سفرنامه 4 روزه به کوه های راکی (Rocky)

در برنامه سفر کوه های راکی فقط 4 روز در اختیار دارید و مکانهای زیادی برای بازدید وجود دارد ، اما ما تصمیم گرفتیم تا آنجا که ممکن است بیشتر جاها را ببینیم! ما حدود 1200 کیلومتر در کوه های راکی ​​کانادا رانندگی کردیم. پیچ و خم های زیاد، منظره ای نفسگیر از دریاچه ها ، رودخانه ها ، کوههای پوشیده از برف و در نهایت حیوانات وحشی را تماشا کردیم. از آنجا که زمان محدود بود ، پرواز از ونکوور به کلگری بهترین گزینه بود. سفر با هواپیما فقط 40 دقیقه است ، اما اگر زمان بیشتری داشته باشید رانندگی از ونکوور نیز می تواند شگفت انگیز باشد. شروع ماجراجویی ما از اینجا است:

روز اول: Calgary - دریاچه Louise - Jasper

ما در فرودگاه ماشین گرفتیم و به اولین ایستگاه، دریاچه Louise حرکت کردیم. با 2 ساعت رانندگی به بزرگراه شماره 1 به یکی از معروف ترین و زیباترین دریاچه های راکی ​​می رسید. من اکیداً توصیه می کنم برای دریافت راهنمایی در مورد راه و خرید کارت پارکینگ (در هر جایی بین پارک ملی بنف و جاسپر لازم است) در مرکز اطلاعات توقف کنید.

دریاچه Louise بسیار شگفت انگیز است، زیبایی آن چشمگیر است و می توانم تمام روز آن را تحسین کنم! فعالیت های زیادی نیز وجود دارد، مانند قایق رانی، قدم زدن در اطراف دریاچه و پیاده روی برای مشاهده مناظر. متأسفانه وقت زیادی نداشتیم، بنابراین مجبور شدیم پس از چند ساعت به جاده برگردیم.

رانندگی از دریاچه Louise تا Jasper یک سرگرمی جالب است، رسیدن به آنجا حدود سه ساعت طول می کشد، اما می توانید چند ساعت بیشتر برای توقف در امتداد زیبای آن صرف کنید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در هر مکانی که دوست دارید بایستید و عکس بگیرید، به حیات وحش توجه داشته باشید، ما تصمیم گرفتیم در مرکز Icefield توقف کنیم .

روز دوم : Jasper - بنف

در روز دوم ما صبح زود بیدار شدیم و در اطراف منطقه Jasper گشتیم و بعد از ظهر برگشتیم به بنف. اولین مقصد ما دریاچه Maligne بود، تقریباً یک ساعت رانندگی کردیم و 4 خرس (از جمله یک توله) و یک خانواده گوسفند را در راه دیدیم! این دریاچه بسیار زیبا بود، اما متاسفانه باران می بارید و ما نمی توانستیم رنگ واقعی آن را ببینیم. پس از چند ساعت پیاده روی به سمت Jasper برگشتیم و برای پیاده روی کوتاه در Maligne Canyon توقف کردیم.

به بزرگراه بنف برگشتیم و پیاده روی کوتاهی در این دو مکان فوق العاده انجام دادیم: آبشارهای Athabasca و آبشارهای Sunwapta. ناهار در Icefield Center (دوباره) و شام در شهر زیبای بنف خوردیم. این شهر پر از مغازه ها، کافه ها و رستوران ها است.

روز سوم: بنف

صبح زود به جاده زدیم و تقریباً 1:30 ساعت رانندگی کردیم تا به دریاچه Moraine رسیدیم. این دریاچه که از یخچال های طبیعی تغذیه می شود حتی از همسایه اش دریاچه Louise نیز زیباتر است. در کنار این دریاچه آبی شگفت انگیز احاطه شده توسط کوههای خاکستری پوشیده شده از برف، می توانید قدم بزنید و یا صعود آسان از سنگ ها را تجربه کنید تا منظره ای نفس گیر را ببینید. قایق رانی نیز در تابستان امکان پذیر است.

به شهر کوچک دریاچه Louise برگردیم، قبل از رفتن به ماجراجویی بعدی در 38 کیلومتری شمال، دریاچه Peyto، که زیبا ترین مکان در کوه های راکی ​​آلبرتا کانادا بود، پیک نیک رفتیم. من اصلا نمی توانستم رنگ دریاچه Peyto را باور کنم، رنگ آبی روشن بسته به موقعیت خورشید و ابرها تغییر می کند، بنابراین هر وقت به آن نگاه می کنید رنگ متفاوت مشاهده میکنید. نمای دریاچه هرچه بالاتر می روید بهتر می شود، بنابراین توصیه می کنم برای پیاده روی کوتاه در مسیر تماشایی دریاچه Bow بروید. ما برای بازدید از حیات وحش از پارک Bow Bow Parkway به بنف برگشتیم.

روز چهارم : بنف - Calgary

متأسفانه روز آخر زمان کمتری داشتیم، ما صبح زود رفتیم تا کمی نزدیک مرکز شهر بنف پیاده روی کنیم. بعد از تقریباً یک ساعت سربالایی با این منظره شگفت انگیز از بنف و اطرافش مواجه شدیم. این یک پایان عالی برای خداحافظی از این مکان شگفت انگیز و آخرین نگاه به کوه ها بود. به هتل برگشتیم، زمان جمع کردن وسایل و رفتن به Calgary فرا رسیده بود.

ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که توانستیم تقریباً هر کاری را که میخواستیم در برنامه سفر خود انجام دادیم، اما اگر وقت بیشتری داشتیم من مطمئناً یک کایاک یا قایق در دریاچه ها اجاره می کردم و یک دوچرخه اجاره ای تهیه میکردم تا دور بنف سوار شویم و بگردیم !

انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 582

به "سفرنامه 4 روزه به کوه های راکی (Rocky)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرنامه 4 روزه به کوه های راکی (Rocky)"