طبیعت استان آلبرتا کانادا شما را شگفت زده خواهد کرد

استان آلبرتا با منابع طبیعی فراوان که جذابیت های بسیاری برای گردشگران دارد، جاذبه های طبیعی از دریاچه ها و جنگل ها و کوه ها و پارک های ملی گسترش یافته و آنقدر رویایی است که محال است برای تکرار این سفر در آینده لحظه شماری نکنید.

طبیعت استان آلبرتا کانادا شما را شگفت زده خواهد کرد
به گزارش مجری سفرهای گردشگری:

پارک ملی بنف (Banff National Park)

بنف که در سال 1885 تاسیس شده است، یکی از زیباترین پارک های ملی در جهان و از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا به تعداد می رود و قدیمی ترین پارک ملی کانادا است و در قله های ناهموار کانادا واقع شده است. با توجه به راستاهای پیاده روی، دریاچه ها، جنگل ها و کوه ها این جنگل زیبا به اسم یک مقصد در آرزو های طبیعت دوستان است. اساسا، اگر شما از گوگل به جستجوی یک عکس زیبا از کانادا باشید، نه فقط از آلبرتا، حتما یکی از نتایج جستجو پارک ملی بنف است.

دریاچه لوئیس (Lake Louise)

دریاچه لوئیس، مجسمه ای از یاقوت مایع، بخشی معروف از پارک ملی بنف است (بخشی برجسته و جداگانه از پارک ملی پارک ملی بنف است) و به وسیله راستاهای پیاده روی فوق العاده و راستاهای سرگرمیی احاطه شده است. شما می توانید در حاشیه دریاچه و در بخش هایی از کوه که برای پیاده روی هموار نیست توقف کنید و یا از یک یا چند راستا پیاده روی که از سواحل آن عبور می کنید به تماشای منظره ها بنشینید. انتخاب کاملا با شماست! هنگامی که یک مکان پنهانی و نه چندان شناخته شده مثل دریاچه لوئیس جایگزین بنف محبوب می شود، به مرور زمان بین طبیعت دوستان شاخته می شود تا اینکه شبیه به حال حاضر تبدیل به یکی از برترین و زیبا ترین مکان های طبیعت می شود. یک معدن قدیمی زغال سنگ هم در حدود 26 کیلومتر از بنف واقع شده است، در این منطقه واقع شده است.

کالگری (Calgary)

کلگری مثل مونترال و ونکوور یکی از شهر های مهم کانادا است که سرمای شهر را با مجذوب کنندهیتهای دیگری همراه می نماید. این شهر بعلاوه دارای مغازه های زیبا، رستوران های شگفت انگیز و بسیاری از مجذوب کنندهیت های دیگری می باشد که برای شهروندانش کاملا شناخته شده است. کالگری بعلاوه یکی از بزرگترین شهر های کانادایی به تعداد می رود. کالگری بعلاوه یک ورودی خوبی برای پارک ملی بانف است، بنابراین اگر شما سفر به بانف را برنامه ریزی کردید، ممکن است اندکی زندگی شهری در کلگری را تجریه کنید.

پارک ملی دریاچه واترتون (Waterton Lakes National Park)

شما چگونه می بینید این منظره را وقتی که سطوح صاف با سنگ های سخت و ناهموار در هم آمیخته می شود؟ دریاچه شگفت انگیز پارک ملی وورتون! سنگ های گرانبها در نقطه بالایی پارک، دریاچه نارگیل درخشان و قلعه تپه ای است که به نظر می رسد بخشی از یک فیلم است. هر چند که بنف و جاسپر اغلب از نظر گردشگران محبوب تر هستند، به نظر می رسد که واترتون از فکر بسیاری از مردم دور شده است، بنابراین اگر شما در پی فرار از جمعیت هستید و هنوز هم از این منظره ها طبیعی کانادا خیره کننده استفاده می کنید، واترتون واقعا جایی است که باید به آن مراجعه کنید.

پارک ملی جاسپر (Jasper National Park)

زیبایی های شگفت انگیز پارک ملی جاسپر در آلبرتا با سورتمه سواری سگ در جاسپر و هاکی روی یخ در ادمونتون تکمیل می شود. از نظر بسیاری از علاقمندان پارک ملی جاسپر این طبیعت کاملا خیره کننده است و به اسم یک مکان عالی برای بازدید شناخته می شود. مگر در پی زیبایی های طبیعت هستید حتما سری به پارک ملی جاسپر بزنید. دره های عمیق به وسیله آبشارهای سرگردان، جنگل های یشمی رنگی، قله های کوه یخ زده و دریاچه های زمردی جزئی از آن است. پارک ملی جاسپر نمایشگاهی بی نظیر از طبیعت است.

ادمونتون (Edmonton)

اگر اهل پیاده روی، هوای تازه و سرگرمی های این چنینی نیستید، قدم زدن، استراحت و خوردن غذاهای خوشمزه در شهر فوق العاده مدرن ادمونتون، دومین شهر بزرگ و سرمایه آلبرتا را به شما پیشنهاد می کنیم. یک منطقه مدرن در مرکز شهر که تضمین می نماید سرگرمی مورد نیار شما را، در واقع سفر به ادمونتون سفر توامان به یک مکان قدیمی و به روز کانادایی است. اما اگر در پی بازدید از پارک ملی جاسپر هستید، احتمالا باید به ادمونتون پرواز کنید، بنابراین قبل از اینکه به جاسپر برسید، باید زمان زیادی را برای لذت بردن از این شهر مشخص کنید.

دریاچه مینوانکا (Lake Minnewanka)

منطقه ای ایده آل و پر از فعالیت هایی که در قلب پارک ملی بانف واقع شده است. دریاچه مینوانکا یک مکان عالی برای شنا، ماهیگیری، قایقرانی و سفر دریایی است. بعضی از ساده ترین و زیباترین راستاهای ساحلی را در خود دارد و آب های لاجوردی رنگ، نقطه ای عالی برای استراحت و لذت بردن از منظره های این دریاچه زیبا می باشد.

دریاچه موراین (Moraine Lake)

دریاچه مورین دریاچه ای است که از لحاظ جغرافیایی در حدود 14 کیلومتری روستای لویز واقع شده است و در دره ده قله در ارتفاع 6،183 فوت قرار گرفته است. دارای یک راستا پیاده روی پیچشی باریک است که از منظره های خیره کننده ای برخوردار است، به گونه ای که از راستاهای پیاده روی و دریاچه لوییز بهتر است.

درام هلر (Drumheller)

فقط زمانی که شما تصور کردید که آلبرتا دیگر جایی ندارد که بتواند شما را متعجب کند، درام هلر که از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا به تعداد می رود، این کار را با شما خواهد نمود، به سمت دره آهوی قرمز، منطقه ای غنی از اسرار قدیمی شما را به این مقصد راهنمایی می نماید. چمنزار ها بسیارند (این زیست بوم ها بخشی از علفزار های معتدل، ساوانا و زیست توده های زراعی می باشند)، همانند موزه ها و گشت و گذار در آن ها که همه چیز مربوط به دایناسورها را به شما نشان می دهند.

یخزار کلمبیا (Columbia Icefield)

یخزار کلمبیا بخشی از یخزار پارک وی بین بانف و جاسپر است. این یخبندان بی نظیر بزرگ، منطقه ای است که مقدار ونکوور را پوشش می دهد. حتی بیشتر بر این عقیده اند که این بقایای آخرین عصر یخبندان است و یک فلات بزرگ (بزرگترین قطعه یخ ها) که تغذیه هشت یخچال را پوشش می دهد. (شما باید به هنگام سفر به آنجا آب و هوای Glacier Athabasca را چک کنید.)

لت بریج (Lethbridge)

لتبریج، در قلب مزرعه بزرگ آلبرتا قرار گرفته است، یک شهر قدیمی معادن زغال سنگ است و پایه خوبی برای کشف دره رود Oldman است، یک دره عمیق 100 متری است که از پل های راه آهن فولادی جدا شده است. (The Lethbridge Viaduct بزرگترین ساختار راه آهن در کانادا و بزرگترین نوع آن در کل جهان است).

دریاچه مدیسن (Medicine Lake)

در نزدیکی شهر جاسپر واقع شده است (واقع در پارک ملی)، دریاچه مدیسن اغلب به اسم یک دریاچه در حال فرو ریختن توصیف می شود (بله، شما آن را به درستی خواندید) به گونه ای که در کف آن حفره هایی وجود دارد. این ادراکی از یک ناهمواری است و خیلی مجذوب کننده است. این دریاچه که از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا محسوب می شود، دارای دو ویژگی متمایز است، به گونه ای که به نظر می رسد دریاچه با آب ناشی از بارندگی بیشتری نسبت به ظرفیت خود پر می شود و بسیار عمیق و نامحدود است و ویژگی دیگر آن هم این است که تمامش به وسیله یک سیستم زیرزمینی و یک جریان شبیه رود ناپدید می شود.

منبع: handluggageonly.co.uk
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 689

به "طبیعت استان آلبرتا کانادا شما را شگفت زده خواهد کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "طبیعت استان آلبرتا کانادا شما را شگفت زده خواهد کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت استان آلبرتا کانادا شما را شگفت زده خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید