گرفتن پذیرش از دانشگاه ها بدون نیاز به آیلتس در کانادا

اگر داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس برای شما مقدور نیست اما میخواهید در داشنگاه های کانادا پذیرش بگیرید، میتوانید داشنگاه های زیر را برای این موضوع انتخاب کنید.

گرفتن پذیرش از دانشگاه ها بدون نیاز به آیلتس در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با توجه به این که آسان‌ترین و در دسترس‌ترین شیوه برای تحصیل در کانادا بدون نیاز به آیلتس، گرفتن پذیرش از دانشگاه های بدون نیاز به آیلتس است می‌توانید با شناسایی این دانشگاه‌ها درخواست خود را برای گرفتن پذیرش ارسال نمایید. در ادامه تعدادی از بهترین دانشگاه های بدون نیاز به آیلتس در کانادا معرفی خواهند شد.

همچنین در مقاله آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟ نیز برایتان از راه های مختلف تحصیل بدون مدرک آیلتس گفته ایم.

دانشگاه رجینا

دانشگاه رجینا در سطح ملی و بین‌المللی به واسطه برتری علمی و پژوهشی شناخته شده است. دانشگاه رجینا با برخورداری از 10 دانشکده مختلف برنامه‌های آموزشی خود را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌کند. در صورتی که قصد داشته باشید در یک دانشگاه کانادایی بدون نیاز به آیلتس تحصیل کنید و در عین حال کیفیت بالای آموزشی را تجربه کنید دانشگاه رجینا یک گزینه بسیار خوب خواهد بود.

دانشگاه کنکوردیا

دانشگاه کنکوردیا با 48 هزار دانشجو و برخورداری از چهار دانشکده مختلف یکی از دانشگاه‌های برتر کشور کانادا به حساب می‌آید. در این دانشگاه از اساتید برجسته‌ای استفاده می‌شود و نحوه آموزش همراه با تجربه عملی است. ضمن این که فرصت‌های تحقیقاتی نیز در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. علاوه بر این به منظور سهولت در جذب دانشجویان بین‌المللی ارائه آیلتس برای تحصیل در این دانشگاه ضروری نیست.

کالج Cambrian

کالج Cambrian فقط یک کالج ساده نیست بلکه کالجی با تمرکز گسترده روی تحقیقات و اشتغال بعد از دوران مدرسه است. این کالج سابقه خوبی در پذیرش دانشجویان بین‌المللی دارد و به طور مستمر با سایر موسسات آموزشی کانادا در ارتباط است. کالج Cambrian ارائه مدارک آیلتس یا تافل را اجباری ندانسته و تنها در هنگام ورود یک دانشجوی بین‌المللی به کالج مهارت او را در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

دانشگاه Brock

با وجود این که ارائه آیلتس به دانشگاه براک در گرفتن پذیرش تاثیرگذار است اما اجباری برای آن وجود ندارد. این دانشگاه مدارک دیگری از جمله آزمون تافل را نیز می‌پذیرد. ضمن این که اگر در سه سال گذشته در یک موسسه آموزشی به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشید می‌توانید از نمرات آن به عنوان جایگزین آیلتس استفاده کنید. علاوه بر این ارائه مدرک IELP که دوره زبان انگلیسی فشرده خود دانشگاه براک است نیز مورد قبول خواهد بود.

دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه ساسکاچوان به دلیل برنامه‌های تحقیقاتی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. ورود به این دانشگاه رقابتی بوده و بدیهی است که نحوه سنجش زبان انگلیسی در این دانشگاه بسیار دقیق خواهد بود. با توجه به این که دانشگاه ساسکاچوان راغب به جذب دانشجویان بین‌المللی است در صورتی که شخص متقاضی تحصیل در این دانشگاه واجد شرایط کلی باشد گرفتن پذیرش دانشگاه برای او با سهولت بیشتری انجام خواهد شد. در صورتی که در هیچ‌یک از آزمون‌های آیلتس و تافل شرکت نکرده باشید می‌توانید گواهی‌نامه‌های معتبر دیگری را ارائه کنید. راه دیگری که دارید شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی خود دانشگاه است که به صورت فشرده برگزار می‌شود.

دانشگاه Memorial

دانشگاه Memorial یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور کانادا است که به ویژه در زمینه‌های مهندسی، تجارت و پزشکی شهرت دارد. دانشجویان بین‌المللی این امکان را دارند تا به جای آیلتس مدارک مربوط به آزمون‌هایی نظیر CanTEST و TOEFL را ارائه نمایند. ضمن این که متقاضیان تحصیل در دانشگاه مموریال این امکان را دارند تا به منظور گذراندن آزمون آیلتس در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین این دانشگاه شرکت نمایند.

دانشگاه کارلتون

دانشگاه کارلتون یک موسسه آموزشی پویا و تحقیقاتی است که سطح بالایی از آموزش را ارائه داده و دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. در حال حاضر بیش از 31 هزار دانشجو از کانادا و 150 کشور دیگر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. امکانات آموزشی باکیفیت در کنار خدماتی که به دانشجویان ارائه می‌شود باعث شده تا کارلتون به یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور کانادا تبدیل شود. از طرف دیگر عدم الزام به ارائه مدرک آیلتس برای گرفتن پذیرش از کارلتون باعث شده تا دانشجویان بین‌المللی رغبت بیشتری برای تحصیل در این دانشگاه پیدا کنند.

دانشگاه Winnipeg

وجود مدرک آیلتس برای گرفتن پذیرش از دانشگاه وینیپگ کانادا الزامی نیست اما اثبات تسلط بر زبان انگلیسی ضرورت دارد. شخص متقاضی تحصیل در این دانشگاه می‌تواند در دوره ELP دانشگاه وینیپگ شرکت کرده و با پایان رساندن این دوره از مدرک آن به عنوان جایگزین آیلتس استفاده کند. در رابطه با این دانشگاه دقت داشته باشید هر گونه مدرک زبان انگلیسی که بیش از دو سال از اخذ آن گذشته باشد مورد قبول قرار نخواهد گرفت. همچنین در صورتی که شخص 10 سال در کانادا زندگی کرده یا 3 سال در کانادا تحصیل کرده باشد نیازی به آیلتس نخواهد داشت.

برای شرکت در کلاس آیلتس در کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 603

به "گرفتن پذیرش از دانشگاه ها بدون نیاز به آیلتس در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "گرفتن پذیرش از دانشگاه ها بدون نیاز به آیلتس در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتن پذیرش از دانشگاه ها بدون نیاز به آیلتس در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید