روز ولنتاین در کانادا چطور برگزار میشود؟

روز ولنتاین فرصتی است برای افراد در کانادا و سراسر جهان تا به کسی بگویند که او را عاشقانه دوست دارند. روز 14 فوریه، روز نام دو قدیس، سنت ولنتاین رم و سنت ولنتاین ترنی است. 

روز ولنتاین در کانادا چطور برگزار میشود؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: گویا روز ولنتاین قدمتی قبل از مسیحیت داشته، این رویداد در دوران پیش از مسیحیت، اواسط فوریه زمان جشن های باروری مردم در اروپا و ظاهراً زمانی بود که پرندگان جفت انتخاب می کردند.

آیا روز ولنتاین در کانادا یک تعطیلات عمومی است؟

روز ولنتاین یک تعطیلات رسمی نیست. مشاغل دارای ساعات کاری عادی هستند.

مردم کانادا در روز ولنتاین چه کار می کنند؟

بسیاری از افراد برای شخصی که با او رابطه عاشقانه دارند یا می خواهند رابطه عاشقانه داشته باشند نامه، کارت و هدایا می فرستند. کارت های روز ولنتاین اغلب قرمز یا صورتی هستند و با تصاویری از قلب ها، گل های رز قرمز، خرس های عروسکی، هدایا یا زوج های شاد تزئین شده اند و ممکن است در پاکت های رنگی روشن، شاید صورتی یا قرمز باشند. بسیاری از مردم در روز ولنتاین به عزیزانشان هدیه می دهند. هدایای متداولی از جمله : گل (به ویژه رز قرمز)، شکلات، خرس های عروسکی، قلب های اسباب بازی، شراب گازدار، لوازم آرایشی، لباس، جواهر و...

برخی از مردم روز ولنتاین را با شکوه جشن می گیرند. آنها ممکن است از شریک زندگی خود با یک غذای خاطره انگیز در یک رستوران یا یک شب در یک هتل مجلل پذیرایی کنند. دیگران ممکن است در روز ولنتاین به استراحت های کوتاه یا تعطیلات بپردازند. روز ولنتاین همچنین می تواند مناسبتی برای جشن عمومی تر از عشق و قدردانی از افرادی باشد که از نظر شخصی برای یک فرد مهم هستند. بچه ها هم ممکن است به تزئین کلاس درس خود با قلب و پرندگان بهاری بپردازند  و برای والدین خود کارت یا هدایایی درست کنند. فروشگاه‌ها همچنین ممکن است کیک، کلوچه یا آب نبات با موضوع روز ولنتاین بفروشند. نوجوانان و بزرگسالان جوان ممکن است مهمانی های روز ولنتاین را در 14 فوریه یا نزدیک به آن برگزار کنند.

زندگی عمومی

روز ولنتاین یک تعطیلات رسمی نیست. مدارس، مشاغل، سازمان ها، دفاتر پست و فروشگاه ها طبق معمول باز هستند. خدمات حمل و نقل عمومی طبق جدول زمانی معمول خود انجام می شود. رستوران‌ها و هتل‌ها ممکن است شلوغ باشند زیرا بسیاری از افراد شریک زندگی خود را برای یک وعده غذایی عاشقانه یا یک شب در هتل می‌برند.

تاریخچه روز ولنتاین

منشا روز ولنتاین مشخص نیست. گمان می رود که تعدادی جشنواره محلی با موضوع باروری در اروپا در دوران پیش از مسیحیت وجود داشته است. اینها اغلب در اواسط فوریه برگزار میشده است. بسیاری از مردم نیز فکر می کردند که پرندگان در این زمان از سال جفت خود را انتخاب می کنند.

در حدود سال 1380، چاسر شاعر انگلیسی شعری برای اولین سالگرد نامزدی شاه ریچارد دوم با "آن بوهمیا" سروده است. تصور می شود که این اولین ارتباط بین جشن های رمانتیک و روز ولنتاین در 14 فوریه باشد.

در اواسط قرن نوزدهم، علاقه به روز ولنتاین، ابتدا در ایالات متحده و سپس در کانادا افزایش یافت. این روز توسط تولید کنندگان کادو های کوچک و کارت های تبریک به عنوان وسیله ای برای افزایش فروش تبلیغ شد. به تدریج، این تاریخ به عنوان فرصتی برای مردم برای تقدیم هدایایی به عشقشان تلقی شد. همچنین مرسوم بود که عاشقان دست نوشته هایی را رد و بدل می کردند که البته این روزها تا حد زیادی با کارت های آماده جایگزین شده اند.

نمادهای روز ولنتاین

رایج ترین نمادهای روز ولنتاین، شکل قلب است که برای تزئین بسیاری از چیزها از جمله کارت های تبریک، درخت، کاغذ بسته بندی، کیکها و جعبه های هدیه استفاده می شود. سایر نمادهای مرتبط با 14 فوریه جفت پرنده، خرس عروسکی، فرشته ای کوچک با کمانی در دست و زوج های شاد هستند. رنگ های قرمز و صورتی هم با روز ولنتاین اجین شده اند.

منبع: timeanddate.com
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 873

به "روز ولنتاین در کانادا چطور برگزار میشود؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "روز ولنتاین در کانادا چطور برگزار میشود؟" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "روز ولنتاین در کانادا چطور برگزار میشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید