جشن های زمستانی و فستیوال های زمستانی در جهان

یکی از زمان هایی که میتوانید برای سفر در نظر بگیرید، فستیوال های زمستانی است در ادامه معروفترین فستیوال زمستانی جهان را معرفی خواهیم کرد.

جشن های زمستانی و فستیوال های زمستانی در جهان

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: زمستان را می توان یکی از زیباترین فصل ها نامید مخصوصا وقتی که همگی آماده برای شرکت در فستیوال های زمستانی باشند.

جشن های زمستانی در سراسر جهان فرق دارد و عمدتا برای گردهم آوردن مردم برگزار می شوند. بعضی از جشن های زمستانی جنبه مذهبی داشته و بعضی دیگر زیبایی های این جشن را می ستاید.

1. Carnevale، ونیز، ایتالیا

Carnevale یکی از محبوب ترین جشنواره های زمستانی در سفر با تور فرانسه در زمستان است که در آن می توانید شاهد

  • لباس های بالماسکه
  • رژه رزمی
  • پایکوبی
  • تفریح
  • موسیقی زنده

شوید. هر سال بیش از سه میلیون توریست را به سوی خود می کشد.

2. جشنواره مجسمه های یخی و برفی هاربین، چین

این جشنواره که سالیانه تعداد زیادی از بازدیدنمایندگان را از سراسر جهان در ماه های ژانویه تا مارس به سمت چین می آورد یکی از زیباترین فستیوال ها در جهانست.

در این جشنواره هنرمندان بسیاری شرکت نموده و انواع مجسمه و سرسره های یخی مختلف را می سازند. در این جشنواره بعلاوه موسیقی زنده و آتش بازی در آغاز جشن اجرا می شود.

3. جشنواره نور آمستردام، هلند

جشن نور آمستردام راحتی میتوان بهتر و بزرگ تر از جشن کریسمس در این شهر دانست.این جشن از ساعت 4 بعد الظهر آغاز شده و شامل 40 اثر هنری سه بعدی که هنرمندان بین المللی آن را سخته اند و بسیاری از نمایش های ویژه دیگر است.

این جشنواره سالیانه تعداد زیادی از بازدیدنمایندگان را از شهرهای اطراف و سراسر جهان به سوی خود می کشاندند.

زمان برگزاری:1 دسامبر تا 22 ژانویه

4. کارناوال ریو، ریودوژانیرو، برزیل

کارناوال در ریودوژانیرو که بزرگترین فستیوال جهان در نظر گرفته می شود، سالانه قبل از جشن روزه برگزار می شود. این جشنواره برای اولین بار در سال 1723 و در دوران استعمار پرتغال برگزار گردید و در حال حاضر حدود دو میلیون توریست را در طول این جشن به خود جذب می نماید.

این کارناوال دارای رژه ها، لباس های زیبا و بسیاری از نمایش های هیجان انگیز دیگر است. کارناوال ریو برای مردم محلی اهمیت مذهبی دارد و یکی از برترین ها در تور برزیل است.

5. جشنواره فیلم ساندنس، پارک سیتی، یوتا، ایالات متحده آمریکا

جشنواره فیلم ساندنس که هر ساله در پارک سیتی یوتا برگزار می شود، یک جشنواره زمستانی است که عاشقان فیلم و سریال باید حتما در آن شرکت نمایند.

این جشنواره برای گرامیداشت تحولات نو صنعت فیلم تحت تأثیر فیلمسازان آمریکایی و بین المللی ایجاد شد. این جشنواره بزرگترین جشنواره فیلم مستقل ایالات متحده است و میلیون ها توریست، هنرمند و فیلمساز را به خود جذب می نماید.

6. جشنواره یخ Hwacheon Sancheoneo، کره جنوبی

Hwacheon Sancheoneo یک جشنواره ماهیگیری است که در Hwacheon، دهکده ای واقع در قسمت شمالی کره جنوبی برگزار می شود. در این جشنواره، توریستان فرصت این را خواهند داشت تا در هوای سرد مهی گیری نموده و توانایی های خود را بسنجند.

زمان برگذاری: 27 ژانویه و 16 فوریه

7. جشنواره نور زمستانی پورتلند، اورگان، ایالات متحده آمریکا

این جشنواره که در طول زمستان برای نمادی از رهایی از شر تاریکی زمستان و سفر به سوی روشنایی برگزار می شود یکی از زیباترین جشن های ایالات متحده به شمار میرود که سالیانه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب می نماید.

این جشن با الهام از جشنواره های نور اروپایی، مانند جشنواره نور لیون، خلاقیت هایی را به نمایش می گذارد و بعلاوه شامل اجرای نمایش هایی با آتش و تونل های نوری باشکوهی است که مسافران می توانند در آن قدم بزنند و از نمایش نورهای درخشان لذت ببرند.

8. جشنواره WinterWonderGrass

WinterWonderGrass در دریاچه شمالی تاهو یک مقصد جهانی مشهور است، جشنواره زمستانی این منطقه، که دارای منظره ها کوهستانی دیدنی و تفریح های باورنکردنی است، شامل موسیقی زنده در فضای باز، زیر ستاره ها می شود.

در این جشنواره بعضی از تاثیرگذارترین اجرانمایندگان بلوگراس در کشور، از جمله کالیفرنیا هانیدراپ، پیتر روون، و جنگ و پیمان، در این رویداد شرکت می نمایند.

زمان برگزاری: 3 تا 5 مارس

9. هاید پارک زمستان عجایب، لندن، بریتانیا

هاید پارک یکی از برترین و دوست داشتنی ترین جشنواره ها در فصل سرد است. در این جشن فعالیت هایی از جمله

  • اسکیت روی یخ
  • موسیقی زنده
  • بازار کریسمس

انجام می شود. این جشنواره حدودا 15 سال است که در لندن برگزار می شود.

10. کارناوال د کبک، کانادا

این رویداد که هر سال در شهر کبک برگزار می شود، دارای یک تاریخ فوق العاده طولانی است که به سال 1894 برمی شود این رویداد در شهر قدیمی رخ می دهد و مسافران احساس می نمایند که به سرزمین عجایب زمستانی اروپا قدم گذاشته اند. در این جشنواره رژه های فوق العاده و افرادی که لباس قرمز پوشیده و شیپور در دست دارند، برگزار می شود.

انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1218

به "جشن های زمستانی و فستیوال های زمستانی در جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشن های زمستانی و فستیوال های زمستانی در جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن های زمستانی و فستیوال های زمستانی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید