آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟

اگر سوال شما هم این است که میتوان بدون مدرک زبانک انگلیسی آیلتس (IELTS) هم در کانادا تحصیل نمود؟ در ادامه با ما همراه باشید.

آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برای این که بتوانید بدون نیاز به آیلتس در کانادا درس بخوانید امکان استفاده از روش‌های مختلفی را دارید که در زیر مهم‌ترین آن‌ها معرفی شده‌اند:

انتخاب دانشگاه های بدون نیاز به آیلتس

جستجو و انتخاب دانشگاه‌های کانادایی که شرط حداقل نمره آیلتس را جزو الزامات خود قرار نداده‌اند آسان‌ترین شیوه برای تحصیل در کانادا بدون نیاز به آیلتس محسوب می‌شود. در مقاله گرفتن پذیرش از دانشگاه های بدون نیاز به آیلتس در کانادا این دانشگاه ها را معرفی کرده ایم.

ارائه نامه مهارت انگلیسی

نامه مهارت انگلیسی English proficiency letter به نامه‌ای اطلاق می‌شود که از آن برای معافیت از آزمون آیلتس استفاده می‌شود. این نامه را باید از دانشگاه محل تحصیل خود دریافت نمایید.

ارائه گواهی نامه زبان انگلیسی

در صورتی که از یک موسسه زبان انگلیسی معتبر گواهی‌نامه زبان گرفته باشید ممکن است با ارائه آن نیازی به نمره آزمون آیلتس نداشته باشید.

شرکت در دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی

گذراندن دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی روشی بسیار آسان‌تر نسبت به آزمون آیلتس است. با شرکت در این دوره‌ها و تکمیل دوره می‌توانید از گواهی اخذشده در پایان دوره برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های کانادا استفاده کنید.

ارائه نمره سایر آزمون‌ها

یکی دیگر از روش‌ها شرکت در آزمون‌های معتبر دیگری مانند تافل و ارائه نمره این آزمون به دانشگاه‌های کانادا است.

برنامه‌های آموزش از راه دور کانادا

یکی دیگر از راه‌های تحصیل در دانشگاه‌های کانادا بدون نیاز به آیلتس ثبت‌نام در دانشگاه‌هایی است که سیستم آموزش از راه دور دارند. آموزش آنلاین و از راه دور که توسط برخی دانشگاه‌ها ارائه می‌شود تحصیل در کانادا را ساده‌تر کرده و نیازی به ارائه مدرک آیلتس ندارد.

آیا بدون ارائه آیلتس می‌توان ویزای کانادا گرفت؟

به طور کلی در صورتی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در کانادا شده باشید می‌توانید درخواست خود را برای ویزای تحصیلی کانادا ارائه نمایید. اگرچه به منظور اخذ ویزای تحصیلی کانادا معمولا نیازی به ارائه مدارک اثبات‌کننده مهارت در زبان به سفارت کانادا نیست اما بهتر است مدارک مربوط به مهارت در زبان انگلیسی را همراه با مدارک تحصیلی خود به سفارت کانادا ارائه کنند.

البته ممکن است با ارائه نامه دانشگاه مبنی بر معافیت از ارائه آیلتس به سفارت کانادا موفق به اخذ ویزای تحصیلی این کشور شوید اما بهتر است که مدارک مربوط به آزمون زبان را حتی با نمره کمتر از استاندارد ارائه نمایید تا مشکلی در روند اخذ ویزای شما پیش نیاید.

برای شرکت در کلاس آیلتس در کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 602

به "آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید