جشنواره نورها در ونکوور کانادا (Celebration of Lights)

سالانه مردم در ونکوور کانادا برای دیدن جشنواره ای از آتش بازی و نورپردازی دور هم جمع می‌شوند.

جشنواره نورها در ونکوور کانادا (Celebration of Lights)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جشنواره نورها (Celebration of Lights)، یک رقابت آتش بازی بین المللی میباشد که هر سال در شهر ونکوور کانادا برگزار می گردد. در این فستیوال، مردم دور هم می آیند تا نمایش هایی از کشورهای مختلف را تماشا کنند. در سال 2018، موضوع اصلی جشنواره، عشق بود و شرکت کنندگان باید بر اساس این موضوع، نمایش های شان را به اجرا در می آوردند. جشنواره امسال، در تاریخ های 28 ژوئن، 1 و 4 آگوست برگزار شد و کشورهای آفریقای جنوبی، سوئد و کره جنوبی در آن شرکت داشتند. این تصویر برگزیده نشنال جئوگرافیک را یک عکاس ایرانی به نام مهران شریعتی ثبت کرده است.

جشنواره Celebration of Lights در شهر ونکوور کانادا هر ساله در تابستان برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین جشنواره‌های آتش بازی در جهان به حساب می‌آید. این جشنواره هر ساله در ماه‌های تابستانی برگزار می‌شود و شامل نمایش آتش بازی‌هایی است که در ساحل شهر ونکوور، در منطقه انگلیس خلیج، برگزار می‌شود.

جشنواره Celebration of Lights به دلیل بزرگی و شکوه آتش بازی‌هایش، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در طول هر شب از جشنواره، مجموعه‌ای از آتش بازی‌های بزرگ و هنرمندانه، همراه با موسیقی و رقص‌های نوری بر روی آب و در هوا برگزار می‌شود. این جشنواره همچنین شامل نمایشگاه‌های هنری و غذایی، بازی‌های سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگر نیز است.

جشنواره Celebration of Lights فرصتی عالی برای گردشگران است تا به شهر ونکوور سفر کرده و از زیبایی‌های طبیعی و فعالیت‌های فرهنگی آن لذت ببرند. همچنین، با شرکت در این جشنواره می‌توانید شاهد نمایشی از آتش بازی‌های بی‌نظیر و مهیج باشید و به یک تجربه‌ی خاطره‌انگیز دست پیدا کنید.

این جشنواره از سال 1990 آغاز شده و هر ساله در ماه‌های تابستانی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره، جذب گردشگران و ایجاد فرصتی برای بیشتر شناخت شهر ونکوور و فرهنگ کانادایی است.

 

اگر می‌خواهید تور کانادا خود را انتخاب کنید همزمانی تور با تعدادی از فستیوالهای سالیانه کانادا می‌تواند سفر شما را بهتر و جذاب‌تر کند.

انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 92

به "جشنواره نورها در ونکوور کانادا (Celebration of Lights)" امتیاز دهید

3 کاربر به "جشنواره نورها در ونکوور کانادا (Celebration of Lights)" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره نورها در ونکوور کانادا (Celebration of Lights)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید