشان  می دهد  که آیا ایده تجاری شما عملی و امکان پذیر است.

برای کسب و کار خود یک نام برنده انتخاب کنید

انتخاب نام تجاری هم با ملاحظات قانونی و هم با  شرایط و ضوابط بازاریابی همراه است. در کانادا ، دولت محدودیت های بیشتری را برای نامگذاری شرکتهای بزرگ مقرر میدارد تا مشاغل کوچک و خصوصی. اما همه صاحبان مشاغل مجبور هستند هنگام نام بردن از تجارت خود ، موارد قانونی و حقوقی را در نظر بگیرند. بیشتر مشاغل حداقل باید نام خود را در دولت کانادا ثبت کنند. از نظر بازاریابی ، نام تجاری شما باید کاری را که کسب و کار شما انجام می دهد به روشی بیان کند که از نظر دیداری جالب ، به یاد ماندنی و مثبت باشد.

نوع مالکیت تجاری را انتخاب کنید

هنگام راه اندازی مشاغل در کانادا ، فقط سه شکل اساسی مالکیت تجاری وجود دارد که می توانید برای یک ساختار تجاری انتخاب کنید: مالکیت انفرادی ، مشارکت و شرکت. چند گزینه در آن وجود دارد ، مانند یک شرکت تعاونی یا مشارکت محدود ، اما همه آنها در زیر این سه چتر قرار دارند. تصمیم گیری در مورد مناسب بودن ساختار برای کسب و کار شما به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از سطح راحتی شما با مسئولیتتان تا کسر مالیاتی که برای تجارت خود می خواهید.

تأمین مالی (بودجه) مشاغل کوچک را پیدا کنید

در حالی که برخی از مالکان می توانند تجارت کوچک و جدید خود را از جیب خود تأمین کنند ، بسیاری دیگر نیاز به تزریق وجوه از منابع دیگر دارند تا فعالیت تجاری خویش را شروع کنند. گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد ، از تامین مالی به شکل وام گرفته تا تقسیم سهام تا کمک های مالی دولت. تفاوت بین هر نوع تأمین مالی را  خوب درک کنید و مطمئن باشید که آماده انجام به تعهدات هرکدام از آنها هستید.

مجوز کسب و کار خویش را دریافت کنید

اگرچه برای همه مشاغل ضروری نیست ، اما بسیاری از مشاغل جدید باید قبل از فعالیت قانونی در شهرداری های منطقه ی خود ، مجوز کسب و کار را  بگیرند. می توانید نسبت به اینکه چه نوع شغلی را شروع می کنید ، اطلاعات مربوطه را جمع آوری نمایید. ممکن است به مجوزهای دیگری نیز نیاز داشته باشید.  BizPaL در کانادا ابزاری مفید برای یافتن مجوزهای لازم برای تجارت است. BizPaL که در بیشتر استان ها و مناطق موجود است ، لیست مشخصی از اسناد تجاری مورد نیاز شما برای تمام سطوح دولتی را ارائه می دهد.

برای GST / HST ثبت نام کنید

در بیشتر موارد ، مگر اینکه درآمد ناخالص کسب و کار کوچک جدید شما برای چهار فصل متوالی زیر 30 هزار دلار باقی بماند ، شما باید برای مالیات کالاها و خدمات(GST) و مالیات فروش هماهنگ HST) ) ثبت نام کنید. این آستانه  مالیاتی برای معافیت تامین کننده کوچک نیز در همه مشاغل اعمال نمی شود. به عنوان مثال خدمات تاکسی و لیموزین همیشه باید در GST/ HST ثبت نام کنند.

حتی اگر برای شروع کار درآمد زیادی ندارید ، ممکن است بخواهید بلافاصله برای GST / HST ثبت نام کنید به دلیل اعتبارات مالیاتی ورودی ، که اساساً راه شما برای بازپرداخت GST / HST است که تجارت شما در خریدهای مربوط به کسب  و کارتان استفاده کرده است .

ثبت نام برای مالیات فروش استانی (در صورت نیاز)

برخی از استان ها مالیات فروش خود را با GST فدرال هماهنگ نکرده اند.  در این استان ها نیز برای گرفتن و بازپرداخت مالیات استانی مناسب باید ثبت نام کنید. اگر در آلبرتا ، بریتیش کلمبیا ، منیتوبا یا ساسکاچوان مشاغلی را راه اندازی می کنید ، باید به عنوان وصول کننده مالیات فروش استانی PST) ) ثبت نام کنید. در کبک ، شما باید برای مالیات فروش کبک QST) ) ثبت نام کنید.

برای استخدام کارمند آماده شوید

در هنگام شروع کار ، استخدام کارمندان ممکن است دورترین موضوع از ذهن شما باشد. اما شگفت آور است که چقدر سریع می تواند آن زمان فرا برسد. برای اطمینان از تحت پوشش قانونی قرار گرفتن استخدام کارمندان در کانادا ،باید برای همه مواردی که پیش از راه اندازی انجام می دهید، آماده شوید. اینها شامل رسیدگی به کسورات حقوق و دستمزد ، بیمه غرامت کارگر و بیمه کار هستند.

بیمه اضافی تجارت بخرید

فراتر از بیمه شغلی قانونی  مورد نیاز ، ممکن است تجارت شما نیاز به حمایت اضافی داشته باشد. سیاست های مختلفی شامل مالکیت ، مسئولیت عمومی ، قطع کار ، افراد کلیدی و از کارافتادگی است. مطمئن باشید که این گزینه ها را با نماینده و وکیل بیمه در میان می گذارید تا مشخص کنید کدام گزینه مناسب تجارت شما است.

سوابق خود را به روز و زود تنظیم کنید

اگر از اولین لحظه افتتاح کسب و کار خود سوابق خوبی داشته باشید ، مواردی مانند حسابداری و پرداخت مالیات،کسب و کارتان بسیار راحت تر می شود. با باز کردن یک حساب بانکی  جداگانه برای کسب و کارتان و نگهداری و سازماندهی رسیدهای تجاری خود شروع کنید. استفاده از یک نرم افزار حسابداری اساسی به شما کمک می کند تا به روز و سازمان یافته بمانید و همزمان رشد تجارت خود را  مقایسه کنید.

کسب و کار خود را بازاریابی کنید

بعد از تمام کارهایی که برای سازماندهی و راه اندازی تجارت خود انجام داده اید ، یکی از مهمترین مراحل را فراموش نکنید: ارتقا کسب و کار خود. شما باید از قبل  ، استراتژی بازاریابی خود را هنگام تهیه برنامه تجاری خود برنامه ریزی می کردید ، اما اکنون زمان عملی شدن آن است.

جهت در یافت مشاوره و خدمات ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 577

به "شروع گام به گام کسب و کار در کانادا (راه اندازی مشاغل کوچک در کانادا)" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع گام به گام کسب و کار در کانادا (راه اندازی مشاغل کوچک در کانادا)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع گام به گام کسب و کار در کانادا (راه اندازی مشاغل کوچک در کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید