جشنواره آواز خواندن! تورنتو (Toronto Vocal Arts Festival)

آواز خواندن! جشنواره هنرهای موسیقی تورنتو نخستین جشنواره کاپلا (آواز بدون ساز) است که همه ساله در ماه مه و ژوئن برگزار می شود.

جشنواره آواز خواندن! تورنتو (Toronto Vocal Arts Festival)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جشنواره آواز خواندن تورنتو (Toronto Vocal Arts Festival) یکی از جشنواره‌های برجسته و معتبر در زمینه‌ی موسیقی در شهر تورنتو کانادا است. این جشنواره هر ساله در ماه مه و ژوئن برگزار می‌شود و به طور کلی به ترویج هنر آواز، برگزاری کلاس‌های آواز و ارائه کنسرت‌های زنده به همراه برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب در سراسر شهر می‌پردازد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد جشنواره آواز خواندن تورنتو می‌توان به برگزاری کلاس‌های آواز با حضور مربیان بین‌المللی مطرح، ارائه کنسرت‌های زنده در محیط‌های باز و داخلی، همچنین برگزاری برنامه‌های هنری و موسیقی در سراسر شهر تورنتو اشاره کرد.

هر ساله، هنرمندان بین‌المللی از سراسر جهان به جشنواره آواز خواندن تورنتو می‌آیند و ارائه‌ی کنسرت‌هایی شنیدنی و شگفت‌انگیز را برای علاقمندان به هنر آواز به ارمغان می‌آورند. همچنین، این جشنواره برای بسیاری از افرادی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در حوزه‌ی آواز هستند، به عنوان یک فرصت برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و آواز پردازی بسیار مناسب است.

بنابراین، با شرکت در جشنواره آواز خواندن تورنتو، شما می‌توانید به ارتقای مهارت‌های خود در حوزه‌ی آواز، شنیدن کنسرت‌های زنده‌ی هنرمندان بین‌المللی و لذت بردن از فعالیت‌های هنری بپردازید.

کنسرت های جشنواره شامل مجموعه ای از سبک های موسیقی، از جمله پاپ، راک، جاز، کلاسیک میباشد که همگی به صورت کاپلا (صداهایی بدون همراهی ساز) است. این جشنواره شامل بلیت 9 کنسرت، 7 برنامه رایگان و دو روز کارگاه آموزشی درباره هنر آواز کاپلا است.

گروه های برجسته امسال شامل ستاره های بین المللی The Swingles (انگلستان) هستند که برخی از گروه های Cappella از جمله Countermeasure ، FreePlay ، Retrocity ، Hampton Avenue ، Watch  SING را در گروه های Cappella همراهی می کنند. گروه کر گروهی با اجرای کورت سامپسون (از کادنس برنده جایزه جونو در تورنتو) ، خوانندگان کانادایی را هدر بامبریک ، دیوید سردا ، پاتریشیا اوکلاهان، Wibi ، The Yonge Guns ، noscatopoeia و گروهای دیگ.

از کنسرت های رایگان در فضای باز تمام روزهای بعد از ظهر لذت ببرید و دریابید که چگونه یک موسیقی کاپلا (آواز بدون ساز) می تواند در همه ژانرها و سبک های موسیقی آواز بدرخشد. 4-8 گروه مختلف کاپلا در هر جشنواره بعد از ظهر آخر هفته در طول جشنواره (25 ، 26 می و 1، 2 ژوئن) برنامه اجرا خواهند کرد.

می خواهید آواز بخوانید؟ گروه های کر و خوانندگان انفرادی از ثبت نام و شرکت در SING استقبال می کنند!و همچنین میتوانید در کارگاه های آموزشی جشنواره هم شرکت کنید.

اگر می‌خواهید تور کانادا خود را انتخاب کنید همزمانی تور با تعدادی از فستیوالهای سالیانه کانادا می‌تواند سفر شما را بهتر و جذاب‌تر کند.

انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 71

به "جشنواره آواز خواندن! تورنتو (Toronto Vocal Arts Festival)" امتیاز دهید

2 کاربر به "جشنواره آواز خواندن! تورنتو (Toronto Vocal Arts Festival)" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره آواز خواندن! تورنتو (Toronto Vocal Arts Festival)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید