بازارهای کریسمس و جشنواره های تعطیلات کریسمسی تورنتو

در نزدیکی های تورنتو در ایام کریسمس بازارچه ها و فستیوال هایی برگزار میشود که سر زدن به آنها خالی از لطف نیست.

بازارهای کریسمس و جشنواره های تعطیلات کریسمسی تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بازارهای کریسمس و فستیوال های تعطیلات در انتاریو به فعالیت های اصلی تعطیلات زمستانی تبدیل شده اند. در این ایام فعالیت های زیادی برای لذت بردن وجود دارد؛ از امتحان کردن غذاها مختلف و خوشمزه جشن گرفته تا دیدن نورپردازی ها و نمایش های مجذوب کننده. با این همه فستیوال ها و برنامه های کریسمسی مختلف، بعید نیست که کانادایی ها عاشق تعطیلات کریسمس باشند.

مزرعه خانوادگی نیمی (Niemis Family Farm)

این مزرعه خانوادگی در کوه آلبرت قرار گرفته و در فصل تعطیلات، شما را تا قطب شمال می برد! شما می توانید از تاریخ 12 نوامبر تا 22 دسامبر به این مزرعه زیبا بروید و زمستان واقعی را با چشمان خود ببینید. همه جا پر از برف است، درختان جنگل ها پوشیده از برف هستند و با نور خورشید، مانند ستاره ها می درخشند. شما حتی می توانید با حیوانات این مزرعه سلفی بگیرید و پست ها مجذوب کنندهی برای شبکه های اجتماعیتان بسازید.

جشنواره زمستانی (Winterfest)

سرزمین عجایب کانادا برای دومین بار دارد به یک پارک زمستانی تبدیل می گردد. این پارک زمستانی بزرگ، با انبوهی از برنامه های مجذوب کننده و سرگرم کننده از جمله اسکیت سواری در دریاچه برف فلیک، نمایش های زنده، اسب سواری و مراسم نورافشانی شبانه درختان، آماده پذیرایی از شما است. جشنواره زمستانی از 13 نوامبر تا 31 دسامبر برگزار می گردد. پس از همین حالا نوبت بگیرید!

روشنش کن (Light It Up)

اگر واقعاً می خواهید روح کریسمس را دریابید و آن را با گوشت و استخوان خود لمس کنید، باید به این بازار تعطیلات در مارکهام بروید. بازار کریسمسی مارکهام، از 26 نوامبر تا 10 آماده خدمت رسانی به شما و دوستداران آن است. این جشنواره دارای یک بازار صنعتی بزرگ، انواع فعالیت های سرگرم کننده، نورافشانی های خیره کننده و البته یک درخت کریسمس غول پیکر است. یادتان نرود حتماً در کنار این درخت عکس بگیرید و برای دوستانتان بفرستید!

شب تعطیلات چراغ ها (Holiday Night of Lights)

جشنواره چراغ ها برخلاف سال های گذشته، که در پارک اسمبلی در خیابان Vaughan برگزار می شد، سال جاری دست به تغییری بزرگ زده است. سال جاری، این جشنواره به صورت پیاده رویی است که شما از آن می گذرید و همزمان کمی توانید شاهد زیبایی های خیره کننده آن باشید. سال جاری شما نیازی به ماشین نخواهید داشت و می توانید با دوستان و خانواده تان، ساعت ها در این مسیر قدم بزنید و روح کریسمس را با تمام وجودتان لمس کنید. یکی از برترین قسمت های این جشنواره، نورپردازی های هماهنگ شده با موسیقی کریسمسی است. این جشنواره از 26 نوامبر تا 2 ژانویه برگزار می گردد. مطمئناً این قدم زنی، برترین قدم زنی عمرتان خواهد بود!

نمایشگاه تعطیلات در میدان (Holiday Fair in the Square)

اگرچه بازار محبوب کریسمس سال جاری به خیابان Vaughan نقل مکان نموده است، اما این بازار هم مطمئناً شما را در روحیه تعطیلات کریسمسی قرار می دهد. در شب های سرد سال نو، یک فنجان قهوه گرم خیلی می چسبد. پس بهتر است در خیابان Polar Point توقف کنید و یک فنجان قهوه یا حتی نوشیدنی داغ یا آب سیب سفارش دهید و در کنار آتش از نوشیدن آن لذت ببرید. این بازار از 26 نوامبر تا 2 ژانویه در خدمت شماست. آن را از دست ندهید!

سفر به سرزمین افسونگری (Journey Into Enchantment)

اگر از رانندگی کردن در میان زیباترین مکان ها لذت می برید، پس این جشن مخصوص شماست! جشنواره سرزمین افسونگری در دو مکان، ایستگاه Meadowvale Go و ایستگاه Mount Joy Go Station و از تاریخ 26 نوامبر الی 8 ژانویه برگزار می گردد. تمامی تفریح های این جشنواره در یک مسیر 2 کیلومتری به نمایش درآمده اند و شما همزمان با رانندگی کردن، می توانید این سرزمین نورانی و مجذوب کننده را دیدن کنید. در این مسیر 2 کیلومتری، بیش از 1.5 میلیون چراغ های کوچک مخصوص کریسمس، چراغ های بزرگ و متحرک و انواع نورپردازی های مخصوص کریسمس قرار گرفته اند. شما در این مسیر از یک تونل هم عبور خواهید کرد که برخلاف بیشتر تونل ها، پر از نور است. این جشنواره، مطمئناً برترین تجربه رانندگی را برای شما رقم خواهد زد!

کریسمس در دهکده (Christmas in the Village)

از 27 تا 28 نوامبر، به مدت دو روز، تعطیلات زمستانی خود را ساده و دوست داشتنی برگزار کنید. در این دو روز، می توانید در بازار کریسمس استریتسویل، خریدهای کریسمسی انجام دهید و همزمان به اجراهای زنده محلی گوش دهید.

دهکده روشن (Country Bright)

یک مزرعه در منطقه میلتون، در حال تغییر زمین های کشاورزی خود به یک سرزمین عجایب زمستانی است! در این سرزمین جادویی انواع مجسمه های یخی، تونل های کوچک و کلوب های برفی غول پیکر وجود دارد که مطمئناً برای بچه ها شما بسیار مجذوب کننده خواهند بود. در این مزرعه، حتی بناها و بقایای تاریخی که مربوط به سال 1820 هستند نیز پیدا می گردد. واقعاً این مزرعه یک سرزمین جادویی در دل زمستان است! از 2 دسامبر الی 2 ژانویه این سرزمین پذیرای مهمانان کریسمسی است.

بازار کریسمسی شفق قطبی (Aurora Christmas Market)

از شمع های خانگی گرفته تا خوراکی ها و شیرینی ها مخصوص کریسمس به علاوه اجراهای موسیقی زنده، همه چیز در این بازار کریسمسی پیدا می گردد! بازار کریسمس شفق قطبی، تعطیلات کریسمس را به خاطره ای فراموش نشدنی برایتان تبدیل می نماید. همه چیز در این بازار حال و هوای کریسمسی دارد و همه شاد و شادمان هستند. در این بازار هم می توانید خرید کنید، هم اجرای موسیقی زنده گوش دهید، هم غذاهای خوشمزه بخورید و هم از نورپردازی های زیبا لذت ببرید. دیگر از یک بازار کریسمسی چه می خواهید؟ از 3 الی 12 دسامبر به این بازار بروید و برترین کریسمس خود را تجربه کنید!

جشنواره درختان (Festival of Trees)

میسیساگا، سال جاری جشنواره زمستانی جدیدی را برگزار می نماید که پر از نورپردازی های خیره کننده، طراحی های خاص روی چوب و یک درخت معاصر که یک هنرمند محلی آن را ساخته، است. در نیمه اول برگزاری این جشنواره، یک بازار صنعتی بسیار بزرگ برای مردم آماده است و در نیمه دوم جشنواره، یک بازار آشپزی برگزار می گردد و شما می توانید برترین غذاهای کریسمس را در این بازار بچشید. زمان برگزاری این جشنواره از 9 الی 19 دسامبر است.

انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1160

به "بازارهای کریسمس و جشنواره های تعطیلات کریسمسی تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازارهای کریسمس و جشنواره های تعطیلات کریسمسی تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای کریسمس و جشنواره های تعطیلات کریسمسی تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید